طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

آشنایی با تمامی سبک های دکوراسیون با بهترین شرکت دکوراسیون در اصفهان

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شهر اصفهان را میتوان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران دانست که زمانی پایتخت این کشور پهناور هم بوده است و به همین علت است که این شهر از تاریخچه ی پرباری برخوردار است . این شهر به سبب پایتخت بودن دارای معماری های فوق العاده و بناهای شاخص زیادی می باشد که به همین دلیل در سرتاسر دنیا و میان جهانگردان و دوست داران هنر و معماری از محبوبیت بالایی برخوردار است .

آشنایی با تمامی سبک های دکوراسیون با بهترین شرکت دکوراسیون در اصفهان

از آنجایی که این شهر دارای معماری های فوق العاده ای می باشد و ذاتا مردمانی هنر دوست و با سلیقه هم دارد ، در آن به دکوراسیون داخلی فضاهایشان اهمیت زیادی می دهند . دکوراسیون داخلی انواع مختلفی دارد و در سرتاسر دنیا در سبک های مختلف انجام می شود که خیلی از این سبک ها در اصفهان به دلیل اینکه این شهر هم بافت سنتی دارد و هم بافت مدرن و این دو به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند ، قابل اجرا می باشند .

انواع دکوراسیون داخلی از زبان شرکت معماری هیرادانا :

   دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن سبکی است که قواعد و خصوصیات مخصوص به خودش را دارد و طی سالها با انقلابی که در هنر و معماری کرده است به محبوبیت زیادی میان افراد مختلف در سرتاسر جهان رسیده است که طراحی داخلی هم از این اتفاق مستثنا نیست . می توان گفت از بارز ترین ویژگی های این سبک ، سادگی به همراه زیبایی ای که در آن وجود دارد ، است . خطوط صاف و سطح های براق و صیقلی از جمله نکات قابل توجه در این سبک محسوب می شوند .

آشنایی با تمامی سبک های دکوراسیون با بهترین شرکت دکوراسیون در اصفهان

   دکوراسیون داخلی به سبک امروزی

سبک امروزی در دکوراسیون داخلی را خیلی ها با سبک مدرن اشتباه می گیرند . شاید بتوان گفت سبک امروزی در طراحی داخلی شباهت های زیادی به سبک مدرن دارد ولی دارای تفاوت هایی هم هست ، که همین تفاوت ها باعث به وجود آمدن همچین سبکی در طراحی داخلی شده است . برای مثال در سبک امروزی برعکس سبک مدرن می توان شاهد خطوط منحنی و استفاده ی آزادتر از عناصر و اشکال مختلف در چیدمان و طراحی بود .

 

   دکوراسیون داخلی به سبک مینیمالیسم

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی یکی از پر طرفدارترین سبک ها برای افراد در سرتاسر جهان است . در این سبک از رنگ های خنثی و به صورت محدود استفاده می شود . این سبک همگان را به استفاده ی کمتر از هر وسیله ای و در واقع به حد لزوم از عناصر استفاده کردن تشویق می کند و از زرق و برق و شلوغی تا جایی که ممکن است دوری می کند .

   دکورسیون داخلی به سبک اسپرت

دکوراسیون داخلی به این سبک بیشتر مخصوص فضاهای خاص مانند فروشگاه ها ، شرکت های بزرگ ، باشگاه ها و ... است و طرفداران مخصوص خودش را در سرتاسر دنیا دارد . در این سبک به طراحی کانسپت وار اهمیت زیادی داده می شود و از رنگ های شاد تا جایی که نیاز است توسط مهندس طراح برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود .

  دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

این سبک در دکوراسیون داخلی از سبک هایی که در دوره ی انقلاب صنعتی بوده است ، الهام گرفته شده است و با کنار هم چیدن عناصر در این سبک ، یک حس ناتمام بودن و بکر بودن همه چیز به بیننده القا می شود . در این سبک از یک سری عناصر همانگونه که هستند و به صورت منحصر بفرد استفاده می شود . برای مثال می توان شاهد استفاده از فلزات و دیوارهای آجری در دکوراسیون داخلی به این سبک بود .

   دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی و طراحی نما در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل از گذشته تا امروز میان افراد بوده است . این سبک از آنجایی که سبکی تجملاتی محسوب می شود و دارای جزییات و عناصر قابل توجه زیادی است . امروزه بیشتر میان ثروتمندان طرفدار دارد و استفاده می شود . از شاخصه های اصلی این سبک می توان به تقارن و تعادلی که در چیدمان این سبک قرار دارد ، توجه کرد . همچنین در دکوراسیون کلاسیک بیشتر از رنگ های گرم مانند رنگ بژ ،کرم و قهوه ای استفاده می شود تا حس اصالت و وقار به طور کامل به بیننده القا شود .

 

   دکوراسیون داخلی به سبک اسکاندیناوی

این سبک از سبک زندگی مردمی که ساکن شمال اروپا هستند ، الهام گرفته شده است و می توان این سبک را در طراحی داخلی تجلی گر زندگی آن ها دانست . نورپردازی طبیعی ، استفاده از رنگ های روشن ، توجه به طبیعت و استفاده از عناصر و مبلمان مانند یک اثر ارزشمند هنری از جمله ویژگی های خاص این سبک در دکوراسیون داخلی می باشند .

   دکوراسیون داخلی به سبک سنتی خاورمیانه

در این سبک از انواع عناصر ایرانی مانند فرش و نقش و نگار های سنتی ایرانی استفاده می شود و همین امر باعث گرم تر دیده شدن فضا و ایجاد حس صمیمیت می شود . در دکوراسیون داخلی به سبک سنتی خاورمیانه از رنگ های گرم و رنگ های تند در حد مناسب که باعث زیبایی فضا شود استفاده می شود .

   دکوراسیون داخلی به سبک شرقی

سبک زندگی شرق به طور کلی نمایانگر سادگی و زیبایی در عین حال است و این سبک زندگی در سبک دکوراسیون داخلی و طراحی نما آنها هم تاثیر گذاشته است . دکوراسیون داخلی به سبک شرق که منظور از شرق کشورای چین و ژاپن و ... هستند ، زندگی همراه با فروتنی را به ما نشان می دهند . در این سبک از صندلی های مربعی و کوتاه ، درها و پنجره های کشویی ، نقوش خاص و مینیاتوری ژاپنی و ... برای نشان دادن سادگی و زیبایی و در عین حال رفع تمامی نیازها استفاده می شود .

   دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

در دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی و در بازسازی منزل و بازسازی ساختمان به این سبک از عناصری مانند آجر و سنگ و همچنین از رنگ هایی مانند قرمز ، طلایی و زرد به وفور استفاده می شود . این سبک از یک جلوه ی خاصی برخوردار است و نکته ی قابل توجه این سبک در میان سبک های دیگر استفاده از ظروف تزیینی و روتختی های سنگین است .

 

   دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

در این سبک شما آزادید که از هر رنگ و طرح و هر چیزی که طبق سلیقه تان است ، استفاده کنید و محیط خود را دکور کنید . درواقع این سبک به شما آزادی عمل در انتخاب وسایل و رنگ ها و ... در دکوراسیون داخلیتان می دهد و نحوه ی چیدمان دکوراسیون داخلی فضایتان بازتابی از سلیقه و شخصیت شما خواهد بود .

   دکوراسیون داخلی به سبک روستیک

این سبک به استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ و ... در دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی می دهد و تلاش می کند تا به فضا حس و حالی گرم و طبیعی و در واقع یونیک و تازه بدهد . این سبک ، سبکی ساده و به زبان خودمانی بی شیله پیله محسوب می شود .

   و ...

آشنایی با تمامی سبک های دکوراسیون با بهترین شرکت دکوراسیون در اصفهان

سخن آخر

همانطور که گفته شد شهر اصفهان یکی از شهرهای تقریبا مرکزی کشور ایران با بافتی سنتی و در عین حال پیشرفته و دارای تاریخچه ی معماری فوق العاده ای است . به همین علت دکوراسیون داخلی ، طراحی نما ، بازسازی منزل و بازسازی ساختمان در این شهر باید به گونه ای که مناسب بافت ، تاریخچه و فرهنگ این شهر است ،صورت بگیرد که برای رسیدن به همچین دکوراسیونی ، بهتر است تمامی سبک های دکوراسیون داخلی با ویژگی های مختلف آن ها را شناخته و با شرکت های معماری معتبر مانند شرکت معماری هیرادانا که در سرتاسر ایران پروژه های موفق و فوق العاده ی زیبایی را به سرانجام رسانده است ، مشورت کنید تا بتوانید فضایی با دکوراسیون مناسب و اصیل و در عین حال زیبا داشته باشید .

9 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات