طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

خلاق ترین کتابخانه ها

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 دی 1399 در ساعت 17 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

      استفاده از کتابخانه در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد بسیاری دارد و     علاوه بر آن میتواند جلوه و زیبایی فراوانی را به دکوراسیون منزل شما ببخشد در ادامه ی این مقاله  قصد داریم تا خلاقانه ترین کتابخانه ها را به شما معرفی کنیم .

 

  • در نگاه اول به نظر می رسد که چیدن کتاب در قفسه کتاب Lovely Rita می تواند یک ماجراجویی واقعی باشد . می تواند یک قفسه باشد و یا با ترکیب واحدهای اضافی تکرار شود و به یک کتابخانه با هر طول دلخواه تبدیل شود. به لطف شکل خاص خود ، اجازه می دهد دو شکل مختلف بر روی دیوار طراحی شود .

کتابخانه های خلاق

  • Tonelli Design یک شرکت مبلمان ایتالیایی است که در زمینه شیشه تخصص دارد و ویژگی این قفسه های شیشه ای خطوط تمیز و طراحی مدرن شفاف است. سایزهای مختلفی دارند که توسط جیوانی گارانتو طراحی شده اند و به شما امکان می دهند انواع شکل را برای ذخیره کتاب، DVD ، دکور و وسایل بزرگتر بسازید .

 

  • Vintage Shelf یک قفسه اصلی است که توسط Jaren Goh Design ایجاد شده است . با یادآوری یک طرح کلاسیک قفسه کتاب در شکلی معاصر ، به مبلمان سنتی اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در خانه های مدرن امروزی جا بگیرند: ترکیبی بی نظیر از گذشته و حال .

کتابخانه های خلاق

  • قفسه لژ یک کتابخانه مدولار است که از آنجا که از بلوک هایی با ارتفاع یکسان تشکیل شده است که ترکیب آزاد را ایجاد می کند ، درجه بالایی از شخصیت را به دست می آورد . محفظه های متنوعی را ارائه می دهد و نه تنها برای کتاب بلکه برای قطعات تزئینی نیز مناسب است . همچنین می تواند به عنوان پارتیشن اتاق مورد استفاده قرار گیرد .

کتابخامه های خلاق و مدرن

  • قفسه کتاب ددالو توسط Marconato & Zappa طراحی و توسط پورادا تولید شده است . از طراحی مدرنی برخوردار است و می تواند به عنوان تقسیم کننده اتاق یا کنار دیوار مورد استفاده قرار گیرد . این قفسه کتاب منحصر به فرد به شما امکان می دهد در طراحی داخلی مدرن منزل خود بسیاری از چیزها را به روش های مختلف بچینید .

کتابخانه خلاق

  • این طراحی قفسه چند منظوره توسط یون زی کیم طراحی شده و یک دکور خلاقانه است . می توانید از آن به عنوان سیستم قفسه بندی یا نشیمن و میز استفاده کنید . این مبلمان ظاهری مدرن دارد ، فضای زیادی را اشغال نمی کند و ایده بسیار هوشمندانه ای است که زیبا به نظر می رسد .

کتابخانه های خلاق

  • قفسه رنگین کمانی یک روش عالی برای سفارشی کردن قفسه کتاب خود با کمی خلاقیت است - و انجام این کار رایگان و آسان است ! اگر می خواهید این جلوه را بازتولید کنید و قفسه کتاب رنگین کمان خود را ایجاد کنید، از این پس باید به رنگ جلد هر کتاب بیشتر توجه کنید .

کتابخانه های خلاق و مدرن

  • اگر به دنبال قفسه بندی مدرن هستید، قفسه های Cosmo راه حل ایده آل هستند . این قفسه ها به شکل مربع و مستطیل با گوشه های گرد هستند . آنها به صورت سیاه و سفید ارائه می شون ، نصب آنها آسان است و برای ایجاد یک گالری هنری بی نظیر یا قفسه کتاب مدرن هر طور  بخواهید می توانید آنها را مرتب کنید .

کتابخانه های خلاق

  • این قفسه آویزان، برخلاف آنچه قبلاً دیده ایم ، یک طرح ذخیره سازی ابتکاری برای کتابهای شما از استودیوی unal & boler است . نمی تواند جای یک کتابخانه کامل را بگیرد ، اما دو یا سه قطعه ممکن است جالب باشد که در جایی از خانه خود آویزان شوید .

کتابخانه های خلاق

  • قفسه U Bend یک نمونه عالی از طراحی بسیار ساده است . یک میله منفرد که از دیوار امتداد دارد از کتابهای شما پشتیبانی می کند . این قفسه در انتها با روکش پودر با براقیت بالا ارائه می شود و یک روش عالی برای چیدن کتاب در یک اتاق کوچک است .

کتابخانه های خلاق

    شما میتوانید مقالات بسیاری را در سایت شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا با موضوعات بازسازی ساختمان، طرحی تمای کلاسیک و مدرن ، دکوراسیون لوکس و یا پروژه های برتر معماری مطالعه کنید .

8 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات