طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه ویلایی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 12 اسفند 1398 در ساعت 14 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه معماران برای منحصر به فر بودن ، هنگام طراحی رویکرد خاص خودشان را در طراحی اعمال میکنند،بنابراین ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا سعی داریم برای شما عزیزان بهترین دکوراسیون های داخلی را انتخاب میکنیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.در این مقاله به بررسی خانه ای که به نام خانه فانوس معروف میباشد میپردازیم.

بازسازی ساختمان

بازسازی خانه ویلایی

    خانه فانوس در ملبورن قرار دارد.این خانه قبل از بازسازی و دکوراسیون ، دارای فضای داخلی تاریک و دلهره آور بود و این بدان معنی بود که صاحبان آن - یک زوج جوان با سه فرزند و یک سگ - در آرزوی یک خانه با یک طرح دلباز بودند.به گفته طراح و معمار بازسازی منزل  که وظیفه خود برای گسترش خانه را بر عهده داشت ، گفت: "مشتریان ما می خواستند در یك فضای آفتابی و خارجی با هم زندگی كنند ، آشپزی كنند ، اجتماع كنند ، بخوانند و معاشرت كنند.این ساختمان دارای یک پایه مستطیل شیشه ای در جلو و یک حجم بالای آن است که با پنجره های گسترده ای پیچیده شده است که نوارهایی از نور را به قسمت داخلی تزئین می کند. با فرارسیدن شب نیز می توان از سطح خیابان و منظره زیبای شب را مشاهده کرد.پس از بازسازی ساختمان  خانه ای پراز نور ومحیطی امن بوجود آمده است که به این دلیل خانه فانوس نامیده شده است.

بازسازی خانه ویلایی


طراحی دکوراسیون داخلی

     در بازسازی ساختمان قسمت داخلی بنا را با آرایه هایی از رنگ و مواد خنثی استفاده شده است.
مجموعه آشپزخانه روی سطح زمین طراحی شده است که از چوب بلوط  ساخته شده و دارای یک هود استخراج  در بالای اجاق گاز است. یک میز ناهار خوری چوبی و چند صندلی مخصوص سالن با رنگ کرم قرارگرفته شده است.در آشپزخانه یک جزیره بزرگ طراحی شده است که روی آن سنگ مرمر مشکی میباشد که جلوه ای خاص را به محیط داده است.کمدهای چوبی که با رنگ ملایم  طراحی شده اند در آشپزخانه دیده میشوند.که گلدان های مسی و زینتی در دکوراسیون لوکس به چشم میخورد،و حتی گیاهانی که محیط خانه را سرزنده میکنند. در کفها از بتن استفاده شده است ، در حالی كه از آجرهای رنگ پریده برای ایجاد یك دیوار پارتیشن كوتاه استفاده شده است . با یك طاقچه بزرگ كه دارای یك شومینه دو طرفه است ، سوراخ شده است. بخشی از سقف با روکش چوب طراحی شده است که به دلیل باز دیده شدن فضا از چوب کمرنگ استفاده کرده اند.پس از بازسازی منزل  دو اتاق خواب و یک حمام اضافی به بنا اضافه شده است.دربخش بیرونی یک استخر کوچک طراحی شده است و یک فضای سرپوشیده کنار استخر که زیر ساختمان میباشد قرار دارد که ایده اصلی مجری دکوراسیون داخلی  ایجاد فضائی برای اوقات فراغت خانواده میباشد.

نور طبیعی در طراحی داخلی منزل  اصلیترین هدف معمار بوده است برای همین از شیشه های سرتا سری با چارچوب چوبی استفاده کرد و خانه را غرق نور کرده است.درباره نور مصنوعی هم باید بگوئیم که نورپردازی ساختمان به صورت سقفی میباشد و برای فصل گرما پنکه سقفی تعبیه شده است.

بازسازی خانه ویلایی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات