طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای دکوراسیون اداری خاص چه نیازمندی هایی دارد ؟

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 شهریور 1400 در ساعت 10 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ظاهر شرکت شما ، پلان اداره تان و ترتیب قرار گیری فضاها ، وسایلی که در چیدمان و مبلمان کردن فضاها از آن ها استفاده کرده اید و غیره و غیره تنها به عنوان دکوراسیون داخلی اداره تان شناخته نمی شوند . آنها وجه ی برند شما و کیفیت کاریتان را نشان می دهند ، همچنین مراجعین به صورت ناخودآگاه سطح کاری شما را با دیدن ظاهرتان قضاوت می کنند و به همین علت است که امروزه در تمام جوامع بین شرکت ها و سازمانهای مختلف برای خاص کردن دکوراسیون داخلی شرکتشان و همچنین هر چه زیباتر کردن فضاها و بیشتر کردن امکاناتشان برای کارمندان رقابت وجود دارد .

 

راه هایی برای تبدیل دکوراسیون اداری به دکوراسیون خاص :

  • استفاده از پارتیشن ها

استفاده از انواع پارتیشن ها به جای دیوار برای جداسازی فضاها در دکوراسیون اداری این روزها  روی بورس است و یکی از بهترین روش هایی است که می تواند کمک کند از فضا حتی هر چند کوچک استفاده ی بهینه تری داشته باشیم . درست است که با استفاده از پارتیشن بندی فضاها از هم جدا میشوند ، ولی بخاطر نوع طراحی ای که دارند ارتباط کارمندان را با هم به طور کامل قطع نمی کند و همچنین در پلان های آزاد و فضاهای بزرگ نیز باعث انعطاف پلان می شوند .

اجرای دکوراسیون اداری خاص چه نیازمندی هایی دارد ؟

  • استفاده از وسایل تزیینی

دیگر زمان آن که اداره و شرکت شما فضای خشکی داشته باشد تا تصور قدیمی در مورد اداره ها را به واقعیت برساند به اتمام رسیده است . شما امروز می توانید از وسایل تزیینی متفاوت در جاهای مختلف دکوراسیون داخلی اداره تان استفاده کنید . تابلوها ، انواع ساعت ، گلدان ها و ... چیزهایی هستند که می توانند به شرکت شما روح تازه ای بخشیده و آن را از یکنواختی خارج کنند .

  • استفاده از گیاهان

استفاده از گیاهان در داخل فضا این روزها در دکوراسیون داخلی منازل ترند است و حتی این ایده به داخل اداره ها هم کشانده شده است . طراوت بخشی و عوض کردن حال و هوا در هر جایی با استفاده از گیاهان ممکن است و هر چقدر استفاده از گیاهان و نوع چیدمانش خلاقانه تر باشد دکوراسیون اداری تان هم نتیجتا خاص تر خواهد شد . 

 

  • استفاده از مبلمان خاص

هر چه می گذرد به دنبال پیشرفت و مدرن شدن انواع هنر ها و بروز خلاقیت ها و ایجاد سبک های جدید ، طراحی مبلمان ها و انواع وسایل هم بروز و دچار تنوع و فراوانی طرح شده اند و شما به آسانی با کمک شرکت دکوراسیون می توانید دکوراسیون اداری شرکتتان را مناسب کانسپت و نوع کاربری آن و با توجه به ترند های برتر دنیا در چیدمان و مبلمان ، به بهترین شکل ممکن انجام دهید و جلوه ای خاص به فضا ببخشید . البته باید دقت کنید استاندارد های طراحی در آن ها رعایت شده باشد تا کمترین آسیبی به کارمندانی که طولانی مدت از آن ها استقاده می کنند نرسانند .

اجرای دکوراسیون اداری خاص چه نیازمندی هایی دارد ؟

  • استفاده از نور

نورپردازی دیگر فقط گذاشتن چند لامپ و مهتابی و لوستر در جاهای مشخص شده و طبق استاندارد نیست . امروزه شما با نورپردازی می توانی آثار هنری خلق کنی و به فضا هویت مستقل خودش را ببخشی و به همین منظور در دکوراسیون داخلی شرکتتان نیز همانطور که از ترندهای طراحی داخلی دنیاست ، می توانید از نور بهترین استفاده را کرده و فضاها را طبق عملکرد و حس و حالی که باید داشته باشند ، مشخص و روشن کنید . شما می توانید با سایه هایی که بر اثر نورپردازی خلق می شوند بازی کنید و انواع خلاقیت ها را در خاص کردن فضا استفاده کنید .

  • استفاده از رنگ

استفاده از پالت های رنگی مشابه و حتی بر ضد هم این روز ها ترند است . رنگ های شادی مانند زرد ، نارنجی ، سبز ، قرمز و ... راه خودشان را در دکوراسیون داخلی شرکت ها باز کرده اند و گاهی در صندلی ها و مبلمان ، گاهی در دیواری مشخص و گاهی هم برای هایلایت کردن قسمت خاصی استفاده می شوند .

  • نقاشی دیواری

هایلایت کردن یک دیوار برای کاری مشخص ، افزودن نشانه ها و حتی نقاشی دیواری در راهرو یا دیوار خاصی که نیاز به توجه دارد می تواند جلوه ی خوبی به فضای شرکتتان ببخشد و آن را خاص تر از اداره های دیگر جلوه دهد و سرزندگی و نشاط را نیز به همراه خودش وارد فضا می کند .

سخن آخر

همانطور که در بالا گفته شد برای بالا رفتن توجه ها به سمت اداره تان علاوه بر اینکه نیاز است کیفیت کارتان را بیشتر کنید ، نیاز است کمی هم به ظاهر قضیه برسید و ویژگی های به یاد ماندنی در دکوراسیون داخلی اداره تان ایجاد کنید . از شرکت معماری کمک بگیرید تا طراحی ای صورت بگیرد که علاوه بر اینکه به راحتی و آسایش کارکنانتان اهمیت می دهد به زیبایی و جلوه ی بصری فضاهای مختلف شرکتتان هم اهمیت بدهد .

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات