طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایي براي طراحي اتاق ناهارخوری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 11 آذر 1399 در ساعت 15 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ناهار­خوری مجزا و همچنین فضاهای چند منظوره باز، از آخرین روش­های طراحی داخلي منزل هستند. فضاهای غذاخوری معاصر دارای دکوري بدون آشفتگی هستند. مبلمان زیبا، هنرهای دیواری اصیل، دیوارهای شیشه ای و آینه های بزرگ آخرین روند دکوراسیون لوکس در اتاق ناهار خوری است. در اینجا نکات و ایده های مدرني برای طراحی و تزئین اتاق ناهار خوری مدرن آورده شده است. آخرین روندها به ایجاد ناهار خوری های کاربردی و شیک کمک می کند که نشان دهنده سبک زندگی معاصر است. از اين نكات الهام بگیرید تا جلوه­ای شیک به خانه خود اضافه کنید.

روش هاي تزئین اتاق ناهار خوری

تزئین اتاق نهار خوری

میزهای ناهارخوری بیضی و گرد ایده های خوبی برای صرفه جویی در فضاي اتاق های کوچک هستند. میزهای گرد فضای کمتری را اشغال می کنند و به زیبایی با تمام اشکال هندسی ترکیب می شوند. همچنین، میزهای بزرگ چوبی به شکل مستطیل از روندهای مدرن در تزئین فضای غذاخوری باز است. آنها بر جادار بودن خانه های مدرن تأکید می کنند و شور و نشاط خوبی به طراحی داخلی منزل می بخشند.

مبل ها و نیمکت های کوچک مد طراحی اتاق ناهار خوری در سال 2020 است. فضای نشیمن راحت به زیبایی با صندلی های روکش شده ترکیب شده و ظاهری لوکس و کامل ایجاد می کند. نیمکت های چوبی به تزئینات اتاق ناهار خوری نمای زیبایی می بخشند و مبل های پارچه­اي باعث آرامش بخشیدن به فضای ناهارخوری می شوند.

تزئین اتاق نهار خوری

صندلی های روکش دار ایده های مدرني برای سال 2020 است. صندلی ها و چهارپایه های رنگارنگ حالتي جسورانه ایجاد می کنند و طيف های زیبایی برای تزئین اتاق غذاخوری ایجاد می کنند. ست های ناسازگار، اتاق های غذاخوری را خلاقانه و شاداب نشان می دهد. همه صندلی ها باید با طراحی شیک و اصلی اتاق متفاوت باشند.

چوب قدیمی مد است. قطعات عتیقه ، مبلمان مدرن و وسایل چوبی بازسازي شده برای ایجاد نقاط کانونی برای تزیین اتاق ناهار خوری بسیار مناسب هستند. ترکیبی از قرارگیری راحت مبلمان با مبلمان فلزی ، پلاستیکی و چوبی ، نمای فوق العاده مدرنی را ایجاد می کند. آثار هنری ، آینه های بزرگ و وسایل روشنایی چشم نواز ، موارد جالبی را اضافه می کنند که جدیدترین روند تزئینات شیک اتاق غذاخوری را به ارمغان می آورند.

تزئین اتاق نهار خوری

گیاهان خانگی تزئینات زیبا و ارزان قیمتي هستند که آخرین روند طراحی اتاق ناهار خوری را کامل می کنند. گیاهان داخل سالن ، كنده درخت، تركه ها و شاخه های گلدار ایده های مدرنی هستند که به طراحی داخلی جلوه ای طبیعی می بخشند. رنگ های سبز و سایه های قهوه ای رنگ چوب طبیعی، دلپذیر و در جهان متداول هستند. تزئین با گیاهان و شاخه های خانگی جذاب به نظر می رسد. گیاهان خانگی که در گوشه ای گروه بندی شده اند ، فضاهای بلا استفاده را به باغ های كوچك زیبايي تبدیل می کنند که خانه های مدرن را با طبیعت پیوند می دهد. گیاهان خانگی بافت های غنی به ارمغان می آورند و اتاق های ناهار خوری را به فضاهای پذیرایی با طراحی آرامش بخش تبدیل می کنند که منعکس کننده آخرین روند تزئینات است.

 

 

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات