طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 25 اسفند 1398 در ساعت 15 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

این گروه خلاق  افراد با استعداد خدمات فناوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل را برای گروه ING در سراسر جهان ارائه می دهد. پس از چندین سال حضور ING Tech لهستان در Katowice ، زمان آن فرا رسید که واحد جدیدی را در پایتخت افتتاح کنند. پس از بازسازی ساختمان که مستقر در ورشو است، یک مرکز تخصصی مدل سازی ریسک و تجزیه و تحلیل داده ها را شکل می دهد. فضایی معتبر در شرکت به عنوان محلی برای دفتر جدید انتخاب شد و حالت ، استودیوی linaTM  برای دکوراسیون داخلی را انتخاب کرده اند . هنگام طراحی تقسیم فضای موجود و برنامه فضایی واحد جدید ING Tech لهستان ، ایجاد یک اصطلاح مثبت برای کمک به ایجاد موقعیت در بازار کار ، به همان اندازه زیبایی شناسی و کارایی جهانی دفتر اهمیت داشت. بنابراین واحد به گونه ای طراحی دکوراسیون داخلی شده است که فضای کار لازم را در اختیار هر تیم قرار می دهد.

 ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون اداری

سیرکولاسیون داخلی

در اجرای دکوراسیون اداری ،طراحان دفتر را به مناطق کوچکتر تقسیم می کردند که هر کدام 10 ایستگاه کاری بودند. این ترتیب باعث می شود ضمن حفظ توانایی تغییر انعطاف پذیر چیدمان بعضی از مناطق ، فضای لازم برای جلسات روزانه تیم ها فراهم شود. فراهم کردن محیطی از آزادی و شفافیت در کل دفتر ، از رویکرد با روشی برای کار در کل شرکت پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، فضاهای مربوط به تیم ها توسط اتاق های کنفرانس در اندازه های مختلف برای جلسات در گروه های گسترده تر و کوچکتر و همچنین مناطق اجتماعی و اماکن استراحت تکمیل شده است.

 منطقه ای با منظره ای از پر جنب و جوش مکانی است که علاوه بر صرف غذا در کنار هم ، می توانید با استفاده از دوچرخه ثابت ، کار و فعالیت خود را با هم ترکیب کنید ، تلفن خود را شارژ کنید و برخی از سر و صداها را در هنگام بازی فوتبال روی میز یا پلی استیشن کنترل کند که با دکوراسیون لوکس طراحی شده است.

ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون اداری

این رویکرد عملکردی به ما امکان ایجاد دفتری را داد که از ایجاد روابط پشتیبانی کند و فضای کار بی وقفه را فراهم کند. این امر به برگزاری جلسات و شبکه های داخلی منجر می شود که به نوبه خود باعث تسهیل و ایجاد ادغام تیم های مختلف می شود. علاوه بر این ، فضای جدید از شایستگی ها و فرآیندهای یادگیری پشتیبانی می کند و با فراهم آوردن زمینه هایی از شخصیت متفاوت ، انجام وظایف را تسهیل می کند. همه راه حل ها با سبک کار تیم های انفرادی سازگار شده است

هنگام کار روی طرح عملکردی دفتر ، از ایده ایجاد فرهنگ کار مبتنی بر همکاری بین تیم ها الهام می گرفتند و آنها همچنین تصمیم به اتصال دو جهان گرفتند: فضای یک خانه با زیبایی ریاضیات دنیای تحلیلگران ریسک مالی

جزئیات طراحی

ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون اداری

مضامین اصلی فیلم "ذهن زیبا" با اتصالات پنهان در شبکه ای از "رشته" های رنگارنگ در بالای راهروهای دفتر به نمایش در آمده است. این ترکیبی از عملکردهای درخشان و سبک مدرن در هم امیخته شده است. عناصر موجود در دوره های مختلف با استفاده ماهرانه از رنگ ها به طرز ماهرانه ای جمع می شوند. شکل مدرن آهنگهای سنتی همان چیزی است که شرکت اداری را توصیف می کند. راه حل های بحث برانگیز مانند قاب های باروک کاملاً دکوراسیون داخلی اداری را تکمیل می کنند.

منطقه پذیرایی همچنین ترکیبی کامل از زیبایی شناسی مبلمان خانگی و الگوی مشخصی از رشته ها ، فضای سبز سرسبز ، شکل های گرد و استفاده ظریف از رنگ و همچنین نام تجاری ING Tech Poland است.

با توجه به آکوستیک اتاق های با دیوار شیشه ای ، در بسیاری از مکان ها از پرده های نرم استفاده شده است که این موضوع با موضوع زیبایی شناسی خانگی همخوانی دارد. علاوه بر این ، برخی از دیوارها ، به ویژه در اتاق های جلسات ، دارای غلتک های نرم فوم آکوستیک هستند. طبق خواسته کارمندان ، اتاق های کنفرانس بزرگترین رشته کوه ها نامگذاری شده اند.

ایجاد انرژی مثبت در دکوراسیون اداری

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات