طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چگونه شرکت معماری تشکیل دهیم

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 21 بهمن 1399 در ساعت 14 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چه شما یک دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده یا فردی با چند سال سابقه کار بالا در عرصه معماری باشید در هر دو صورت تصمیم گیری برای راه انداختن یک شرکت معماری فرآیند مشکل به نظر می رسد .

  • در چه زمینه هایی تجربه دارید؟

احتمالا شما در زمینه طراحی توانایی زیادی دارید از یک راه پله بسیار ساده تا طراحی برج چندین طبقه ولی کافی نیست و برای شروع یک کسب و کار در یک شرکت معماری لازم می باشد خیلی چیزها را بدانید از جمله بازاریابی تا جلب مشتری و ...

 به زبان دیگر علاوه بر یک طراح خوب لازم است که خصوصیات یک کارآفرین خلاق را نیز داشته باشید .

  • چه زمانی شروع به کار کنیم؟

    چگونه شرکت معماری تشکیل دهیم

دانستن این که وقت آن رسیده که باید کسب و کار خود را آغاز کنید یا خیر مهم است اما اینکه چه زمانی برای آغاز این کار مناسب است نیز نکته‌ای است که نباید شما از آن غافل شوید . زمان درست و صحیح می تواند قبل از آن باشد که برای شرکتی که در آن کار میکنید بسیار ارزشمند شوید یا وارد شرکت با کسب و کار قبلی شوید .

 البته باید گفت زمانبندی برای افراد مختلف بسیار متفاوت می‌باشد به طور معمول معماران پس از ۱۰ سال کسب تجربه تصمیم به احداث شرکت خود می گیرند .

  • روابط عمومی خوب و مشتری های بالقوه

    چگونه شرکت معماری تشکیل دهیم

درهر کسب و کاری شما به مشتری احتیاج دارید و لازم نیست که مشتریان صف کشیده باشند ولی حداقل باید بدانید بازار هدف شما کجاست .

این را هم باید گفت که علاوه بر آنکه کاری را که شما شروع میکنید یک شغل چند ساعته نیست و قسمت بازاریابی همیشه همراه شما می باشد بیشتر مردم از اینکه با کارفرمای خود یک ناهار کاری بخورند واهمه بسیاری دارند .

پس از حضور در یک جمع دوستانه و یا یک مهمانی به عنوان یک فرد اجتماعی و نه یک( کار آفرین معمار) می تواند به جذب مشتریان  نیز کمک کند .

  • آیا بازار به چیزی که قرار است عرضه کنید احتیاج دارد؟

شما قبل از شروع باید بدانید که هدفتان چیست و در آینده شرکت برند شما قرار است تبدیل به چه چیزی شود و بعد ببینید آیا بازار به خدمات یا محصولاتی که شما ارائه میدهید احتیاج دارد یا نه و بعد قدرت رقابت را با شرکت ها و برندهای دیگر که در حال حاضر حضور موفق در بازار دارند را دارید سپس شروع به برنامه ریزی کنید .

  • بودجه کافی برای شروع

    چگونه شرکت معماری تشکیل دهیم

منظور از بودجه در اینجا پول کافی برای سرپا نگه داشتن شرکت معماری می باشد و نه احداث آن البته در این فرآیند پستی و بلند های زیادی وجود دارد  پس قبل از شروع باید مطمئن شوید که کل راه را  دیده و برای آن برنامه‌ریزی مناسبی کرده‌اید .

باید گفت علاوه بر آن بازاریابی قسمت مهمی از ماجرا می باشد و حتی در نقطه شروع هم باید به مقدار کافی بودجه به آن اختصاص داده شود . فراموش نکنید که همیشه انتشار آن چه که شما انجام داده اید به اندازه انجام همان کار می تواند مهم باشد .

 

 

 

 

3 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات