طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پیت موندریان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 شهریور 1399 در ساعت 14 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای قدردانی از کارها و نگاه هنرمندانه پیت موندریان بیایید با هم نگاهی به سبک هنری د استایل یا نئوپلاستیسیسم بیندازیم. این سبک هنری به فارسی ، نو شکل آفرینی ترجمه شده است و شامل سه رنگ اصلی یعنی قرمز ، آبی ، زرد و خطوط مستقیم افقی و عمودی می شود همچنین در آن بیشتر از احجام مکعبی شکل استفاده می شود. با این محدودیت رنگی ، ترکیبات خطوط افقی و عمودی و عدم تقارن ، آثار هنرمندانه و بسیار زیبایی تا کنون خلق شده است. در اینجا ما چهار نمونه طراحی داخلی بسیار جذاب را مورد بررسی قرار داده ایم که به سبک پیت موندریان طراحی و اجرا شده اند. پس اگر می خواهید بیشتر با این سبک ساده اما شگفت انگیز و جذاب آشنا شوید همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

به کار بردن سبک د استایل در طراحی دکوراسیون داخلی ، اما کمی متفاوت !

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پیت موندریان

خطوط مستقیم افقی و عمودی ، به علاوه اشکال مربع و مستطیلی شکل در سبک د استایل از جمله نکات کلیدی بودند که حتما وجود داشتند ، اما خطوط منحنی دیده نمی شدند. در دکوراسیون داخلی این سالن نشیمن جذاب ، تعادل بسیار زیبایی بین این دو خطوط برقرار شده است. این دو نوع خط با برجسته ساختن یک قوس که با رنگ اصلی رنگ آمیزی شده است ، دکوراسیونی کمی متفاوت تر به سبک موندریان را خلق کرده اند. علاوه بر آن ، از طریق یک میز قهوه خوری ، لوستر ، صندلی ها و الگوهای انتزاعی موجود در فرش ، خطوط منحنی متضاد بیشتری به فضا اضافه شده است.

در هنگام اجرای طراحی داخلی الهام گرفته شده از کارها و آثار موندریان ، همیشه رنگ های اصلی را با کنتراست بالا حفظ کنید و با رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری ترکیب کنید. در این دکوراسیون آشپزخانه صفحه ای با راه راه های مورب سیاه و سفید اجرا شده است و این ویژگی دیوار با یک لامپ دیواری بازویی برجسته تر دیده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پیت موندریان

فضای داخلی طراحی شده بعدی در اوکراین واقع شده و کمی متفاوت تر عمل کرده است. نصب قفسه ها به صورت حجم هایی معلق از سقف از ایده های بسیار جذاب و مدرنی است که در طراحی داخلی مدرن این خانه استفاده شده است. این مکعب ها به عنوان محل نگه داری مجموعه ای از گیاهان آپارتمانی و ظرف و ظروف شیشه به کار گرفته شده اند. در سالن نشیمن یک ساعت دیواری مدور بزرگ قرار داده شده است که با خطوط مستقیم در تضاد است و یک قفسه مشکی ساده که از رنگ های اصلی برای پس زمینه خود استفاده کرده است ، سبک د استایل را با جلوه ی بیشتری به نمایش می گذارد.

سبک د استایل شامل مجموعه ای از ایده های بسیار جذاب است که در اتاق های دیگر این خانه به خوبی مشاهده می شوند.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پیت موندریان

با استفاده از ایده ها ، عناصر و قطعات کوچک ، یک اتاق خواب با دکوراسیون لوکس خلق شده است. یک تخت خواب زرد رنگ ، یک فرش با طراحی کوبیستی ، خطوط مستقیم سیاه بر روی دیوارها ، تمام چیزی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی برجسته به این سبک لازم است.

در برخی از قسمت های این دکوراسیون الهام گرفته شده از آثار موندریان ، قاب قرمز به طور مستقل و بدون کمک بر روی دیوارها ایستاده است و یک اثر سه بعدی را طراحی و اجرا کرده اند. فضای غذاخوری این خانه مانند یکی از نقاشی های موندریان می باشد که زنده شده است. اشیا و لوازم به کار رفته در این سالن غذا خوری به ساده ترین شکل ممکن انتخاب شده اند و با تعداد اندکی در این فضا به کار رفته اند.

و اما در آخر می خواهیم به شما ایده ای بسیار ساده و آسان را معرفی کنیم تا بتوانید این سبک بسیار جذاب را به آسانی در خانه ی خود به نمایش بگذارید

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پیت موندریان

 

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات