طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان به سبک بوهمیان

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 7 فروردین 1399 در ساعت 9 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه سبک بوهمیان در بازسازی ساختمان  بسیار محبوب شده است.اگر آن دسته از افراد هستید که فکر میکنند سبک های غالب در طراحی دکوراسیون داخلی دستشان را در انتخاب گزینه های دلخوا بسته است و می خواهید گوشه به گوشه ی منزلتان را خودتان طراحی کنید،استفاده از سبک بوهمیان به شما پیشنهاد می شود.همچنین این سبک مناسب افرادی است که می خواهند محیط خانه سرزنده تر و سرشار از هیجان به نظر رسد.

برای آشنایی بیشتر با خصوصیات و نحوه اجرای سبک بوهمیان این مقاله را در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از دست ندهید.

خصوصیات سبک بوهمی

بازسازی ساختمان به سبک بوهمیان

همان طور که گفته شد این سبک دست شما را در انتخاب گزینه های دلخواهتان باز می گذارد و در آن پایبندی به قوانین خاصی وجود ندارد پس شما می توانید هرگونه که دوست دارید دکوراسیون داخلی منزلتان را انجام دهید اما این به معنی نادیده گرفتن عرف ها و قرار داد های معمول نیست بلکه این سبک دقیقا بازتابی از سلیقه ی شخصی شما است که می تواند پر از طرح ها ورنگ های متنوع باشد.البته به این نکته توجه کنید که اگر شما فردی هستید که می خواهد خانه ای با نظم و ترتیب داشته باشد این سبک مناسب شما نخواهد بود.

در میان انواع سبک های طراحی داخلی سبک بوهمیان از تمام رنگ ها در کنار هم استفاده میکند و شهرت آن به دلیل استفاده از همین رنگ های شاد،گرم ،جسورانه و متنوع است. در واقع این رنگ ها، رنگ هایی هستند که شما انتخاب می کنید و تنوع و ترکیب جذاب وبی نظیر آن ها باعث می شود فضای بسیار خاص و دلنیشینی در منزلتان به وجود آید.

آزادی عمل در سبک بوهمیان

بازسازی ساختمان به سبک بوهمیان

این سبک گرم و دعوت کننده به شما آزادی عمل بیشتری در انتخاب هایتان می دهد. پس بدون هیچ ترسی از خلاقیت خود استفاده کنید تا بتوانید این سبک را به خوبی در بازسازی منزل خود به اجرا برسانید چون هیچ قانونی در این سبک برای انتخاب وسیله دکوراتیو متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی شما وجود ندارد.به طور مثال از وسایل دکوراتیو مورد علاقه خود کمک بگیرید فرقی ندارد که این ایده های دکوری متعلق به کدام سبک هستند که این از ویژگی های جالب سبک بوهمیان است.

این آزادی در انتخاب الگوهای مختلف هم وجود دارد.از آن جا که این سبک پیوند دهنده ی قانونمندی نیست می توانید به طور مثال از فرشی استفاده کنید که الگو ی هندسی آن با مبلمانتان هم خوانی ندارد.

از آن جایی که فضاهایی که به این سبک طراحی می شوند باید گرم ، صمیمی و دعوت کننده به نطر رسند از نورپردازی با تم گرم استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون لوکس یک خانه ی گرم و دعوت کننده به این سبک با گیاهان زینتی و آپارتمانی همراه است.زیرا گیاهان در این سبک نقش بسیار مهمی دارند و شما می توانید با استفاده از گلدان ها و اختصاص دادن قسمتی از منزل خود به این گیاهان سبز یک خانه ی گرم و دعوت کننده با سبک بوهمیان ایجاد کنید. به طور مثال گیاهانی مانند سرخس ، بوستون و فیلودندرون مناسب هستند. همچنین از اضافه کردن گلدان های بیشتر ترسی نداشته باشد.

این سبک میانه ی خوبی با تشریفات ، تجملات و وسایل لوکس ندارد.پس در انتخاب مبلمان خود می توانید از مبلمان راحتی برای ایجاد حسی گرم و صمیمی که خواسته ی اصلی این سبک است استفاده کنید.

از گلیم ها ،گبه ها ،قالیچه ها و به طور کلی فرش های ایرانی استفاده کنید .از آن جایی که این سبک دارای تم های طرح دار است با این کار شما طرح و نقش کافی به خانه ی خود اضافه می کنید.

در تزیین دیوار به سبک بوهمیان از پارچه های توری و از پرده های منجوق دار به عنوان پرده یا جدا کننده ای برای تقسیم خانه استفاده می شود.

بازسازی ساختمان به سبک بوهمیان

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات