طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون ادرای با فلاورباکس و گیاهان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 بهمن 1398 در ساعت 9 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانگونه که مطلع هستید امروزه در  بازسازی و دکوراسیون داخلی استفاده از روش های نوین و خلاقانه در پروژه های معماری از مهم ترین ارکان طراحی این پروژه ها است . اتفاقی که در چندین سال اخیر در بخش بازسازی ساختمان در دکوراسیون اداری افتاده است توجه بیشتر طراحان و شرکت طراحی داخلی به مفاهیم محیط زیستی است و تلاش آنها در استفاده از روش هایی است که همگام با محیط زیست باشد و ادغام این فضا با فضاهای اداری است . طراحی دکوراسیون اداری با استفاده از حضور گیاهان در فضا یکی از این روش ها است که اثرات مثبت زیادی را در بر دارد . این شرکت در بوداپست مجارستان و در مساحتی به متراژ 500 متر مربع و در سال 2017 ساخته شده است.

1 - انتخاب افراد برای میزهای کارشان

طراحی دکوراسیون ادرای با فلاورباکس و گیاهان

طراحی فضاهای کاری در این دفتر این گونه است که هر فرد به همان سطح کاری که نیاز دارد دسترسی دارد و هر روز صبح هر کس میتواند هر ایستگاه کاری و هر میزی را که میخواهد انتخاب کند و مناسب با وظایف آن روز از آن فضا استفاده کند. این انعطاف فضا باعث میشود ، محیط برای افراد فعال و پویا باشد و از روند تکراری و خسته کننده میز و صندلی محل کار دور شوند و هر روز تجربه جدیدی را پشت سر بگذارند .

2 - تنوع فضای کار و مبلمان

طراحی دکوراسیون ادرای با فلاورباکس و گیاهان

اما برای اینکه کارکنان بتوانند انتخاب های متعدد در مورد محل کار خود داشته باشند مجری دکوراسیون داخلی  با طراحی پلانی آزاد و باز توانسته است انواع فضاهای کار را با میز و صندلی های متنوع در دفتر کار به وجود آورد . این تنوع شامل میز و صندلی های رسمی ادارات ، مبل های راحتی و بادی برای کار و فضاهای جمعی پله ای شکل برای دراز کشیدن و لم دادن برای پرداختن به امورات کاری است . این تنوع مبلمان و محل کار باعث میشود فعالیت های کاری بهبود پیدا کنند و ارتباطات ، خلاقیت و همکاری در شرکت تقویت شود . با کمک کار تیمی همه در یک فضای یکسان نشسته اند و چیدمان و اجرای دکوراسیون داخلی اداری هیچگونه مزاحمتی برای فضای دفتر به وجود نمی آورد .

3 - توجه به رفاه و حال مراجعه کنندگان

این دفتر تنها به فکر کارکنان خود نیست بلکه این طراحی باعث احساس راحتی بیشتر در بین مراجعه کنندگان میشود و به طوریکه بعد از اولین قدم در محیط ، احساس حضور در خانه به آنها دست میدهد . یک کافی شاپ کوچک با نوشیدنی های گرم و سرد نیز در کنار ورودی منتظر ورود آنها به محیط است .

4- اصل اول طراحی ، حضور گیاهان

طراحی دکوراسیون ادرای با فلاورباکس و گیاهان

همانطور که اشاره شد با مشاهده این بازسازی ساختمان اولین نکته ای که توجه بینندگان را به خود چلب میکند حضور باغچه ها و گیاهان داخل آن است . درختان کوچک که زیاد از حد رشد نمیکنند و تا اندازه ای متوسط قد میکشند ضمن این که زیبایی و طراوت را به فضا هدیه میکنند ، فضا را از آلودگی ها تمیز و هوایی پاک و مطبوع را داخل فضا پخش میکنند . قلب دفتر یک فضای شیشه ای برای جلسات کاری گروهی است ، جایی که افراد در آن جمع میشوند و به بیان نظر ها و ایده های خود در مورد کار می پردازند . دور تا دور این فضای شیشه ای ، این باغچه ها و درختان خودنمایی میکنند و میتواند کیفیت جلسات و بهره وری آن را افزایش دهد . با استفاده از یک سیستم آبیاری مناسب هوشمند این درختان ، آبیاری میشوند و آب حاصل از آن دفع و بازیافت میشود و به سیستم محیط زیست بازمیگردد و دوباره قابل اجرا است ، ضمن اینکه صرفه جویی بسیاری در مصرف  آب میشود .

5 - سازه سقف در معرض دید

طراحی دکوراسیون ادرای با فلاورباکس و گیاهان

سقف بتن خشک و سازه در معرض دید در سقف به یکی از پرطرفدارترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تبدیل شده است . این عنصر میتواند ارتفاع سقف را بیشتر نشان دهد . حضور چراغ هایی که به صورت خطی و نامنظم در سقف قرار داده شده اند نیز توانسته است فضایی جالب را در سقف به وجود آورد .

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات