طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سبز

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 15 اسفند 1398 در ساعت 9 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رستوران از محیط هایی است که مردم زیاد با آن سر و کار دارند.پس طراحی دکوراسیون تجاری زیبا و جذابی را برای جلب مشتری میطلبد و به همین دلیل ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به یکی از این رستوران ها که توانسته است با استفاده از ایده های جدید و جذابی به یک دکوراسیون و طراحی زیبا و جزاب برسد را بررسی کنیم .

پیشینه رستوران Oxalis

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سبز

رستوران Oxalis  در یک از میدان های مهم کشور چین میباشد که مساحتی حدود 260 متر مربع را اشغال کرده و در سال 2019 ساخته شده است. این رستوران فرانسوی است و  در مجاورت موزه طبیعت شانگهای واقع شده استرستوران Oxalis دارای یک تراس بزرگ در ضلع شمالی رو به رودخانه Wusong است که به معنای چشم اندازهای عالی است. ریشه نام "Oxalis" را می توان در سال 2008 ، در رستوران BRAS کشف کرد که سرآشپز جوناس با میشل براس همکاری می کرد و در آنجا با تیم آشپزخانه ، گیاهان و گلها را در مزارع اطراف رستوران کشف کردند . Oxalis یکی از اولین گیاهانی بود که علوفه آن را پرورش دادند .

ریشه طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی Oxalis با الهام از مزرعه های فرانسوی و فلسفه سرآشپز ، ریشه در فصول و طبیعت دارد. بنابراین مجری دکوراسیون  از زبان طراحی مدرن برای گفتن "اسرار درخشان" استفاده می کنیم و حیاط فرانسوی را به فضای تجاری منتقل می کنیم. لحن فضایی روشن ، چوب خیزران  و سنگ مرمر سفید فضایی آرامش بخش برای رستوران ایجاد می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سبز

فضای ناهار خوری و اتاق خصوصی دارای دکوراسیون لوکس میباشند. از پذیرش تا اتاق ناهار خوری خصوصی ، عناصر خمیده و خشن همه جا ، آرامش خاصی را برای رستوران تنظیم می کنند. قوس در بالا از سقف خمیده گلخانه الهام گرفته شده است ، که باعث ایجاد لطافت و رشد نرم می شود. پذیرایی نیز به عنوان یک پارتیشن تعیین می شود ، چوب خیزران و گیاهان در ورودی باعث می شوند حس خوبی در مشتریان ایجاد شود.رنگ تیره ناحیه میله ورودی با رنگ آرام و روشن در فضای ناهار خوری متفاوت است. نیمکت بلند در وسط قسمت اصلی ناهار خوری از چوب خیزران برای پشت و طرفین استفاده می کند .ترکیب مواد و رنگ گیاهان نیز به فضای غذاخوری سرزندگی می بخشد. پشت نیمکت برای ورود به آشپزخانه باز است که در آن می توانید شکل شلوغ سرآشپزها را از منظر هر یک از میهمانان در منطقه ناهار خوری ببینید.در انتهای منطقه ناهار خوری ، دو مجموعه صندلی در زیر سقف خمیده وجود دارد که یک حس قوی از پشت و بالای آن ایجاد می کند که فضای ناهار خوری صمیمی تری به مهمانان می دهد

نقش نور در رستوران

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سبز

برای صاحب این رستوران نور نقش مهمدی داشته است که تاکید داشته در بازسازی ساختمان ،  سالن غرق درنور باشد. در طول روز ، پنجره های کف به سقف نمای داخلی را به بیرون و بدون هیچگونه مانعی می رساند. چراغ قوه خنک با نور گرم در رستوران در قسمت اصلی ناهار خوری برخورد می کند و به یکدیگر نفوذ می کند و این فضا را به یک طراوت و آرامش بی نظیر تبدیل می کند. در شب ، روشنایی اساسی 2700k در فضا باعث می شود رنگ خنثی دیوار و زمین ، فضای آرام و نرم دیگری را در نور گرم نشان دهد. آویزها از نورهای شیشه ای یخ زده  استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که نور نرم به هر میز سنگ مرمر سفید می رسد.

نقاشی در دکوراسیون داخلی

گفتنی است ، ما خوشبختانه با تصویرگر جوان همکاری می کنیم. از وی برای ایجاد نقاشی دیواری برای دیوار داخلی 12 متری 2 متری Oxalis با موضوع "گیاهان و حیوانات ریکی" دعوت شده است. سه مورد دیگر با نقاشی های دیواری سرامیکی پوشیده شده اند و باعث می شوند که میهمانان مانند ناهار خوری در جنگل احساس کنند که طراحی دکوراسیون داخلی ویژه ای را به خود اختصاص داده است. سبک او پر جنب و جوش و پر جنب و جوش ، پر از تخیل است و با سبک جدید فرانسوی تعریف شده توسط Oxalis همزمان است. گیاهان موجود در تصویر از میوه ها و سبزیجات و گیاهان متداول در اروپا الهام گرفته شده اند. این طرح ها و رنگ های روستایی تصویر را پر از نشاط می کند. حشرات کوچک ناچیز تصویر را زنده تر می کنند و تعجب آور این است که گربه سرآشپز نیز به طور غیر منتظره ای در تصویر ظاهر می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سبز

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات