طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی در نیاوران تهران

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 مهر 1398 در ساعت 14 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به نوعی میتوان گفت که تهران پایتخت خانه های لوکس است . در شمال شهر تهران از این دست خانه ها به وفور یافت میشود . با عبور از جلوی این خانه ها میتوان متوجه شد که چه هزینه هایی برای طراحی این ساختمان ها ایجاد شده است .حال اگر به درون این ساختمان ها برویم با معماری و طراحی دکوراسیون داخلی فوق العاده و لوکسی مواجه خواهیم شد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند .

به دلیل وجود آب و هوای مناسب و منظره های زیبای شهری در منطقه نیاوران تهران ساخت و ساز و بازسازی و دکوراسیون داخلی در نیاوران رو به افزایش است .

روش ها و سبک های متعددی برای دکوراسیون داخلی منازل در منطقه نیاوران به کار برده میشود و متناسب با درخواست کارفرما یا مشتری میتوان از آنها استفاده کرد و ایده های لازم را برای فضای داخلی آنها به کار برد .

یکی از این سبک ها که همیشه مورد قبول مردم و مشتری ها در شرکت طراحی داخلی  هیرادانا بوده است سبک کلاسیک می باشد .

اما دلیل مقبولیت این سبک چیست ؟

این سبک جز سبک هایی است که هیچوقت تکراری نمیشود و در هر زمان و شرایط میتوان آنها را اجرایی کرد . این سبک برای افرادی که به دکوراسیون لوکس و مجلل علاقه دارند همیشه جز سبک های مورد علاقه به شمار میرود . سبک کلاسیک میتواند یادآور سنت و قدمت باشد و حس ثبات و استحکام را برای فضای داخلی خانه ایجاد میکند .

ویژگی های سبک کلاسیک در طراحی داخلی نیاوران

ویژگی های متعددی را میتوان برای این سبک برشمرد . اما مهم ترین ویژگی این نوع سبک توجه زیاد به نظم و تقارن در طراحی داخلی است . نظم و تقارن دو ویژگی اصلی این سبک به شمار میروند که باعث میشود فضاها به درستی یادآور این سبک باشند . در اجرای این سبک بازسازی ساختمان باید توجه داشت که ظرافت و دقت بالا در طراحی و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و چه بسا طراحی هایی که دارای این دو ویژگی نظم و تقارن هستند و اما به علت نبود تیم حرفه ای اجرا و دقت و ظرافت لازم در اجرای این سبک ، اثری بسیار ضعیف از این سبک خلق میشود که به هیچ عنوان سبک معماری کلاسیک را القا نمیکند .

اما اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های این سبک اشاره کنیم میتوان این دو مورد را نام برد :

 

ترکیب رنگی خاص دکوراسیون در نیاوران

در این سبک دکوراسین لوکس برای منطقه یک تهران ، رنگ یک عنصر مهم در طراحی این منازل به شمار میرود . استفاده از تم رنگی مناسب و درست با فضای کلی خانه بسیار حائز اهمیت است . رنگی هایی که در سبک کلاسیک به کار برده میشوند رنگ هایی مانند طیف رنگی کِرِم ، قهوه ای و بژ است . این رنگ ها جز رنگ هایی به شمار میروند که حس وقار ، استحکام و استواری را به انسان القا میکنند . این همان حس هایی است که سبک کلاسیک به آنها نیاز دارد .

استفاده از مبلمان خاص دکوراسیون در محله نیاوران

چوب جز متریال هایی است که از دیرباز در فضای داخلی خانه ها مورد استفاده قرار میگرفته است . در سبک کلاسیک چوب یکی از عناصر برجسته به شمار میرود . استفاده چوب به عنوان متریال سطوح و دیوار ها در انواع و اقسام رنگ ها و جنس ها ، استفاده از چوب در مبلمان و وسایل خانه مانند کاناپه ها و مبل ها ، تخت ها ، قفسه ها و کمد و ... و هم چنین استفاده از چوب در طاق ها و قاب های درب و پنجره ها از مواردی است که چوب در آنها بکار برده میشود .

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات