طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ویژگی های یک شرکت بازسازی ساختمان مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 11 تير 1397 در ساعت 11 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در طول سالیان اخیر در صنعت بازسازی و طراحی ساختمان که شرکت های مختلفی شکل گرفته اند و به این کار مشغول هستند ، شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی هیرادانا تجربیات و کارفرمایان زیادی در ابعاد و سبک های مختلف داشته است . ما در امر طراحی و بازسازی آشپزخانه ، استخرها ، سالن های بازی و باشگاهی ، ویلا ، بازسازی دفاتر اداری ، فروشگاها و مغازه ها و بازسازی کل یک خانه را در کارنامه خود داریم .

وقتی به فضای بیشتر در خانه خود نیاز دارید شرکت بازسازی و معماری هیرادانا میتواند سفارش و خواسته شما را با جدید ترین متدهای دنیا انجام دهند . تجربیات ما فراتر از یک شرکت بازسازی ساختمان است ، طراحان و تیم ساخت و ساز ما به شما کمک میکنند که خانه رویایی که در ذهن دارید را بتوانید در واقیت لمس کنید .

نگاهی به پروژه های تاثیر برانگیز  شرکت معماری هیرادانا میتواند شما را بیشتر با نحوه کار ما و سبک حرفه ای که در پیش گرفته ایم آشنا کند .

دلایلی که به شما میگویند باید از یک شرکت معماری و بازسازی معتبر برای پروژه خود استفاده کنید.

افراد و مردم به دلایل مختلفی دست به بازسازی خانه و یا محل کار خود میزنند . ممکن است در برنامه و هدفهایی که در بازسازی دنبال میکنید این موارد را مدنظر نداشته باشید ولی یک بازسازی بی نقص تمام این موارد را برای شما به ارمغان می آورد :

  • افزایش راحتی و عملکرد در خانه و یا محل کار شما – طراحی و بازسازی حرفه ای اغلب فضای شما را برای کارایی بیشتر و یا توانایی بیشتر در استفاده از وسایل مورد نیاز در آن فضا افزایش میدهد . مثل ایجاد اتاق تلویزیون ( tv room  ) که یک فضای خاص برای جمع شدن و مشاهده تلویزیون اعضای خانواده است .
  • کاهش مصرف انرژی و هزینه های ناشی – نصب درها و پنجره ها و استفاده از وسایل مدرن و استفاده از سیستم HVAC به صاحبخانه در کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های آن کمک میکند.
  • افزایش ارزش خانه و ملک شما – یک طراحی و بازسازی ساختمان خوب بخصوص بازسازی آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی ارزش مالی یک خانه و ملک را در بازار بسیار بالا میبرد .

از مشکلات ناشی از بازسازی به دست خودتان اجتناب کنید – یک گروه حرفه ای استخدام کنید

ایده این که خودم میتوان کار بازسازی را انجام دهم همیشه وسوسه انگیز است . ما فکر میکنیم بدون استخدام یک شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی میتوانیم پول زیادی را صرف جویی کنیم . ولی این فکر کاملا اشتباه است ، تجربیات ما از کارفرمایانی که تجربه کافی و مهارت لازم را برای بازسازی نداشته اند و دست به چنین اقداماتی زدند ثابت کرده است که در نهایت مجبور به تحمل هزینه های بیشتری شده اند .

برای مثال شما ممکن است مرتک یک اشتباه شوید که آسیبی به پروژه وارد شود و تعمیر آن نیازمند پول  بیشتری از بودجه پیشبینی شده شما در این مرحله است ،  همچین مواردی در یک شرکت بازسازی ساختمان رخ نمیدهد و اگر هم پیش بیاید بر عهده شرکت میباشد و یا اگر شما با ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای انجام کارهای بازسازی آشنا نباشید ممکن است هزینه زیادی را صرف خرید این گونه وسایل کنید که نیازی هم به آنها در اخر پیدا نمیکنید . علاوه بر اینها وقتی به مرحله بازسازی و ساخت و ساز میرسید باید قوانین و مقرراتی را بدانید و رعایت کنید ، در بعضی از موارد پروژه شما نیاز به بازسازی سازه ای دارد که علاوه بر اینکه محاسبات دقیقی باید برای این کار انجام شود ، اجرای سازه ای یک تیم حرفه ای را طلب میکند . برای اجتناب و دوری از این قبیل مشکلات بهتر و حتی واجب است که از یک شرکت معتبر بازسازی کمک بگیرید.

شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی هیرادانا

در بازار و صنعت شرکت های بازسازی گزینه های بسیاری برای انتخاب وجود دارد ، با کمی تحقیق و وقت متوجه میشوید که چرا شرکت بازسازی ساختمان و طراحی داخلی هیرادانا در این بازار از رقبایش پیشی گرفته است . تیم حرفه ای و صمیمی ما در طراحی و بازسازی پروژه تان ، شما را در تمام قدم های صفر تا صد از طراحی تا ساخت و ساز نهایی یاری میکنند و با توجه به نیازها و خواسته های شما فضایی که شما خواهان آن هستید را برای شما بوجود میاورند .

مواردی که ما را خاص میکند :

بازسازی بدون استرس

ما معتقدیم هرنوع بازسازی که شما انجام میدهید از بازسازی آشپزخانه تا مغازه تمام مراحل و تجربیات بازسازی باید برای شما راحت ، لذت بخش و بدن استرس باشد . به همین دلیل است که ما از یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه در تمام پروسه یک بازسازی استفاده میکنیم.

پروتکل و جزییات دقیق

ما بعد از اندازه گیریهای پروژه شما زمان زیادی برای تحقیق و ارزیبای سایت و نوع خواسته های شما صرف میکنیم و پس از پیشنهادات گروه ، پروژه شما به دست تیم طراحی ما سپرده میشود که با توجه به سبک مناسب و مورد قبول شما دست به طراحی خانه رویایی شما میزنند. متخصصان طراحی داخلی ما و برآوردگرهای ساخت و ساز ما نیز یک طرح طبقه بندی شده برای پروژه شما پیش نویس میکنند تا شما بتوانید از روند پیشرفت و چگونگی ساخت و ساز و هزینه های آن مطلع شوید .

طراحان حرفه ای

تیم طراحی ما در کنار پیشنهادات شما طرحی را که نه تنها متناسب با سبک زندگی و یا کار شما باشد ارائه میدهند بلکه این طراحی ها کاملا متناسب با بودجه شما است . این رابطه نزدیک بین طراحان ما و کارفرمایان تضمین میکند که تجربه بازسازی ساختمان برای آنها تبدیل به یک تجربه رویاگونه شود .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات