طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان های کوچک مینیمال

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 24 اسفند 1398 در ساعت 13 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این پروژه برای بازسازی ساختمان  یک خانه معمولی در بروکسل است. در ابتدا یک خانواده مجرد در آن سکونت داشت ، پس از بزرگ شدن ، مراقبت از آنها بسیار بزرگ و دشوار به نظر می رسید. صاحب خانه سپس تصمیم گرفت که دو طبقه آخر را به یک دوست بفروشد ، تا او بتواند آنها را به آپارتمان خودش تبدیل کند. این پروژه معماری شامل نوسازی و تبدیل خانه های مجلل موجود در مجتمع ساختمانی که از دو آپارتمان مجزا است. معماران ادوارد برونت و فرانسوا مارتنز به منظور تکمیل این پروژه نسبتاً کوچک اما در عین حال جاه طلب ، با هم همکاری کردند.

علاوه بر 5 طبقه تقریباً 45 متر مربع ، هر خانه دارای نمای عقب به سمت شرق است ، در حالی که نمای جلوی آن به سمت غرب است. این دو معمار پیشنهاد كردند كه فضای زندگی آپارتمان بالا را در طبقه فوقانی خانه نصب كنند ، تا از اینكه ناراحتی های همسایگان را محدود كند (اتاق های خواب در بالای یكدیگر قرار دارند) و همچنین از منظره ای روشن و باز كه این طبقه ارائه می دهد ، بهره مند شوند.

به دلیل محدود بودن سطح کلی هر طبقه و طبقه فوقانی که در اتاق زیر شیروانی در نظر گرفته شده است ، تصمیم گرفته شد در بازسازی منزل قسمت عقب سقف را تخریب کنند  این امر امکان ساخت یک تراس و یک فضای کنسول جدید را درست در جایی که پلکان سابق به طبقه بالا منتهی می شود ، را به مالک میدهد. راه پله جدید در مرکز ساختمان تنظیم شده است.

جزئیات طراحی

بازسازی ساختمان های کوچک مینیمال

با استفاده از این تنظیم ، می توانید فضای نشیمن را به روز کنید: دسترسی مستقیم به تراس ، دسترسی بیشتر به نور روز به داخل آشپزخانه مسطح و جدید با نمای باز در پشت باغها و حیاط های پشتی ، آسمان بروکسل.

علاوه بر تأمین فضای صمیمی در فضای باز ، طراحی دکوراسیون داخلی تراس جدید ساخته شده در خانه نمای جدیدی را به سمت جنوب جلب می کند ، اجازه می دهد تا نور روز وارد آشپزخانه شود.

سبک فضای جدید طناب با هدف و ظاهری معاصر و همچنین غیرقابل تفکیک آن را از ساختمان موجود متمایز می کند.

مقررات ساختمانی در طراحی پروژه مورد توجه قرار گرفت: از نمای مستقیم خانه های همسایه جلوگیری شد ، مسافت و تراز وسعت رعایت شد و غیره. برای تأکید بر حس فضا ، دیوارهای طبقه بالا تخریب شده بودند. برای جلوگیری از حجم کلی اتاق زیر شیروانی ، حالت تعلیق جدید متوقف شد. کلیه کارکردهای لازم برای آپارتمان جدید در یک تکه مبله مبلمان در کف و اتاق ها تنظیم و دکوراسیون لوکس شده است.

بازسازی ساختمان های کوچک مینیمال

آشپزخانه ، راه پله ، توالت و دوش در کنار هم قرار داده شده است تا این قطعه مبلمان را که بین طبقات و اتاقها گردش می کند ، فراهم کند و از این طریق نقاط کوچک سطح محیطی را کاهش دهد. چوب با رنگ پریده ، برای ساخت این قطعه مبلمان و ایجاد فضای گرم در کل آپارتمان انتخاب شده است.

در مقایسه ، قسمت زیرین خانه کارهای جزئی دیده می شود که شامل چوب ، آهن و اتصالات است. برای مستقل ساختن آپارتمان ها ، یک پله معلق جدید در کنار طرحی که آن را تولید می کند طراحی و ترسیم شده است. در طراحی داخلی منزل ،حمام نیز به طور کامل طراحی مجدد شد. ترکیب بامبو و آهن به این بخش از خانه فضای بی نظیری می بخشد.

هدف طراحی

این پروژه اولین همکاری بین دو معمار است. این بهترین مثال برای توجه زیاد آنها به جزئیات و همچنین جستجوی مداوم آنها برای راه حلهای هوشمندانه ، صرف نظر از هرگونه تصور در بودجه های محدود است. هدف آنها ایجاد فضاهایی است که نور ، دیدگاه و مواد نجیب را ارائه می دهند.

بازسازی ساختمان های کوچک مینیمال

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات