طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری در بخارست تهران

مشخصات کلی

پروژه دکوراسیون اداری هیرادانا در منطقه بخارست تهران

پروژه ای که اکنون شما عزیزان آن را مشاهده می کنید مربوط می شود به یک پروژه اداری در شهر تهران که توسط شرکت معماری هیرادانا طراحی شده است. پس از جلساتی که میان کارفرما و طراحان حرفه ای تیم شرکت برگزار شد، سبک مدرن را برای طراحی داخلی این پروژه در نظر گرفتند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

دکوراسیون-اداری-در-بخارست-1

دکوراسیون مدرن یک سبک امروزی می باشد. این سبک ساده و بی آلایش و در عین حال کاربردی می باشد و در واقع این سبک از تجملات و کنده کاری ها و تزیینات سبک کلاسیک به دور بوده و سادگی در عین کاربردی بودن قانون اول این سبک می باشد. در سبک مدرن از خطوط صاف و ساده استفاده می کنند تا علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و آرام به عملکرد گرایی بودن فضا نیز کمک کنند.

سایر ویژگی های سبک انتخابی

یکی دیگر از عناصر مهم در این سبک، استفاده از اشکال هندسی می باشد. در این سبک اغلب از اشکال مربع و مستطیل استفاده می کنند. اما اگر قصد استفاده از اشکال منحنی را داشته باشند، معمولاً از منحنی های نرم و خطوط صاف و همچنین صفحات شبکه ای استفاده می شود.

این سبک یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون اداری محسوب می شود و علاوه بر ایجاد فضایی امروزی و شیک فضایی کاربردی را ایجاد می نماید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید طراحان ما سعی کرده اند که در دکور اداری این شرکت از خطوط صاف، اشکال مربع و مستطیل و برخی موارد از دایره استفاده کنند تا به مدرن تر دیده شدن فضا کمک کنند.

نورپردازی

در واقع می ‌توان گفت که نورپردازی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. در نورپردازی این پروژه از نور های مخفی و هالوژن استفاده شده است و در کنار آن لوستر هایی با ظاهری کاملا شیک و امروزی تکمیل کننده زیبایی این فضای می باشند. در این اداره با استفاده از نور طبیعی و مصنوعی، نور مورد نیاز فضا تامین شده است.

دکوراسیون-اداری-در-بخارست-2

استفاده از رنگ ها

یکی از مهمترین عناصر تاثیرگذار در فضا، استفاده صحیح از رنگ ها می باشد. رنگ های مناسب و شاد باعث می‌ شود تا یک فضای پویا و سرزنده داشته باشید و در کنار آن نورپردازی مناسب و تأمین نور کافی تاثیر مستقیمی بر روی کارکنان می گذارد.

به طور کلی در دکور این اداره از رنگ های سفید، طوسی، مشکی، طلایی، ابی و نارنجی استفاده شده است که ترکیب این رنگها با هم فضای جالبی را ایجاد کرده است. در واقع انتخاب این رنگ ها بسیار دقیق و هوشمندانه می باشد و طراح سعی کرده است که با استفاده از این رنگ ها علاوه بر ایجاد یک محیط رسمی و لوکس، حس سرزندگی و پویایی را به فضا ببخشد و فضا را از حالت یکنواختی خارج کند. در کنار این ترکیب رنگی زیبا، استفاده از گیاهان به فضا روح و طراوت بخشیده است.

اتاق مدیریت

اتاق مدیریت یکی از مهمترین اتاق های هر اداره ای محسوب می شود. اتاق مدیریت این شرکت دارای دکوراسیون لوکس و منحصر به فرد خود می باشد. در این اتاق هم از نور طبیعی و هم مصنوعی استفاده کرده اند و در کنار آن استفاده از لوستر خاص فضای زیبایی را ایجاد کرده است.

قفسه ها نیز فضای مناسبی را برای چیدمان کتاب و سایر وسایل ایجاد کرده اند. در این اتاق از رنگهای رسمی و سنگین استفاده شده است.

اتاق کنفرانس و شوروم

یک اتاق کنفرانس و شوروم نیز برای این اداره در نظر گرفته شده است. این اتاق با ترکیب رنگ آبی، سفید و مشکی آماده شده و در نور پردازی آن هم از نور طبیعی و هم مصنوعی بهره گرفته اند.

دکوراسیون-اداری-در-بخارست-3

 این اتاق دارای نورپردازی حرفه ای می باشد و با چیدمان مستطیل شکل صحیح و با رعایت قوانین خاص چیدمان این اتاق، از فضا به بهترین شکل بهره گرفته اند. با استفاده از گیاهان به فضای این اتاق تازگی و طراوت بخشیده اند.

جهت دکوراسیون اداری خود با مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید: 09125754921

8 / 10
از 514 کاربر