طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون لوکس فروشگاه کفش

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 8 مرداد 1402 در ساعت 9 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکور فروشگاه کفش معروف پرتغالی

فروشگاه ها از مکان هایی هستند که بیشترین رفت و آمد را دارند. امروزه فروشگاه های مختلفی ممکن است به چشممان بخورد، ولی آنکه از نظر دکوراسیون لوکس ما را برای لحظه ای متوقف کند مهم است. طراحی، نقش به سزائی در جلب مشتری دارد. ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا در این مقاله به یکی از آن فروشگاه های زیبا میپردازیم.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی دکوراسیون لوکس فروشگاه کفش

این فروشگاه با مساحت 65 متر مربع در سال 2019 ساخته شده است. در شمال پرتغال، یک فروشگاه کوچک، باریک و خالی، بدون دیوارهای جداکننده و برهنه از دکوراسیون تجاری قرار دارد. نمای مغازه به خیابان دکتر کانووارو، یکی از خیابان های وارد کننده این شهر باز می شود. در قسمت پشتی یک پنجره کوچک در نزدیکی سقف وجود دارد که امکان تهویه فضا و مقداری نور در ضلع شمالی را فراهم می کند.

نمای ساختمان بدون هیچگونه مداخله ای حفظ شده و قاب های پنجره موجود، برای کنترل هزینه ها نگهداری می شوند. قاب پشتی فقط در قسمت داخلی تزئین شده است. در داخل، فروشگاه کفش در طبقه همکف توسعه می یابد. سقف، دیوارها و کفپوش های جدید کاملاً در طی بازسازی ساختمان تعویض شده اند. در کف از چوب بلوط استفاده شده است، در دیوارها و سقف ها از تخته های گچ استفاده شده است.

فضای زیرزمین و انبار مغازه

در زیرزمین، فضای ذخیره سازی موجود و حمام طراحی شده است. در این طبقه فقط دیوارها و سقف نقاشی شده است. شکل مستطیلی فضا اجازه می دهد تا دو ناحیه از کابینت با قفسه را برای نمایش محصولات در دو طرف تعریف کند. در قسمت پایین کابینت، کشوهایی برای قرار دادن کفش وجود دارد. پله های زیرزمین در پشت آینه پنهان شده اند و یک درب مخفی به قسمت دسترسی به اتاق ذخیره سازی وجود دارد. نمای فروشگاه دارای جعبه های کوچک است که امکان تغییر موقعیت و همچنین موقعیت محصولات را فراهم می آورد. پنل تبلیغاتی فروشگاه نیز مانند جعبه آویز در سقف در داخل فروشگاه است. یک چوب لباسی با درب دوبل وجود دارد که امکان کنترل سرما در زمستان را فراهم می کند زیرا درب خارجی همیشه باز است.

در طراحی دکوراسیون داخلی این فضا فقط از شیشه های شفاف بی رنگ استفاده شده است. رول با محافظ امنیتی در پشت فروشگاه قرار داده شده است که به شما امکان می دهد محصولات را حتی در هنگام بسته بودن فروشگاه را بتوانید ببینید.

دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

جزئیات فروشگاه

در قسمت پشتی ما یک فضای میز نقدی برای خدمات ساخته شده با آینه و تخته سه لا طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه تکمیل شده است. صندوق نقدی مجهز به صندوق پول، رایانه و فضای بسته بندی نیز طراحی شده است.

وی در قسمت پشتی این منطقه یک تلویزیون بزرگ برای نمایش تبلیغات و کلیپ های ویدیویی موسیقی دارد. در داخل فروشگاه یک رنگ کرم نرم روی دیوارها، سقف ها، نجاری های لاکی، فرش و کاناپه است که توسط چراغ های مخفی چراغی روشن شده است و امکان ایجاد یک محیط آرام و راحت را فراهم می کند تا کفش در طراحی آن عالی به نظر بیاید. به نظر می رسد که این پروژه با استفاده از راه حل های استفاده شده در سطح طراحی یا در سطح مواد، سادگی فضا را نشان می دهد.

 

دکوراسیون مینیمال مغازه کفش فروشی

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات