طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان های نئوکلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 18 بهمن 1399 در ساعت 10 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا به موضوع بازسازی ساختمان های نئوکلاسیک می پردازیم .

سبک نئوکلاسیک یکی از سبک هایی است که در زیر شاخه سبک  کلاسیک قرار می‌گیرد و این سبک به نوع ترکیب سبک ها و شیوه های کلاسیک و مدرن می پردازد .

بازسازی ساختمان های نئوکلاسیک

 از سبک نئوکلاسیک می‌توان در بازسازی ساختمان ها و پروژه هایی که دارای متراژ پایینی هستند استفاده کرد اما سبک کلاسیک مناسب اینگونه پروژه ها نیست و در سبک کلاسیک نمی‌توان پروژه را با این کانسپت ها پیش برد .

سبک نئوکلاسیک به گونه ای است که در آن المان های سبک مدرن موجود است که این مورد کمک شایانی به چیدمان فضاهای دکوراسیون داخلی دارد .  در حقیقت این سبک حد وسط و تعادلی میان سبک مدرن و کلاسیک می باشد .

  • بازسازی پذیرایی و هال در سبک نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در بازسازی

مثل سبک های دیگری  در بازسازی منزل  ( مخصوصاً سبک کلاسیک ) در این نوع از  طراحی هم از فضاهای عمومی یعنی پذیرایی و نشیمن و ... از اهمیت بیشتری نسبت به فضاهای دیگر برخوردار هستند و باید دارای جزئیات بیشتری نسبت به دیگر بخش ها باشند به همین علت معماران می توانند  از قاب بندی هایی که در سبک  کلاسیک استفاده می شود بهره ببرند و با بهره گیری از رنگ ها و فرم های نوین اصالت سبک نئوکلاسیک را پاسداری کنند . 

در این تصویر قاب بندی های نسبتاً ساده و رنگ خاص دیوار کانونی و تلویزیونی که بر روی آن نصب شده زیبایی این فضا را دو چندان می کند و سادگی و بی آلایشی که در سبک های مدرن شاهد آن هستیم را همپوشانی می کند .

سبک نئوکلاسیک در بازسازی

سبک نئوکلاسیک در بازسازی

 قسمت هایی از خانه هستند که برخلاف نشیمن های خانه که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، توجه کمتری را معطوف به خود می کنند مانند  فضاهای ورودی ولی معمار با هنر خود می تواند که با بهره بردن از کاغذ های دیواری با رنگ هایی مثل  نوک مدادی ، خاکستری  و سایر رنگ ها و قاب بندی هایی با رنگ های مختلف که کاملاً بطور متقارن اجرا و طراحی شده‌ اند  فرم مناسبی به آنها بدهد .

لازم به ذکر است قسمت هایی از این قاب بندی ها هم از آینه های دکوراتیو سفید می توان استفاده کرد .  در طراحی داخلی استفاده از آینه ها به شدت  توصیه شده است .

  • بازسازی آشپزخانه نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در بازسازی

زمانی که در طراحی داخلی منزل از سبک نئوکلاسیک استفاده می کنیم می‌توانیم از هر دو سبک یعنی کلاسیک و مدرن برای دکوراسیون آشپزخانه به کار ببریم .

سبک نئوکلاسیک در بازسازی

سبک نئوکلاسیک در بازسازی

از همین رو برای دکوراسیون آشپزخانه می ‌توان از کابینت های ممبران که شکوه و زیبای خاصی را به فضای داخلی می دهند استفاده کرد .

 

 

 

 

 

 

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات