طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ترکیب مناسب سبک های مدرن و سنتی در بازسازی منزل

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 25 اسفند 1398 در ساعت 9 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترکیب خانه ای با نمای سنتی و طراحی داخلی با سبک مدرن را میبینیم. استفاده از دو رنگ سیاه وسفید و پنجره های بلند نشان از سبک مدرن میدهد،و نمایی از آجر قرمز معماری سنتی را بیان میکند.تلفیق این دو بایکدیگر ترکیب زیبایی را ارائه داده است. به همین دلیل ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی  هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا بیشتر با روند طراحی و نحوه ترکیب است دو سبک از طراحی داخلی را که هرکدام دارای ویژگی های خاصی هستند را بررسی کنیم تا به اصول ترکیب این دو سبک بیشتر نزدیک شویم . 

این میراث ایالتی درجه یک ،کلبه های کارگران را در گوشه ای از جورج و کینگ استریت واقع در شرق Fremantle ذکر کرده است ، یک پایگاه مهیج برای ایجاد یک خانه خانوادگی مدرن فراهم کرده است. هدف از این کار احترام و برجسته ساختن کلبه موجود با فاصله گرفتن بخش عمده ای از، پیوند دادن این دو با یک حیاط داخلی میباشد. با یک منطقه بندی کاربردی، خانه با یک دفتر مخصوص خود و اتاق خواب طراحی شده است که در صورت اجاره مالک در صورت تمایل می تواند در آینده اجاره داده شود. دیوار های بسیار جلا داده شده از سنگ مرمر ، کفپوش بتونی اکسید سفید و چوب براق سیاه و سفید ، تضاد چشمگیری را  ایجاد می کند.

هدف طراحی

ترکیب مناسب سبک های مدرن و سنتی در بازسازی منزل

مالکان قصد دارند از پارک ها و کافه های اطراف خود به عنوان پسوند خانه خود استفاده کنند ، از این رو باغ ها از نگهداری کم برخوردار هستند. این مختصر خواستار یک خانه خانوادگی کارگر مدرن بود. برای احترام به کلبه بسیار مرفه و در عین حال موارد اضافی و کاربردی و مهیج ارائه می دهد.

حداقل مداخلات به کلبه وجود داشت. قرار دادن چراغهای جلوی راهرو ، تبدیل آشپزخانه و حمام موجود به یک حمام ، لباسشویی به اندازه خانواده بزرگتر شود ، بازگرداندن ایوان اصلی گل و کارهای مرمت عمومی.  شرکت بازسازی ساختمان ، فیلیپ گریفیت ، مشغول فعالیت بود و توصیه های وی به تصویب رسید.

تنها تغییر در دیوارهای خارجی موجود ، گسترش یک دهانه موجود برای شکل دادن پیوند به آثار جدید بود. دیوارهای ساختمان جدید در زیر لبه های موجود جمع شده بودند. آشپزخانه ، حیاط ، مطب ، گاراژ و اتاق خواب طبقه بالا و مجموعه های جدید شامل آثار جدید است. منطقه بندی با کاربرد مختلط به دفتر و اتاق خواب فوق امکان می دهد در صورت تمایل در آینده اجاره داده شود. در بین اتصال این دوحیاط به یکدیگر محیطی برای نشستن تعبیه شده است و یک باربیکیو را در دکوراسیون لوکس اضافه کرده اند.

جزئیات طراحی

 ترکیب مناسب سبک های مدرن و سنتی در بازسازی منزل

در اجرای دکوراسیون منزل پارکت زاویه دار دفتر ، به خط بام اصلی کلبه اشاره می کند. سرکوبی از ارتفاع ساختمان از طریق مرکز این سایت در خیابان جورج بالا می رود تا با ترازهای تجاری به سمت شرق تراز شود. آجر کاری قرمز رنگ بر رویدیوار های  حاشیه کنونی موجود است . تزئینات آجری با رنگ قرمز سه لعاب که به صورت الگو در اطراف دفتر گذاشته شده است. روکش فلزی آلومینیوم ذغال سنگ در بالا در نظر گرفته شده است.

نکته کلیدی در خلاصه احساس، فضای بزرگ در سایت کوچک بود. خطوط دید از ورودی از طریق حیاط  یک حرکت طراحی کلیدی بوده است.  سقف تاریک افتاده شکل انتقال از سقف بالاتر را تشکیل می دهد. طراح مبلمان ، مشغول ایجاد یک پایه فلزی مجسمه ای به میز ناهار خوری مرمر آزاد بود ، که برای پیوند دادن به کابینت آشپزخانه ثابت طراحی شده بود. در دکوراسیون منزل از نور سقفی نقطه ای استفاده شده است.طراحی به گونه ای بوده است که زیبایی را در سادگی خلاصه کرده اند،یعنی با استفاده کم از مبلمان و جزئیات خواسته اند که زیبائی را به فضا منتقل کنند.

ترکیب مناسب سبک های مدرن و سنتی در بازسازی منزل

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات