طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد نصب و اجرای کابینت ممبران

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 16 فروردین 1397 در ساعت 12 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه وجود کابینت با تعداد مناسب در آشپزخانه ی هر خانه ای لازم و ضروری است و باعث می شود تا خانم خانه فضای کافی برای چیدن ظروف خود داشته باشد و نظم و ترتیب بهتری در آشزخانه ی خانه حاکم باشد. در گذشته کابینت های فلزی مورد استفاده قرار میگرفت. این نوع از کابینت آشپزخانه معایب بسیاری داشتند. ازجمله مهم ترین این مشکلات می توان به زنگ زدگی آنها پس از مدتی استفاده اشاره نمود همچنین گیره هایی که برای نگهداری درب در حال بسته شدن از آنها برای کنار هم بودن درب ها استفاده میشود نیز پس از مدتی استفاده اشاره نمود. کابینت تاثیر به سزایی نیز در دکوراسیون آشپزخانه دارد.

دلایلی که در بالا گفته شد دلیلی شد بر پیشرفت روز افزون کابینت تا به امروز که یکی از بهترین مدل های کابینت با نام کابینت ممبران تولید شده است. این کابینت ها از جهات مختلفی برتری های بسیاری از کابینت های فلزی دارند. اولین تفاوت آنها از لحاظ جنس ساخت آنهاست. کابینت های فلزی بیشتر از آلومینیوم و آهن ساخته میشوند ولی کابینت ممبران از ام دی اف ساخته میشود.

تفاوت دیگر در ظاهر آنها می باشد، کابینت های فلزی بیشتر با طرح های آماده به فروش می رسند و شما مجبور هستید تا یکی از طرح های آماده را خریداری نمایید. این در حالی است که کابینت ممبران به نوبه ای طراحی میشود که در صورتی که مایل به خرید و استفاده از طرح های آماده نبودید میتوانید طرح خود را به جهت ثبت بر روی کابینت ممبران به وسیله ی دستگاه  CNC ارائه دهید و کابینت ممبران با طرح دلخواه خود را تحویل بگیرید.

پس از خرید کابینت ممبران نوبت به اجرای کابینت ممبران می رسد، برای این کار بهتر است از متخصصین نصب کابینت ممبران کمک بخواهید، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که معمولا فروشگاه هایی که اقدام به فروش کابینت ممبران میکنند پیشنهاد هایی را در زمینه ی نصب کابینت ممبران به خریداران میدهند.

این پیشنهادات هم در زمینه ی نصب کابینت ممبران توسط خود خریدار است و هم در زمینه ی اجرای کابینت ممبران توسط افراد متخصص، اما بهترین انتخاب این است که کار نصب کابینت ممبران را به افراد متخصص این کار سپرده تا نتیجه نهایی کار برای شما لذت بخش تر شود. شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا یکی از برترین شرکت ها در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی ساختمان است که می تواند شما را در زمینه اجرای کابینت ممبران یاری نماید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات