طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

چه عواملی موجب بازسازی ساختمان می شود

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 1 آذر 1399 در ساعت 11 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی ساختمان به اقداماتی گفته می شود که موجب ترمیم، نو سازی ،جلوه خاص به ساختمان می شود ، مانند بازسازی و ترمیم دیوارها و سقف ها ، مناطق داخلی ساختمان ، تغییر نمای بیرونی ساختمان، سوالی که ممکن است ذهن ما را مشغول کند و از خودمان بپرسیم که چه زمانی را برای  بازسازی و تعمیرات ساختمان در نظر بگیریم و کار را شروع کنیم ؟ قبل از شروع بازسازی ساختمان بهتر است که با افراد خبره و شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند .

  • نوسازی و ترمیم ساختمان می تواند از عوامل زیادی نشات بگیرد :

1.ساختمان هایی که مدت طولانی از عمر آن ها سپری شده است و فرسوده شده باشند ، برای استحکام بخشیدن به ساختمان یا ترمیم بخشی از آن انجام می شود .

2.برای تغییر دکوراسیون داخلی و به روز کردن ساختمان و تنوع بخشیدن به محیط زندگی خود و همچنین تقویت روحیه ی افراد ساکن در ساختمان نقش به سزایی دارد.

  • هزینه های بازسازی ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟

1.محیط بازسازی و فضای ساختمان

مسلما هر چه مقدار محیط ترمیم و نوسازی بیشتر باشد به طبع هزینه بیشتری را در برمی گیرد . از نیروی انسانی گرفته تا مصالح ساختمانی و ...

2. فرسودگی ساختمان :

هر چقدر فرسودگی ساختمان بیشتر  و قدیمی تر باشد به تغییرات و ترمیم بیشتری نیاز دارد .

3.فصل بازسازی ساختمان :

به عنوان مثال برای رنگ کردن ساختمان در روزهای سرد هزینه بیشتری را متحمل می شود .

  • بازسازی ساختمان چند مرحله است؟

    مراحل بازسازی ساختمان

1.تخریب

دیوارهای فرسوده و یا قسمتی از دیوارها را که می خواهید حذف شود با توجه به اصول و رعایت ایمنی می توانید  با کمک از شرکت دکوراسیون داخلی اقدام  به تخریب نمایید .

2. ساخت

این مرحله برای تغییر محیط ساختمان به کار می رود ، مانند اضافه کردن دیوار یا انبار که برای جلوگیری از اتلاف وقت از دیوارهای آماده و از پیش ساخته شده می توان استفاده کرد .

3.طراحی داخلی

این مرحله هم برای تغییر طراحی داخلی منزل به کار می رود .

مانند رنگ دیوار و سقف که در جلوه بخشیدن به نما و ظاهر خانه می شود , همچنین می توانید مطابق با سلیقه خود کاغذ دیواری متناسب برای دیوار مورد نظر به کار ببرید تا موجب زیبایی نمای داخلی ساختمان شود .

کف سازی : از سرامیک یا پارکت های متناسب  برای کف  ساختمان استفاده کنید که متناسب با طرح دیوار ها و سقف ها هم خوانی داشته باشد .

تعویض پنجره ها :

برای کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از اتلاف انرژی از پنجره های دو جداره می توانید استفاده کنید.

  • بازسازی نمای بیرونی ساختمان

    بازسازی نمای بیرونی ساختمان

در بازسازی نما ساختمان اگر که تخریب جزئی باشد هزینه کمتری را در بر می گیرد .ولی اگر بخواهیم نمای ظاهری ساختمان را تغییر دهیم کمی هزینه بر خواهد بود ، و از انواع سنگ ها و آجر و کامپوزیت می توان استفاده کرد . چون در کامپوزیت هزینه کمتر و سرعت اجرا بالاتر و سبک تر هستند گزینه مناسب تری برای بازسازی هست .

  • در باز سازی ساختمان چه نکاتی را رعایت کنیم ؟

در بازسازی ساختمان بهتر است که سیستم های گرمایشی و سرمایشی و لوله کشی و برق هم بازسازی و نو سازی شود .

  • مزایای بازسازی ساختمان

باعث زیباتر شدن محیط ساختمان و از بین رفتن قسمت ها و مناطق فرسوده می شود ، همچنین باعث افزایش و تقویت روحیه افراد خانواده می شود . . همچنین بازسازی ساختمان مشمول بخش های مختلفی مانند بازسازی آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام و اتاق ها و کف ها و دیوارها و مناطق داخلی ساختمان می باشد .

 

 

 

 

 

 

6 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات