طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 مهر 1397 در ساعت 14 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از پرطرفدارترین سبک های بازسازی ساختمان که جذابیت زیادی را بوجود می آورد سبک ایتالیایی میباشد. در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی از طرح های استفاده میشود که بسیار مجلل و همچنین شیک میباشند. در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی ستون هایی بکار برده میشود که سرتاسر از سنگ های زیبا پوشانده شده باشند. این سنگها جدابیت بسیار زیادی را بوجود می آورند که در ستون های دیگر وجود ندارد. این ستون ها که از گذشته نیز در معماری ایتالیایی کاربرد داشته اند هنوز نیز زیبنده ساختمان ها هستند.

در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی از کف تا سقف همگی از اجزا لوکس و لاکچری تشکیل شده اند. در بازسازی به روش ایتالیایی هیچ کدام از قسمت های ساختمان از قلم نمی افتند و همگی مورد بازسازی قرار میگیرند. بعد از پایان کار مشاهده خواهید نمود که ساختمان بطور کلی تغییر کرده و بسیار لوکس شده است. در روش های دیگر بازسازی مانند روش کلاسیک و یا روش مدرن ممکن است برخی قسمت ها مورد بازسازی قرار نگیرند اما در بازسازی به روش ایتالیایی هیچ یک از قسمت ها از دید معمار پنهان نخواهند ماند و مورد بازسازی قرار میگیرند. بر روی چارچوب و دیوارها از گچ بری های تزئینی استفاده میشود که نسبت به گچ بری های سبک کلاسیک بسیار زیباتر هستند.

در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی از چوب و مرمر برای قسمت کف استفاده میشود که زیبایی بسیار زیادی را ایجاد میکند. چوب و مرمر در بازسازی کلاسیک نیز به کار میرود اما چوب و یا مرمر به همراه یکدیگر مورد استفاده قرار نمیگیرند. در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی از هر دو متریال چوب و مرمر به همراه یکدیگر استفاده میشود که همین استفاده همزمان زیبایی خاصی را بوجود می آورد.

سنگ بیشتری کاربرد را در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی دارد. به هر قسمت از ساختمانی که به روش ایتالیایی بازسازی شده است بروید، سنگ های مختلفی را مشاهده خواهید نمود که در کف و دیوار و سقف به کار رفته است. سنگ بیشتری کاربرد را در بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی دارد. به هر قسمت از ساختمان به روش ایتالیایی بازسازی شده است بروید، سنگ های مختلفی را مشاهده خواهید نمود که در کف و دیوار و سقف به کار رفته است. سنگ ها نقش مهمی در ساختمان های ایتالیایی دارند و از انواع سنگ هایی که در این روش بازسازی به کار میرود میتوان به مرمر و همچنین کاشی های سفالی اشاره نمود. رنگ بندی هایی نیز که برای بازسازی ساختمان به روش ایتالیایی استفاده میشود طلایی میباشد. رنگ طلایی از محبوب ترین رنگ ها در سنگ های به کار رفته در بازسازی به سبک ایتالیایی هستند.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات