طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

موارد نیاز به بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 14 تير 1396 در ساعت 15 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
بازسازی ساختمان شامل بخش های مختلفی می شود 
بخش هایی از قبیل بازسازی کف ، بازسازی سقف ، بازسازی دیوارها ، بازسازی فضای داخلی مثل آشپزخانه ، اتاق خواب ها ، بازسازی سالن پذیرایی ، سرویس بهداشتی و بازسازی های خارج از ساختمان مثل بازسازی نما ، بازسازی دیوارهای خارجی ، بازسازی تراس و غیره...
در بازسازی مربوط به هر کدام از این بخش ها نیاز به داشتن مهارت ، تبحر و تخصص در همان بخش داریم تا بتوانیم به بهترین نحو بازسازی ساختمان را با هزینه پایین و تغییرات دکوراسیوی فراوان به انجام برسانیم . همانطور که نام بردیم موارد نیاز به بازسازی ساختمان بسیارند و برای اقدام به بازسازی هر کدامشان باید به متخصص در همان زمینه مراجعه کنیم  ، باید بگوییم که متاسفانه افرادی که در زمینه بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان فعالیت میکنند در همه ی زمینه های بازسازی تخصص ندارند اما در یک زمینه بخصوص متبحرند و آن یک مورد را به نحو احسن انجام میدهند. مثلا یک شخص در زمینه بازسازی فضای پذیرایی تخصص دارد و شخص دیگری فعال و متخصص در زمینه بازسازی های بیرون ساختمان مثل بازسازی نما در ساختمان است.
 
موارد نیاز به بازسازی ساختمان
 
در زیر مواردی که در بازسازی نیاز به تعمیر یا تغییرشان است را شرح می دهیم:
• در برخی موارد ممکن است شومینه برداشته شود و یا به جای آن از وسایل تزئیناتی گرمایشی دیگری استفاده شود تا از نظر طراحی دکوراسیون داخلی ، ظاهری زیبا و شیک به خانه بدهد.
• دیده شده است که در برخی بازسازی ها اتصالات را به موتورخانه کاملا قطع میکنند و از سیستم های پکیج برای سیستم سرمایشی گرمایشی استفاده می شود.
• در برخی از انواع بازسازی ساختمان بسته به نیاز ساختمان و میزان کهنگی شیرآلات ، ممکن است بنا به تشخیص مشاوران بازسازی و تایید صاحب خانه کلیه شیرآلات را عوض کنند.
• برخی مواقع برای زیبا سازی محیط سالن و در کل اجرای دکوراسیون داخلی خانه ، کف را لمینیت میکنند تا جلوه و جلای خاصی به محیط ببخشد.
• شیرآلات برای آشپزخانه نیز گاها در طی همین بازسازی ها دستخوش تغییر می شوند.
• در راستای همین تغییرات روشویی سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی نیز تعویض میشود و در کل تمام این تغییرات نمای فوق العاده زیبایی به محیط داخلی خانه می بخشند.
• پنجره ها را به حالت پنجره های دو جداره در می آورند.
• در برخی شرایط ممکن است که این بازسازی ساختمان به تغییرات در جای دیوارهای منزل نیز بیانجامد و نقشه داخلی ساختمان بالکل عوض شود که البته این موضوع بستگی به شدت نیاز به تغییرات در طی مراحل بازسازی ساختمان دارد.
• امروزه برای تمامی جاهایی که نیاز به روکش چوبی دارند از ام دی اف استفاده می شود و ممکن است برای این بازسازی اگر جنس درب های کمد دیواری از  جنس ام دی اف نیست آنها را با ام دی اف تعویض کنند.
• و در آخر ، نهایی ترین تغییری که جزو موارد نیاز به بازسازی ساختمان محسوب می شود و نقش بسزایی در بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی دارد استفاده از کاغذ دیواری برای دیوارها در سالن و اتاق خواب هاست. 
در قسمت های بالا تمامی موارد نیاز به بازسازی ساختمان را نام بردیم . بسته به شرایط ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشند که با توجه به ساختمان ، و برنامه ریزی بازسازی ساختمان و شرکت بازسازنده و سلیقه صاحب خانه متغیر است. برای مشاوره در این زمینه و همچنین تعمیرات ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی با شرکت طراحی دکوراسیون هیرادانا تماس بگیرید. 
10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات