طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کاربرد چوب در دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 15 بهمن 1397 در ساعت 10 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از قسمت های مهم در بازسازی ساختمان تعویض درها است. چوب انواع مختلفی دارد و می توانید یکی از انواع چوب را برای بازسازی ساختمان استفاده نمایید. یکی از انواع چوب MDF است.

استفاده از چوب برای انواع درهای ساختمان

برای درهای ورودی می توان از درهای تمام چوب و پاسار استفاده نمود. این درها در بازسازی ساختمان بیشتر در چندین سال گذشته استفاده می شده است. این نوع درها به شکل سنتی و با استفاده از کام و زبانه بوده است. این در ها به شکل خشک هستند و پس از مدتی ترک می خورند و برای رفع این مشکل بسیاری از سازندگان از چندلایه چوب استفاده می کنند و آن ها را بر روی هم پرس می کنند تا در سالم بماند.

درهای ضد سرقت فلزی هستند ولی بر روی آن از ام دی اف استفاده می کنند. برروی ام دی اف می توان انواع طرح ها را پیاده سازی نمود. در درب های ضد سرقت از کلاف های فلزی به منظور افزایش امنیت استفاده می شود. به همین دلیل در بازسازی ساختمان یکی از گزیه های تعویض درهای معمولی با درهای ضد سرقت  می باشد. درب های ضد سرقت ترک در ایران به فروش می رسند اما درهای ضد سرقت ایرانی نیز دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. در انتخاب در ضد سرقت در بازسازی ساختمان باید وزن در و کیفیت در را مد نظر قرار داد. یکی دیگر از مسائلی که باید در تعویض در در بازسازی ساختمان در نظر گرفت این است که رنگ در از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا در غیر اینصورت رنگ ها ریزش کرده و نمای در و نمای ساختمان نامرتب وخراب می شود.

چارچوب در بازسازی ساختمان

یکی دیگر از مسائلی که در بازسازی ساختمان در نظر گرفته می شود چهارچوب درها است که نقش بسیار مهمی در تعمیرات منزل دارد. چهارچوب برای در ها و کمد ها مورد استفاده قرار می گیرند. یک شرکت بازسازی ساختمان حرفه ای پس از قرار دادن چهارچوب بر روی دیوار برای پوشاندن درز بین چهارچوب و دیوار بر روی آن رکوب می زنند. قیمت چهارچوب ها نیز بر اساس متراژ مورد نیاز محاسبه می شود.

یکی دیگر از مکان هایی که نیاز به چارچوب برای آن می باشد برای درهای ورودی و خروجی می باشد که معمولا از جنس چوب های مرغوبی مانند روس، راش، ملچ وتوسکا می باشد. ابعادچارچوب در بازسازی ساختمان بر اساس نیاز متغیر می باشد.

استفاده از کفپوش در بازسازی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که در تعمیرات ساختمان از چوب در آن استفاده می شود استفاده از آن برای کفپوش می باشد که معمول ترین آن پارکت می باشد. برای دکوراسیون داخلی پارکت بسیار زیبا می باشد  فضای گرمی را به فضای خانه می دهد. چوبی بودن پارکت باعث می شود تا برای محیط زیست نیز کفپوش مناسبی محسوب شود.

نرده های چوبی در بازسازی ساختمان

استفاده از نرده های چوبی در بازسازی ساختمان بسیار مناسب می باشد.  خراطی بر روی چوبی که در نرده های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد زیبایی خاصی را برای دکوراسیون داخلی ایجاد می نماید.

از دیگر مواردی که می توان در بازسازی ساختمان از چوب استفاده نمود برای سقف ساختمان، کابینت آشپزخانه می باشد که همه این ها به دلیل استفاده از چوب در آن ها گرمی خاصی به فضا می بخشد.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات