طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 14 تير 1399 در ساعت 16 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یک نگاه اجمالی به هر خواننده تصورات درباره شیوه زندگی و سلیقه صاحب آن را به ما منتقل میکند در مورد طراحی داخلی مدرن استفاده از شیوه هایی که بیانگر یک احساس خاص می باشد می تواند کمک کننده باشد. عناصر دکوری و تزیین آن از بهترین شیوه برای القای احساس خاص می باشند. خانه شما اگر بزرگ یا کوچک است اصلاً مهم نیست فقط باید بدانید هر فضا را با چه اصولی می خواهید چیدمان کنید.

 ورودی در طراحی خانه های مدرن و لوکس

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

 ورودی در خانه یک شانس برای ایجاد اولین برداشت از خانه و حتی خودتان است .این قسمت از خانه می تواند نشانگر نمای کل خانه باشد .ورودی در طراحی باید جلوه ویژه ای داشته باشد که مهمانان حس خوش آمد گویی را حس کنند. طراحی متفکرانه این قسمت هم می‌تواند این حالت احساس را تلقین کند. با قفسه ها کابینت های منحصر به فرد و شرکت های ورودی خانه خود را تزئین کنید .با عناصری مانند آینه و کنسول های لوکس ورودی زیبایی چشمگیری ببخشید. به خصوص اگر ورودی خانه شما در یک آپارتمان فضای تاریک است یک آینه با اندازه مناسب در آنجا قرار دهید

 فضای ذخیره سازی در طراحی خانه مدرن و لوکس

در حالی که ممکن است با نگاه کردن به صفحات مجلات به یک راه حل طراحی داخلی ‌منزل برسید .اما فضای ذخیره سازی که می تواند از بزرگترین طرح‌های خانه باشد باید طراحی هوشمندانه داشته باشد. ذخیره سازی عملکرد بسیار ارزشمند است .در این سبک خانه خود نیز می تواند کمک کننده باشد .یکی از دلایل کاربرد نام خانه‌لوکس فرصتی است که این خانه برای ذخیره سازی وسایل تمام اعضای خانواده می‌دهد. این قسمت از طراحی خانه برای وسایل ضروری که همیشه روز میزها میگذاریم مانند کنترل،مجلات و ... است.

طراحی خانه لوکس و راهکارهای عالی

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

 شما می‌توانید از فضاهای مرده حداکثر استفاده را بکنید. مثلا می توانید از فضای زیر پله به عنوان قفسه کتاب استفاده کنید. همچنین می توانید وسایلی را که مدتی از آنها استفاده نخواهید کرد زیر تخت جاسازی کنید تا از این فضا نیز بهره ببرید. ایجاد یک اتاق پرو نیز در خانه به شما این امکان را می‌دهد که هنگام لباس پوشیدن استفاده راحت از قفسه بندی و فضای آویزان که با یکدیگر کار می‌کنند داشته باشید. فضای ذخیره سازی به در این قسمت تا انتهای سقف کاذب افزایش دهید از فضاهای ذخیره سازی در قسمت‌های دیگر خانه از جمله آشپزخانه نیز استفاده کنیم تا در کل خانه به ظاهری مانند سبک مدرن و لوکس برسید.

 اتاق نشیمن

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

در طراحی خانه های مدرن و لوکس اتاق نشیمن به نوعی اتاق برای تمام اعضای خانواده است بنابراین باید دکوراسیون داخلی آن به صورتی زیبا انجام شود. انتخاب مبلمان برای اتاق نشیمن به سلیقه و شخصیت حرکتی بستگی دارد. اگر شما یک زندگی مدرن و مبلمان لوکس را دوست دارید باید آنچه را که برای طراحی خانه های لوکس لازم است را بدانیدو نسبت به آن آگاهی داشته باشید. بنابراین رنگها، پارچه ها ،مبلمان می توانند بهترین گزینه برای اثبات سبک مورد نظرتان باشد. دیوارهای اتاق نشیمن شما باید با کاغذ دیواری و تابلو های ارزشمند شما به خوبی با نورپردازی در سبز و آباژور های لوکس رومیزی می توانید فضای اتاق نشیمن را لوکس کنید.

طراحی آشپزخانه مدرن و لوکس

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

فضای آشپزخانه بهتر است با کاشی های رنگ سبک و روشن ساخته شود.طراحان داخلی به طور معمول برای خانه های لوکس از کابینت های سبک کلاسیک استفاده میکنند . طراحان داخلی و همچنین فضای زیادی برای ظروف آشپزخانه ایجاد می‌کنند. قفسه ها در لیوان ها برای ذخیره هر چیز در آشپزخانه نیز از موارد ضروری در دکوراسیون آشپزخانه  می باشد.

 طراحی اتاق بچه ها

ایده های جذاب برای دکوراسیون مدرن

 در دکوراسیون لوکس اتاق بچه ها را با رنگ آمیزی شروع کنید. رنگ های فرانسوی کلاسیک مانند آبی کم رنگ ،بنفش ،صورتی را انتخاب کنید. این رنگ ها در هنگام ترکیب با رنگهای کرم، سفید، طلایی، یا نقره‌ای مناسب هستند .تم رنگی کلاسیک فرانسوی برای دیوارها بهتر است با مبلمان سفید کلاسیک با الگوی پارچه های رنگی هماهنگ شود. یکی از ایده های بسیار جداب برای دکوراسیون اتاق فرزندان میتواند پوستر های دیواری باشد که میتوان در انواع طرح ها و نقش ها این پوسترهای دیواری را با توجه به سلیقه کودک در هر ابعادی طراحی و سفارش داد .

 

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات