طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 خرداد 1399 در ساعت 15 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 رنگ سفید رنگی است که با استفاده از آن می توانید یک  دکوراسیون داخلی شاداب داشته باشید که هیچگاه از مد نمی‌ افتد. ایده های متنوع و بسیار جذابی برای استفاده از رنگ سفید در طراحی داخلی منزل وجود دارد .این رنگ هنگام ترکیب با رنگهای دیگر نمایی شگفت انگیز را به وجود می‌ آورد.

در دکوراسیون داخلی چندین نوع سفید وجود دارد از جمله سفید ساده ، سفید استخوانی ،سفید صدفی ،سفید عاجی و ...

رنگ سفید یک رنگ پر طرفدار در  دکوراسیون داخلی خانه های شیک می باشد که بسیاری از مردم در تمام دنیا برای طراحی های خود از این رنگ استفاده می کنند.

  • رنگ سفید از نظر روانشناسی

رنگ سفید به طور کلی یک رنگ پر از انرژی مثبت به شمار می آید که در عین حال بسیار آرامش را به افراد منتقل می کند. این رنگ محبوب ترین رنگ در دکوراسیون به شمار می رود و مخصوصاً در بین مینیمالیست ها چراکه کاربرد زیادی در دکوراسیون های مینیمال دارد یکی از ترفند ها برای    دل باز تر و بزگ نشان دادن فضاهای داخلی خانه استفاده از این رنگ می‌باشد.

  • مهم ترین دلایل برای استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی
  • پرطرفدارترین رنگ در دکوراسیون
  • فضا های طراحی شده با استفاده از این رنگ هیچگاه خسته کننده نمی شوند
  • فضا را بزرگتر و دلباز تر نشان می دهد
  • هماهنگی کامل با دیگر رنگ ها
  • با استفاده از این رنگ فضای شما روشن تر به نظر خواهد رسید
  • طراحی  نشیمن

    طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید

این رنگ جزء طرفدار ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق نشیمن به شمار می رود اما توصیه ما این است که هنگام استفاده از این رنگ  از ترکیب رنگ ها استفاده نمایید تا علاوه بر اینکه محیطی متنوع  طراحی می کنید سادگی را در فضا های خود حفظ نمایید.

اگر از رنگ سفید در طراحی داخلی اتاق های نشیمن خود استفاده کنید استفاده از سایر المان ها مانند مبلمان و دیگر وسایل باز خواهد بود. این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود رنگ های تیره که با استفاده از آنها می توانید فضایی شیک و مدرنی را ایجاد کنید که هیچگاه از مد نمی افتد.

 

  • طراحی آشپزخانه با رنگ سفید

    طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید

دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهم ترین اجزا در فضای آشپزخانه می باشد . شما می توانید از کابینت های سفید مدرن یا کلاسیک متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه  استفاده کنید. استفاده از این رنگ علی الخصوص برای آشپزخانه های کوچک توصیه می شود. برای ایجاد فضایی مدرن از رنگهای مختلف مثل زرد ،قرمز و سبز بهره بگیرید ( فراموش نشود که رنگ اصلی سفید در نظر گرفته شود)و همینطور برای طراحی فضاهای کلاسیک می توانید از رنگ مسی استفاده کنید.

  •  اتاق خواب

    طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید

اتاق خواب فضای می باشد که شما باید هنگام قرار گرفتن در آن فضا احساس آرامش کنید و سفید رنگی است که خاصیت آرام بخشی دارد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید اتاق خواب شما باید با شخصیت درونی شما انطباق داشته باشد

. برای ایجاد فضای کلاسیک در بازسازی ساختمان  می توانید رنگ سفید را با چوب ترکیب کنید اگر هم قصد دارید که فضای مدرن را برای خود طراحی کنید می توانید از تختخواب های ساده سفید رنگ مدرن استفاده کنید اگر اتاق خواب شما نور گیری کمی دارد باید با استفاده از یک پرده سفید کمک به بیش تر شدن روشنایی آن کنید اگر دوست دارید اما اگر دوست دارید اتاق نور کمتری داشته باشد باید از رنگ های تیره استفاده کنید.

  • ست کردن با رنگ سفید

    طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ سفید

ست کردن با هر نوع دکوراسیونی با استفاده از این رنگ کار نسبتا راحتی می باشد. سفید می تواند با بسیاری از رنگ ها ترکیب شود و ترکیب های جذابی را به وجود آورد معروف ترین ترکیب های این رنگ در دکوراسیون داخلی استفاده میشود می توان به ترکیب رنگ سفید و طلایی که ترکیبی  فوق العاده لوکس به شمار می رود و ترکیب رنگ سفید و سبز که فضایی آرام بخش را برای شما ایجاد می کند این ترکیب برای افرادی که علاقمند به رنگ طبیعت هستند پیشنهاد می شود ،ترکیب رنگ سفید و قرمز نتیجه آن یک دکوراسیونی خیره کننده و جذاب خواهد بود در این ترکیب بهتر است از رنگ سفید صدفی و قرمز استفاده کنید این ترکیب برای نشیمن ترکیب مناسبی میباشد، ترکیب رنگ سفید و بنفش فضایی مدرن و هنگام استفاده از طیف تیره آن فضایی مجلل و درباری  را به وجود می آورد که این ترکیب برای اتاق  نشیمن و اتاق خواب مناسب است ، اشاره کرد.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات