طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی رستوران کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 6 اسفند 1398 در ساعت 14 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ویژگی ها و زیبایی که سبک کلاسیک به محیط های داخلی می دهد به گونه ای هست که می توانیم از آنها در بیشتر کاربری ها استفاده کنیم ، البته نوع کاربری که می خواهیم طراحی دکوراسیون داخلی آن را با توجه به سبک کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و اجرا نماییم بسیار مهم است ، سبک کلاسیک به دلیل شکوه و عظمت خاصی که به محیط های داخلی میبخشد و یک محیط شاهانه می سازد باید با ماهیت پروژه و فضایی که می‌خواهیم بازسازی ساختمان را آن را انجام دهیم همخوانی داشته باشد .

یکی از کاربری‌ها و فضاهایی که می‌توانیم به شکل مناسب و زیبا سبک های کلاسیک و زیر شاخه های آن در آن استفاده کنیم رستوران ها و تالارها می باشند که می‌توانیم از بیشترین نوع جزئیات و حکاکی هایی که در سبک های کلاسیک وجود دارد در این فضاها استفاده نماییم . این موضوع نه تنها باعث  از بین رفتن زیبایی  و کارآمدی فضای ما نمی شود بلکه باعث ایجاد یک فضای لوکس و زیبا در دکوراسیون تجاری ما می شود . حال ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا با یکی از پروژه های موفق در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک رستوران آشنا شده و جزئیات طراحی و اجرایی آن را با هم بررسی نماییم .

طراحی سقف کلاسیک

یکی از مهمترین موارد و بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک فضای سقف می باشد که اگر بخواهیم به یک دکوراسیون لوکس و کاملا کلاسیک برسیم باید توجه خاصی به نوع طراحی سقف داشته باشیم معمار در این پروژه هم نتوانسته است ، سقف را به سه بخش متفاوت تقسیم کند و هر بخش را با توجه به ماهیت و ویژگی که دارند طراحی و اجرا کرده است البته هر کدام از این بخش ها گچبری های مخصوص به خود را دارد ولی نقطه عطف طراحی سقف بخش مرکزی آن می باشد که با مهارت خاصی گچبری شده است و از هنر پتینه برای تکمیل کردن آن بهره برده اند همچنین نور های مخفی که برای جداسازی بخش های مختلف استفاده شده اند زیبایی و جذابیت طراحی سقف ما را کامل می‌کند .

بازسازی رستوران کلاسیک

طراحی دیوار کلاسیک

یکی دیگر از بخش هایی که در طراحی داخلی کلاسیک باید توجه خاصی به آن داشته باشیم طراحی دیوارها می باشد در این پروژه هم معمار توانسته است با نیم ستون ها و ستون های کاذبی که در بخش مختلف دیوار استفاده کرده است  دیوارها و قسمت های طولانی را به چند بخش مساوی تقسیم نمایید و یک فرم متقارن در کلیت طراحی فضا ایجاد نماید .

با توجه به قاب بندی های متقارن ای که بر روی دیوار ها انجام شده است معمار توانسته است با گچبری ها و  هنر پتینه فرم های کاملا کلاسیک و جذاب را در طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران ایجاد نماید که ترکیبی از کاغذ دیواری های کلاسیک  ، هنر پتینه و گچبری های شاهانه میباشد . البته نباید استفاده از آینه های دکوراتیو در جای جای این  بازسازی ساختمان چشم پوشی کنیم ، استفاده ماهرانه از آنها  علاوه بر گسترش فضای بصری ما زیبایی خاصی را هم به محیط می دهد .

بازسازی رستوران کلاسیک

مبلمان کلاسیک

در انتهای این مقاله باید بپردازیم به استفاده از مبلمان و کنتراست رنگی که معمار با استفاده از مبلمان کلاسیک و قرمز توانسته است در این فضای دکوراسیون تجاری ایجاد نماید ، صندلی ها و پرده هایی که در این پروژه استفاده شده است بخش هایی از آن ها به رنگ قرمز و شرابی می باشد که وظیفه و نقش یک کنتراست بصری زیبا و رنگی را ایفا می کنند در اصل این کنتراست های بصری باعث جذابیت بیشتر و زیبایی بهتری در فضاهای دکوراسیون داخلی می‌شود و از یکنواختی که از ترکیب رنگ های شبیه به هم در فضاهای داخلی ایجاد میکنند جلوگیری میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات