طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایجاد آرامش در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 28 اسفند 1398 در ساعت 9 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مجری دکوراسیون اداری به نام Bean Buro  مأموریت ایجاد یک محل کار جدید برای گروه بین المللی املاک انگلیس  ، در ساختمان نمادین Jardine House در هنگ کنگ را بر عهده داشت. 5000 متر مربع ، برای تبدیل فضای کاری قبلی خود به یک محل کار نوآورانه ،که نشان دهنده اعتقاد شرکت برای کیفیت ، صداقت و مسئولیت اجتماعی باشد. دکوراسیون اداری می تواند یک طرح باز با نسبت صندلی های انعطاف پذیر با انواع فضای پشتیبانی باشد. کارمندان بسته به نیاز خود می توانند از انواع تنظیمات کاری در محیط کار انتخاب کنند. طراحی آکوستیک ، طراحی روشنایی و استراتژی زیست محیطی می توانند محرکهای اصلی پشتیبان و جنبه های پایدار پروژه باشندBean Buro   با یک طراحی شاعرانه گفت که هنر را با مردم و فضا ادغام می کند. این روایت شامل تحقیق در مورد تاریخ ساخت سایت و  فعالیت های تاریخی تجارت در آن محله بود.

ایجاد آرامش در دکوراسیون اداری

فرم های مدور زمانی در بسیاری از باغ های چای شرقی به عنوان نمادی از آرامش و طبیعت مورد استفاده قرار می گرفت.به همین دلیل هم معمار توانسته است با استفاده از فرم های معماری به یک ارامش ایده آل در محیط اداری برسد که یکی از با اهمیت ترین مسائل در فضاهای اداری و همچنین محیط های کاری میباشد که نتیجه آن بالا رفتن راندمان کاری کارمندان و افزایش رضایت آنها از محیط کاری و به دنبال باعث کاهش استرس های ناشی از فضاهای اداری و کاری میشود. روایت مفهومی این طرح را با مجموعه ای از عناصر ملزومات منحصر به فرد مانند خوشه های کاری نصب شده با پنل های صوتی مدور متمایز کرده است که در هر انتهای جدول ، و همچنین جزئیات لبه گرد میزها در مناطق جلسات هدایت کرده است. بسیاری از اولویت ها به تجربیات روزانه کاربران اختصاص داده شده است. برای افزایش حس جامعه ، یک گالری باکیفیت در زمینه هنری در قسمت پذیرش طراحی شده است که با کلیه کارمندان و بازدید کنندگان درگیر می شود که محیط را دارای دکوراسیون لوکس  کرده است . مداخلات هنری با مردم درگیر می شود و این به نوبه خود باعث ایجاد فرهنگ بهتر شرکت می شود که توسط افراد در محیط کار هدایت می شود.

جزئیات طراحی

ایجاد آرامش در دکوراسیون اداری

شرکت معماری با طراحی اشکال دایره ای ، یک هویت قوی و یک مکان برای شرکت ایجاد کرده است .محیط کار کاملاً مجهز به طرح های راحتی انسان برای یک محیط کار پربازده تر است. کارمندان آزادتر می توانند در فضاهای متنوعی از جمله اتاقهای غیررسمی کانون ، غرفه تلفن و کافی نت دقایقی را استراحت کنند.

یک اتاق رفاهی برای استراحت فراهم شده است. هر فضا با حسگرهای کنترل روشنایی برای سطح بهینه لوکس و دمای نور دکوراسیون داخلی  شده است.

راه حل های آکوستیک برای ایجاد یک محیط با برنامه پویا و باز میباشند ، در حالی که اطمینان از زمینه های مختلف نشست می تواند به جدایی و جذب مناسب مورد نیاز دست یابد تا از انواع مکالمات خصوصی و باز استفاده کند.

در اجرای دکوراسیون اداری ، محیط روشنایی بصری با استفاده از سیستم های صرفه جویی در انرژی طراحی شده است ، در حالی که یک فضای بصری قابل خواندن برای بازی با یک پالت مواد منسجم ایجاد می کند.

بزرگترین موفقیت این پروژه راهی بود که زیبایی شناسی طراحی می تواند بر محدودیت های بودجه و زمان غلبه کند ، و اطمینان از معیارهای نتیجه ای که واقعاً سازگار با محیط زیست و محور انسانی برای یک کار کارآمد باشد ، فراهم می شود. این پروژه به طور رسمی ، به عنوان یکی از اولین پروژه های مرمت و بازسازی دفتر در آسیا شناخته شده است که با چنین رتبه ای شناخته می شود. انتظار می رود که این پروژه نیز بی نهایت به گواهینامه LEED دست یابد.

ایجاد آرامش در دکوراسیون اداری

10 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات