طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی سالن زیبائی زنانه

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 11 خرداد 1399 در ساعت 16 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زیبایی و زیبا دیده شدن از صفاتی هست که هر فردی آنها را دوست دارد  آرایشگاه ها امروزه مکانی هستند که مردم  وقت خود را در آن صرف میکنند. برای داشتن یک سالن زیبایی باید خلاقیت داشته باشید خلاقیت در هر زمینه ای می تواند شما را به اوج برساند. ما در شرکت معماری  هیرادانا در این مقاله نکاتی که در طراحی یک سالن زیبایی خاص لازم است را برای شما همراهان عزیز به اشتراک گذاشته ایم.

طراحی داخلی سالن زیبائی زنانه

نکات برجسته در طراحی داخلی سالن زیبایی

 ۱_سبکی که می تواند باشکوه و جذاب باشد سبک کلاسیک می باشد. سبک کلاسیک یعنی تجملات یعنی استفاده کردن از لوسترهای عظیم استفاده از رنگهای بژ براق و تیره استفاده از ستون های رومی و غیره.

 ۲_وقتی وارد یک فضا می شویم ورودی آن است که باید مخاطب را جذب کند. از ورودی سالن زیبایی اهمیت زیادی دارد باید به گونه ای طراحی شود که وقتی مشتری وارد سالن می‌شود دچار سردرگمی نشود و در بخشی که قرار است پذیرش شوند با احترام از آنها پذیرایی شود.

طراحی داخلی سالن زیبائی زنانه

۳_ ممکن است هنگامی که وارد سالن زیبایی میشویم در قسمت پذیرش ازدحام جمعیت وجود داشته باشد باید محلی برای کسانی که تازه وارد می شوند در نظر گرفته شود که به آن محل انتظار می گویند محل انتظار باید با دکوراسیون لوکس و بهترین مبلمان انتخاب شود.

۴_ اگر میخواهید در هنگام تمیز کردن سالن زیبایی کمترین زحمت را بکشید باید از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا کار خود را راحت کنید  و همچنین رنگ روشن باعث شادابی می باشد و در مدت زیادی که شما در سالن زیبایی کار می کنید باعث می شود که خسته نشوید.

۵_ همان طور که گفتیم اگر سبک کلاسیک را انتخاب می کنید کمی تضاد هم در این سبک بد نمی باشد یعنی می توانید از میز و وسایل مدرن هم در آن استفاده کنید. همیشه گاهی تضاد در یک سبک می تواند همان رفتار خلاقانه‌ای باشد که انتظارش را دارید.

۶_ لوستر های تجملاتی از ویژگی‌های سبک کلاسیک می باشد شما می توانید از دوستان های کریستالی  برای جلوه سالن تان استفاده کنید.

۷_ شیرآلات را باید با رنگ طلایی و ترکیب رنگ سفید سینک استفاده کنید زیر رنگ طلایی از اصلی ترین رنگ های سبک کلاسیک می باشد.

طراحی داخلی سالن زیبائی زنانه

۸_ در طراحی دکوراسیون داخلی میتوانید از تقارن برای انسجام طراحی خود استفاده کنید.

۹_نقش نور  از دیگر نکات مهم در طراحی آرایشگاه می باشد وقتی نور سالن کافی و زیاد باشد همه چیز شفاف تر به نظر می رسد.

۱۰_ سرویس بهداشتی در هر فضایی که طراحی می شود باید تمیز و لوکس باشد زیرا از نظر بصری  برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است پس می‌توان علاوه بر تمیزی برای طراحی لوکس از رنگ های طلایی  بژ؛سفید و قهوه‌ای استفاده کنید که نماد تجمل می باشد.

۱۱_ بهتر است اگر فضای مناسبی برای سالن زیبایی دارید همه فضاها را از یکدیگر تفکیک کنید به این دلیل که حیطه کاری هر فرد مشخص باشد.

۱۲_ شما نیز می توانید یک محیط را انتخاب کنید و از ژورنالهای به روز برای آرایشگری و یا کتاب‌های مختلف برای کسانی که در حال انتظار هستند استفاده کنید.

۱۳_ الزامات سبک کلاسیک سبک شلوغ نباید باشد شما می توانید با استفاده از سه رنگ یا دو رنگ یک محیط زیبا و کلاسیک را به ارمغان بیاورید.

طراحی داخلی سالن زیبائی زنانه

۱۴_ در طراحی داخلی سالن زیبایی باید از آینه های قدی و یا عریض استفاده نمایید  باید طوری باشد که اگر مشتری در جلوی آیینه داشت کار انجام می‌داد مشتری دیگه بتواند خود را در آیینه مشاهده کند.

۱۵_ باید سعی کنید فضایی به عنوان آشپزخانه را در انتهای سالن زیبایی و در قسمتی که بو و صدا نپیچد در سالن آن را قرار دهید.

۱۶_ مشتریان شما خانم ها می باشند و خانمها به جزئیات خیلی اهمیت می دهند و باید سعی کنید وسایل را در کشو قرار دهید و همه آنها را در روی میز نگذارید.

۱۷_ مجری دکوراسیون داخلی باید دقت کند که دسترسی ها باید به گونه ای باشد که کاری که بیشترین درخواست کننده را دارد در قسمت مرکزی سالن باشد.

۱۸_اگر‌سالنتان بزرگ است از چند تلویزیون در قسمت انتظار و اگر سالن کوچکی دارید از یک عدد تلویزیون استفاده کنید.

19-سعی کنید محلی را که برای سالن زیبائی انتخاب میکنید از نظر دسترسی مناسب باشد.جای پارکینگ از نکات مهم در طراحی است که هر شخصی از قبل به این موضوع فکر میکند که آیا آنجا جای پارک میباشد یا خیر؟

همه نکاتی که در زمینه بازسازی ساختمان یک سالن زیبائی زنانه مورد استفاده میباشد را برای شما دوستان به اشتراک گذاشته ایم.امیدواریم که از این مقاله استفاده کافی را کرده باشید.

 

10 / 10
از 8 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات