طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق شما بخش سوم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 7 مرداد 1399 در ساعت 12 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل ( دوم ) این مقاله را از شرکت معماری هیرادانا مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت دوم این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

طراحان تیم هیرادانا در ادامه چند نکته و ایده ی پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق خواب به شما ارائه داده اند :

8. در تخت ، پشت خود را با یک پتو بپوشانید .

از آنجایی که بیشتر افراد تمایل دارند به سمت ایده های همه پسند و زیبا در طراحی اتاق خواب و تخت خواب خود گرایش دارند ، از آنجا که می خواهند در اتاق خواب شان احساس تمیزی و راحتی کنند ، اما تمایل دارند به نظر برسد آن محیط خیلی راحت کثیف و بهم ریخته و نا منظم می شود . به این ایده که هر روز روتختی خود را با پتو بپوشانید ، تا بتوانید بدون اینکه بخواهید دروغ بگویید که اتاق شما ظاهری ساده و سخت ندارد و به راحتی آشفته می شود ، به این هدف خود دست یابید . این ایده همچنین به شما جهت ایجاد استرس حفظ نظم در فضا کمک می کند .

از همه گذشته ، چه کسی می گوید ایده های دکوراسیون اتاق خواب و تخت خواب باید بیشتر کاربردی و عملی و مفید باشد بدون اینکه از نظر زیبایی شناختی خوشایند باشد ؟ حتی اگر چندین پتو انتخاب کنید که بسته به نوع خلق و خوی خود و فصلی که در آن قرار دارید ،  انتخاب و تهیه کنید ، حتی بهتر است زیرا می توانید وسایلی را پیدا کنید که بسیار ارزان تر از یک رو تختی جدید و بسیار راحت تر و نرم تر از آن باشد .

9. از طرح های الگو دار و دنباله دار استفاده کنید .

ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق شما بخش سوم

مطمئناً ، هنگام طرح می فهمید که تعداد ایده های بازسازی منزل و اتاق خواب و تخت خواب ، تابلو های دنباله دار و یا الگو های مینیمالی ولی ادامه دار و انتخاب رنگی مناسب برای آنها بی پایان است ، با این حال ، از آنجا که اتاق خواب مکانی برای استراحت است ، از این طرح های الگو دار و تکرار شونده استفاده کنید تا فضای مناسب و متعادلی برای شب های زندگی تان ایجاد کنید و در آن استراحت کنید و بخوابید .

با مراجعه به ایده های مینیمال دکوراسیون اتاق خواب ، محدود به سه رنگ اصلی ، الگو ها یا تابلو های دنباله دار ، مطمئن باشید که به شما کمک می کند تا در پایان یک روز طولانی و خسته کننده ، آرامش بهتری داشته باشید ، احساس راحتی را به آسانی در چشم ایجاد می کنید .

10. با بافت های اتاق تان بازی کنید .

ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق شما بخش سوم

حتی اگر به دنبال ایده های دکوراسیون اتاق خواب با رنگ جامد هستید ، با معرفی ترکیبات اضافی بافت از طریق پتوهای گره دار ، بافت های حاشیه ، بالش های تزئینی ، یا روتختی دو یا سه لایه ، ظاهر و لوکس بودن را حفظ کنید .

و از همه مهمتر ، ایده های لوکس برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب های تزئینی 2020 نیازی به هزینه ثروت و بودجه آنچنان زیادی ندارد ، زیرا می توانید تقریباً از هر کجا پتو های گره ای ارزان قیمت را تهیه کنید . فقط مطمئن باشید که به راحتی قابل شست و شو است و می تواند در برابر ساییدگی روزمره مقاومت کند .

11. استفاده از یک پوشش قابل اعتماد .

وقتی صحبت از ایده های شیک و آسان و راحت دکوراسیون لوکس داخل اتاق خواب است که متناسب با طراحی آن برای هر کاری قابل استفاده باشد ( چه رسمی و چه روزمره و عادی ) ، به سراغ یک کاور تخت یا روتختی قابل برگشت ( برگشت پذیر یا دو رو ) بروید تا بتوانید بدون نیاز به تغییر چیزی کاملاً به سرعت و به راحتی ظاهر و اتاق خواب خود را تغییر دهید .

و همانطور که ما به ایده های پایدار برای تختخواب 2020 نگاه می کنیم ، هیچ چیز احساس لذت به دست آوردن دو ظاهر و طراحی کاملا مختلف در ازای پرداخت تنها یک قیمت را به انسان نمی دهد .

12. از رنگی تماما سفید یا روشن برای تم اصلی طراحی تان استفاده کنید .

ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق شما بخش سوم

اگر به دنبال ایده های سریع و راحت برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان هستید که هیچگاه از مد روز خارج نمی شود و هرگز دل تان را نمی زند ، هیچ چیز ظاهر و احساس تخت خوابی سفید را خراب نمی کند زیرا ظاهر و طراحی داخلی آن برای سال های بعد به طور مستقیم به روز خواهد بود .

نکته اصلی ایده های دکوراسیون اتاق خواب های سفید سال 2020 این است که به دنبال بهترین کیفیت در بافت پارچه ها و بهترین جنس نخ ها باشید زیرا خیلی بیشتر از رنگ های دیگر کثیفی را نشان می دهند و باید خیلی بیشتر آنها را بشویید و تخت خواب با کیفیت پایین یا رو تختی ارزان قیمتی یا پتویی بدون کیفیت خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید ، محو می شوند و پیر می شوند و پاره و غیر قابل استفاده می شوند . این مشکل رنگ های روشن است ولی به شما کمک می کنند که اتاق تان را باز تر از آنچه هست جلوه دهید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مقاله سه بخشی لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات