طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

10 ایده طراحی دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 23 مهر 1398 در ساعت 11 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تصمیم گرفته ایم تا ایده های جذابی را که در سالیان اخیر در صنعت بازسازی و تعمیرات ساختمان در زمینه های مختلف بازسازی منزل ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون لوکس ترند شده اند را در طی چندین مقاله برای شما گرد آوری کنیم ، حال در این مقاله به 10 ایده برتری که در دکوراسیون اداری موفق در جهان طراحی و اجرا شده اند میپردازیم.

1- پارتیشن های شیشه ای رنگی

پارتیشن های شیشه ای رنگی

استفاده از این پارتیشن های شیشه ای رنگی به جای استفاده از پارتیشن های چوبی معمول به این جهت است که ضمن حفظ حریم خصوصی فضاهای کاری ، ارتباط بصری میان فضاها نیز تقویت میشود و رنگ های آن جذابیت بیشتری برای محیط ایجاد میکند و با برخورد نور به آنها فضای رنگی جالبی به وجود می آید .

2- ایجاد فضاهای شخصی و خصوصی در محیط کار

ایجاد فضاهای شخصی و خصوصی در محیط کار

به این جهت که یک فرد ممکن است ساعات طولانی را در داخل دفتر و اداره خود بگذراند ، به فضایی شخصی و خصوصی نیاز دارد تا بتواند برای لحظاتی هم که شده در اوقات استراحتش به آنجا پناه ببرد و به کارهای شخصی خودش رسیدگی کند . بنابراین حضور فضاهایی که فرد در آنجا به انجام کارهای شخصی اش برسد ضروری است.

3- استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی

استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی

استفاده از رنگ های شاد و پرانرژی در دکوراسیون داخلی اداری میتواند باعث تحریک شدن افراد برای کار و فعالیت بیشتر شود و آنها را از بی حوصلگی و کسل شدگی در محیط اداری در بیاورد . هم چنین این رنگ ها افراد را به جنب و جوش در آورده و آنها را از یکجا نشستن پشت میز جدا میکند .

4- استفاده از مبلمانی راحت

استفاده از مبلمانی راحت

به جای استفاده از میز ها و صندلی های اداری تکراری که اکثرا افرادی که از آنها استفاده میکنند را دچار درد ها و مشکلات متعددی میکنند میتوان از کاناپه ها و مبل های راحتی و نرم استفاده کرد تا افراد در کمال آرامش و در مکانی نرم و راحت بتوانند به کارهایی که دارند برسند .

5- استفاده از عناصر برجسته در طراحی

 استفاده از عناصر برجسته در طراحی

حضور عناصر و عواملی که با قرار گرفتن در فضا باعث برجسته تر شدن فضا میشود میتواند محیط دکوراسیون  اداری  را به محیطی جذاب و به دور از تکرار تبدیل کند .این عناصر رنگی ضمن اینکه میتواند به عنوان عنصری که حریم فضاها را حفظ میکند به کار برده شود ، با ترکیب رنگی مناسب هارمونی فضایی جذابی را به این دفتر بخشیده است .

6- ایجاد فضاهای دورهمی و اجتماعی

ایجاد فضاهای دورهمی و اجتماعی

یک محیط اداری زمانی پیشرفت میکند که همکاری بین کارکنان آن تقویت شود و یکی از راه هایی که میتواند این همکاری بین افراد در داخل اداره را تقویت کند ایجاد فضاهایی برای جمع شدن در کنار یکدیگر و برخورد های صمیمی و دوستانه در آن محیط است تا هم بتوان در آن احساس راحتی کرد و هم روحیه تیمی افراد را بالا برد .

7- استفاده از متریال های خاص

استفاده از متریال های خاص

استفاده از متریالهایی خاص میتواند جذابیتی دیگر به فضای کاری ببخشد . در این دفتر استفاده از کاغذ دیواری هایی که تصاویر آسمان و ابرها را تداعی میکند ، فضایی آرامش بخش را در این دفتر ایجاد کرده است .

8- طراحی های خاص

طراحی های خاص

همیشه فضاهایی که در بازسازی ساختمان طراحی های خاص و عجیبی دارند به عنوان فضاهایی مورد پسند مردم شناخته میشوند که میتواند طیف وسیعی از مشتری ها را به خود جذب کند تا از این طریق بتوان به رونق اقتصادی آن کار دست پیدا کرد . استفاده از طراحی های خاص نظیر این دفتر که با اشکال هندسی و چند ضلعی تک رنگ توانسته است فضایی ایجاد کند که در چشم بیننده بسیار جذاب به نظر برسد .

9 – حسی شبیه به خانه

حسی شبیه به خانه

اگر از اکثر کارمندان بپرسید ، بهترین اوقات روزشان مواقعی است که از سرکار به خانه بازمیگردند و میتوانند در خانه ی خود احساس آرامش کنند . در طراحی های امروزی مجری دکوراسیون سعی میکنند فضاها را به گونه ای طراحی کنند تا از جو فضاهای اداری دور شود و حسی شبیه به حضور در خانه را در افراد ایجاد کند تا کارکنان از حضور در محیط کارشان لذت ببرند .

10 – توجه به اوقات استراحت کارکنان

توجه به اوقات استراحت کارکنان

اگر افراد به صورت مکرر و در اوقات طولانی پشت میز ها و صندلی هایشان بنشینند ، راندمان کاری آنها پایین می آید و در نتیجه آن دفتر نتیجه مطلوبی را کسب نمیکند . توجه به زمان های استراحت و فضاهای سرگرمی برای کارکنان میتواند روحیه افراد و روحیه تیمی آنها را افزایش دهد که این به پیشرفت کار کمک میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات