طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده طراحی اتاق های نشیمن بدون پنجره

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 آذر 1399 در ساعت 12 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اتاق نشیمن محیطی است که ما بیشتر وقت خود را در آن می گذرانیم حالا چه در مواقع تماشای تلویزیون ، چه استراحت کردن و چه در هنگام انجام کارهای دیگر بنابراین طراحی و دکوراسیون ویژه و خاصی را نیاز دارد تا بتواند محیطی آرامش بخش ، شیک و راحت را برای ما فراهم آورد.

ما در شرکت طراحی داخلی و بازسازی ساختمان هیرادانا سعی داریم با معرفی و بررسی ایده هایی جدید ،  طراحی داخلی مدرن و کاربردی ، به شما در در راستای اجرای یک طراحی دکوراسیون فوق العاده کمک کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید و این ایده های بسیار کاربردی و هیجان انگیز را از دست ندهید. 

 یکی از مشکلات رایج و آزار دهنده برای طراحی داخلی منزل اتاق های نشیمن بدون پنجره تامین نشدن نور محیط است. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که با فضای نشیمن خود چه کارکنم تا جذاب تر به نظر رسد ، اما نگران نباشید ما با معرفی راهکارها و ایده هایی ، به شما کمک خواهیم کرد تا نشیمن مورد نظر خود را طراحی کنید .

شاید اولین ایده ای که به ذهن هر کسی می رسد استفاده از رنگ سفید برای دیوارها ، مبلمان و دیگر وسایل خانه باشد چون این رنگ خنثی تا حدودی می تواند کمبود نور فضا را جبران کند .

 به طور کلی استفاده از این گونه رنگ های ملایم برای اتاق نشیمن بسیار پیشنهاد می شود زیرا علاوه بر بزرگ تر و نورانی تر جلوه دادن فضای خانه ، آرامش خاصی را در منزل به وجود می آورند و همان طور که در ابتدا هم گفتیم این یک ویژگی بسیار مهم و مورد نیاز هر اتاق نشیمن در خانه ها به حساب می آید .

  • استفاده از آینه

    استفاده از آینه در دکوراسیون منزل

استفاده از آینه ها را فراموش نکنید زیرا آینه ها می توانند تا حدودی حس پنجره را برای فضای داخلی منزل شما تداعی کنند و منزل شما را به سمت دکوراسیون لوکس پیش ببرند مخصوصا اگر از اندازه های بسیار بزرگ آن به کار ببرید که خیلی بهتر است. حتی شما می توانید قاب این آینه ها را با طرح پنجره انتخاب کنید یا از مبلمانی استفاده کنید که آینه کاری شده اند .

  • ایجاد نقاط کانونی

    نقاط کانونی در دکوراسیون داخلی

ایده ی بعدی ایجاد نقطه ی کانونی است زیرا این نقاط توجه همه را به سمت خود جلب می کند و باعث می شوند کم تر به دیوارهای دیگر توجه شود . به طور مثال شما می توانید به وسیله ی یک تلویزیون به سادگی این ایده ی آسان و زیبا را جرا کنید و با جلب توجه افراد به سمت تلویزیون ، باعث شوید تاحدودی به عدم وجود پنجره بر روی دیوارهای اطراف دقت نشود .

شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا از تاریک به نظر رسیدن خانه جلوگیری شود ، بنابراین یکی از نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی این گونه نشیمن ها باید رعایت شود عدم طراحی نشیمنی شلوغ و به هم ریخته است زیرا شلوغی و بهم ریختگی در چیدمان باعث تاریک به نظر رسیدن محیط می شود . راه حل جلوگیری از این شلوغی و در نهایت تاریکی ، استفاده از مبلمانی با خطوط صاف و ساده می باشد همچنین باید سعی کنید از به کار بردن مبلمان ، صندلی و لوازم غیر ضروری و اضافه خودداری کنید.

دومین راه حل برای جلوگیری از تاریک به نظر رسیدن نشیمن های بدون پنجره  ، طراحی نورپردازی یکنواخت است یعنی باید سعی کنید تا نور به صورت مساوی در تمای فضای نشیمن خانه پخش شود.

و اما نکته ی آخر درباره ی به کار بردن وسایل دکوراتیو منعکس کننده نور می باشد . امروزه استفاده از وسایل دکوراتیو فلزی و آینه ای در دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک بسیار محبوب و مد شده است همچنین از ویژگی های بسیار خوب این وسایل می توان به بازتبندگی نور خوبی اشاره کرد زیرا با سطح براق و درخشانی که دارند می توانند درخشش خاصی را به فضای نشیمن منزل شما اضافه کنند. به همین علت بسیار مناسب طراحی نشیمن های بدون پنجره محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

 

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات