طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انتخاب درست شرکت طراحی و اجرای نما و بازسازی نما

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به دلایل مختلفی میتوان به شرکت های طراحی نما و بازسازی نما مراجعه نمود . حال ممکن است که شغل شما اصلا در ارتباط با زمینه ساختمان سازی و معماری نباشد و تنها برای بازسازی و تعمیرات ساختمان و نمای خود به این شرکت ها مراجعه نمایید و یا تنها برای ساخت خانه و یا ویلای خود نیازمند مراجعه به شرکت های طراحی و اجرای نما باشید . و یا اصلا شما در صنعت ساختمان سازی فعالیت میکنید و تا به حال با طراحان و معماران زیادی برای طراحی و بازسازی نما همکاری داشته اید و تجاربی در این زمینه اندوخته اید . با این حال شرکت طراحی و اجرای نمای هیرادانا در این مقاله سعی دارد شما را بیشتر با ویژگی هایی که یک شرکت معماری و بلاخص شرکت طراحی و اجرای نما و بازسازی نما آشنا کند . در ادامه این مقاله با ما همراه باشید ، همچنین میتوانید در بخش گالری نمونه کارهای هیرادانا را در امور طراحی نما ، اجرای نما و همچنین بازسازی نما مشاهده نماید . شرکت بازسازی و طراحی و اجرای نمای هیرادانا از سال 1391 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه نماسازی آغاز کرده است و با بیش از 150 پروژه موفق در سطح کشور میتواند شما در پروژه های خود یاری نماید .

ضوابط و مقررات طراحی نما

طراحان و معماران با سلیقه و ذوق هنری بالایی در کشور هستند که میتوانند طراحی و بازسازی نمای شما را پیش ببرند ولی برای اجرایی کردن و در نهایت ساخت یک نما فاکتورهای مهمتری هم وجود دارد که باید آنها را در اولویت قرار داد برای مثال ضوابط و مقرراتی است که طراح و معماری که طراحی نمای شما را انجام میدهد محدود میکند . به همین دلیل است که برای انتخاب یک شرکت طراحی و اجرای نما باید مطمعن شوید که این شرکت به تمام ضوابط و مقررات شهرداری منطقه شما در امر نماسازی واقف است . این مسئله بسیار مهم است که با گروهی همکاری نمایید که اشنایی کاملی با این مسائل داشته باشد زیرا طراحی و داشتن مدارک بدون تاییدیه شهرداری تنها چند کاغذ بی ارزش نیستند . و زمانی که این مدارک و طرح های شما ارزش واقعی پیدا میکنند که بتوانید آنها را اجرا نمایید که برای اجرا کردن باید حتما مورد تایید شهرداری منطقه شما باشند .

سابقه کاری و روزمه قوی

علاوه بر اینکه طراحی نما یک امر هنری محسوب میشود و داشتن ذوق و استعداد برای طراحی یک نمای زیبا و جذاب کمک بسزایی به شما میکند و موفقیت پروژه شما را تا حدودی تضمین میکند ولی در کنار ذوق هنری و خلاقیت برای طراحی تجربه و تخصص فنی بسیار حائذ اهمیت است . در اصل طراحی نما یک امر کاملا حرفه ای و تخصصی و فنی میباشد . شما برای تصمیم گیری درست در میان شرکت های طراحی نما باید به رزومه کاری و پروژه های پیشین آنها بسیار توجه داشته بشید . حتی با دیدن نمونه کارهای شرکت های مختلف میتوانید  شرکتی که بیشتر به سلیقه شما است را انتخاب نمایید .

مهمتر از سابقه قوی و خوب در طراحی نما ، رزومه جدی و محکم در اجرای نما است که شما باید در بازسازی نما و اجرای نما به آن توجه داشته باشید . در اصل شرکتی قابل قبول است که علاوه بر داشتن تیم طراحی خوش ذوق و حرفه ای و آشنایی کامل بر ضوابط و مقررات طراحی بتواند به شکلی صحیح و کاملا حرفه ای نمای شما را اجرا نماید . دو مبحث طراحی نما و اجرای نما کاملا نیازمند دانش و تجربه مخصوص به خود هستند . برای مثال طراحی نمای شما تکمیل شده است و مورد تایید شهرداری هم قرار گرفته است ولی طرح شما اجرایی نمیباشد و یا اکیپ هایی که برای اجرای نمای خود انتخاب کرده اید نمیتوانند طرح مورد نظر را اجرا نمایند . به همین دلیل استفاده از گروه های معتبر برای اجرا و بازسازی نمای خود میتواند خیال شما را از بابت اجرای صحیح و درست کار شما راحت کند .

متریال نما

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید آشنایی و اشراف کامل شرکت انتخابی شما در زمینه متریال های نما میباشد . متریال نمای شما با توجه به سبک طراحی و اجرای نمای شما انتخاب میشود . سبک و کانسپ بازسازی نمای شما میتواند در سبک طراحی نمای کلاسیک ، سبک طراحی نمای مدرن و یا سبک ترکیبی و تلفیقی باشد که هر کدام از این سبک های نماسازی نیازمند طیف خاصی از رنگ ها و متریال ها میباشند که شرکت طراحی و اجرایی که برای پروژه خود انتخاب کرده اید باید اشراف کاملی به هر یک از این سبک ها ، خصوصیات آنها و نوع و چگونگی ترکیب متریال ها با هم و رفتاری که در کنار هم دارند داشته باشد . هر متریالی خصوصیات و ویژگی های خاصی دارد و در ذات خود پرستیژ شاخصی را دارا میباشد که آن را به ساختمان شما میبخشد به همین دلیل انتخاب درست و صحیح متریال برای نما اصالت و پرستیژ نمای شما را پدیدار میکند .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات