طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش دوم

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 مرداد 1399 در ساعت 15 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

* لطفا قبل از خواندن این مقاله چند بخشی ، اطمینان حاصل کنید که حتما قسمت قبل ( اول ) این مقاله را مطالعه کرده باشید . میتوانید قسمت اول این مطلب را در وبسایت ما پیدا کنید .

طراحان تیم شرکت معماری هیرادانا در ادامه چند نکته و ایده ی پر کاربرد و الهام بخش دیگر برای ایده هایی برای طراحی داخل اتاق نشیمن های کوچک به شما ارائه داده اند :

6. مینیمالی عمل کنید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش دوم

گرچه ما فقط هنگام انتخاب بهترین ایده های دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن ، هنر دکوراسیون انتقالی را بررسی کردیم ، اما رفتن به سمت طراحی داخلی مدرن و مینیمالیسم نیز شدیدا توصیه میشود . برای طراحی داخلی اتاق خود از طرح های ساده و رنگ های ساده و هم خانواده و الگو هایی تکرار شونده استفاده کنید تا از زیبایی حاصل از این هنر لذت ببرید .

با انجام این کار ، شما یک احساس همخونی ایجاد خواهید کرد که هرگز از سبک و هماهنگی خارج نخواهد شد و در عین حال به شما کمک می کند تا با استفاده از عناصر طراحی شیک و ساده ، بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشید .

7. آیینه ها .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش دوم

آینه ها اغلب یکی از اولین نکات در هنگام کمک به دکوراسیون داخلی  یک اتاق نشیمن کوچک است که باعث میشود اتاق بزرگتر حس شود . آینه ها در فریب دادن چشم برای ایجاد یک فضای بزرگتر از واقعیت بسیار عالی هستند ، نور را در اطراف اتاق منعکس می کنند و احساس درخشندگی و حس زرق و برق را به انسان منتقل میکنند .

هر چه اتاق روشن تر باشد ، شما احساس میکنید که آن اتاق بزرگتر است ، به همین دلیل آینه ها یکی از مهم ترین ایده های دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوچک هستند . آینه ها را در جایی قرار دهید که بتوانند به راحتی نور طبیعی را منعکس کنند ( مانند جلوی یک پنجره ) . و قطعات متشکل از درخشش بالا و فلزی را دنبال کنید تا از این لباس پیروی کنند . از همه مهمتر ، شما به راحتی می توانید آینه های شیک را با قیمت مناسب تهیه کنید .

8. فضای عمودی .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش دوم

یکی از بهترین ایده های ما برای طراحی اتاق نشیمن کوچک ما استفاده از فضای عمودی به نفع شماست . کشیدن چشم به سمت بالا ، به سمت سقف ، احساس ارتفاع را به اتاق شما می بخشد ( ایده ای هوشمندانه از ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک ) .

چه از پرده های آویزان از سقف تا کف ، یا نورپردازی های جالب و یا یک دیوار گالری عمودی استفاده کنید ، همه این طرح ها باعث می شوند فضای عمودی به نفع شما شود و چشم به سمت بالا کشیده شود . استفاده از فضای عمودی شما یک ترفند ساده است که باعث می شود اتاق شما بسیار جادار تر باشد و این ایده به ندرت از استفاده می شود - که باعث می شود این طرح به یک ویژگی منحصر به فرد در خانه شما تبدیل شود . همچنین می توانید از تابلو های هنری و باریک استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا از فضای عمودی بهتر استفاده کنید ، کتاب های روی میز غذاخوری تان را به زیبایی نشان دهید و جلوه های دیداری را شکار کنید .

9. از رنگ های روشن استفاده کنید .

رنگ های روشن به شما کمک میکنند که در فضا احساس سبکی و درخشانی داشته باشید و هر چه فضای شما در بازسازی ساختمان  سبک تر و روشن تر باشد ، ظاهر و احساس آن بزرگتر خواهد بود. هدف اصلی همه ی ایده های طراحی اتاق نشیمن کوچک در ایجاد احساس فضا باز تر و بزرگ تر است و وسایل و اثاثیه دیواری با رنگ سفید یا نور به اتاق شما کمک می کند تا فضای شما را بسیار گسترده تر نشان دهد .

یک رنگ بندی سبک باعث می شود دیوارها و وسایل شما با هم مخلوط شوند و تشخیص این موضوع از که مرز آنها از کجا به پایان می رسد و از کجا شروع می شود دشوار تر خواهد شد و این باعث می شود اتاق نشیمن شما بزرگتر شود . رنگ های خنک در دیوار ها ، کفپوش ، کاغذ های دیواری ، مبلمان و اثاثیه همه و همه به شما برای گسترش اتاق نشیمن تان کمک می کنند .

10. از مبلمان کوچک استفاده کنید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش دوم

وقتی صحبت از ایده های کوچک طراحی داخلی اتاق نشیمن می شود ، هرچه مبلمان شما فضای کمتری را اشغال کنند ، بهتر خواهد شد . مبلمان کوچکتر باعث می شود فضای قابل استفاده بیشتری در اتاق نشیمن شما ایجاد شود کمک می کند تا اتاق نشیمن شما بزرگتر از حالت معمول حس شود .

مبل هایی با پاهای باریک باعث می شود فضای اتاق و فضای دید باز تری در اتاق نشیمن شما ایجاد شود ، همچنین باعث می شود اتاق نشیمن شما وسعت بیشتری یابد . لامپ های سه پایه ، مبل های بدون بازو ، میزهای قهوه ی باریک و میزهای جانبی همه با هم در ایجاد فضا همکاری خواهند کرد و در عین حال در ساخت ایده های طراحی داخلی اتاق نشیمن کوچک به شما کمک می کنند .

شما میتوانید قسمت بعدی ( سوم ) این مقاله را در وبسایت ما مشاهده کنید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات