طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پنج پالت رنگی دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 9 آذر 1399 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 در خانه ­هایمان معمولا محیط یک رنگ خیلی موردعلاقه نیست و اغلب از چندین رنگ استفاده می کنیم. اما این کار نیاز به یک طراحی داخلی مناسب و با دقت به جزئیات و هارمونی رنگ­ها دارد تا علاوه برتامین زیبایی محیط چشم­نواز باشد و بیننده را خسته نکند. به جرات می توان گفت روح هر فضایی رنگ است، حتی اگر شما دکوراسیون لوکس داشته باشید، اگر به رنگ ها توجه نکنید خانه شما نمی تواند آن چنان که باید و شاید به شما انرژی مثبت بدهد، یک ترکیب رنگی مناسب همان چیزی است که دکوراسیون داخلی شما به آن نیازمند است. در ادامه از این ترکیبات رنگی خیره کننده الهام بگیرید.

رنگ سبز جنگلی و سبز خزه ای

رنگ سبز جنگلی و سبز خزه ای

هنگام ایجاد این ترکیب رنگی هماهنگ ، طبیعت کار شما را سخت کرده است. ممکن است شما تطبیق این دو سایه سبز را در نظر نگرفته باشید ، اما همانطور که از این فضای قابل توجه مطالعه می بینید ، آنها یک ظاهر کلاسیک ایجاد می کنند که در هر اتاق ، از اتاق کار یا اتاق نشیمن گرفته تا یک اتاق خواب بزرگ ، به خوبی کار می کند. و تداعی کننده­ ی محیط برگرفته از طبیعت ما است. دکوراسیون را با مبلمان مشکی و کارهای چوبی به پایان برسانید این طراحی یک تضاد چشمگیر ایجاد می کند و به برجسته شدن رنگ های سبز کمک می کند.

 

رنگ آبی و سفید

رنگ آبی و سفید

این ترکیب رنگ کلاسیک، یعنی ترکیب رنگ های آبی و سفید یک طرح آسان برای اجرا است. در زمان بازسازی برای ایجاد فضایی جسورانه و در عین حال زیبا ، رنگ سرمه ای را با رنگ سفید تازه ست کنید و یا با آبی فیروزه ای یا  آبی تخم اردکی را با رنگ چوبی بلوند ترکیب کنید تا یک فضای خانوادگی مهیج باشد.

رنگ خاکستری و زرد

رنگ خاکستری و زرد

در طراحی داخلی منزل یک ترکیب مدرن که یک ترکیب خنثی آرام را با یک رنگ گرم، زرد و خاکستری ترکیب می کند تضمین می کند که هر فضایی را روشن می کند. برای ایجاد ظاهری شیک، یک رنگ خاکستری تیره، و زرد کمرنگ و به رنگ گندم انتخاب کنید یا یک رنگ خاکستری ملایم را با زرد خردلی غنی ترکیب کنید تا احساس گرمایی در فضای خانه ایجاد شود.

 

رنگ قرمز شرابی و رنگ های خنثی­ 

دکوراسیون با رنگ قرمز شرابی

محیط شما هنگامی که با رنگ های خنثی گرم کم رنگ کار می کنید ، فوق العاده چشمگیر می شود و حالتی  گرم و پرشور ایجاد می کند. ممکن است دوست داشته باشید فقط چند سایه شرابی به پس زمینه خاکستری سنگ و ذغال اضافه کنید یا با رنگ آمیزی یک دیوار مشخصه به این رنگ زیبا ، رنگ ستاره  ها را به نمایش تبدیل کنید. با پارچه های نرم و لمسی مانند مخمل یا ابریشم ترکیب کنید و یک فضای واقعا لوکس داشته باشید.

 

رنگ آبی و زرد

دکوراسیون با رنگ رنگ آبی و زرد

ترکیب آسمان و خورشید ، رنگ های آبی و زرد یک ترکیب طبیعی فوق العاده است. رنگ ها به زیبایی تضاد می کنند ، زیرا رنگ آبی به فضای واقعی و آزادی دست می دهد ، در حالی که رنگ زرد به راحتی و گرما می بخشد. این جفت شدن رنگ به ویژه در فضاهایی که می خواهید احساس نور و فضا را افزایش دهند ، مانند حمام به خوبی کار می کند. همچنین برای طراحی داخلی اداری نیز می تواند مناسب باشد

 

 

3 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات