طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ویژگی های اصلی طراحی داخلی کلاسیک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 4 تير 1399 در ساعت 16 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گاهی ممکن است از فضای داخلی خانه های آپارتمانی که در آن زندگی می کنید تا خسته شده باشید و به یک دکوراسیون مناسب احتیاج داشته باشید کارشناسان این صبر معتقدند که با کمی خلاقیت در طراحی داخلی کلاسیک مناسب می توان با کمترین هزینه تغییرات بسیاری را در طراحی داخلی خانه و آپارتمان ایجاد کرد. در ادامه کارشناسان شرکت معماری  هیرادانا مقاله ای در این زمینه را برای شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته اند.

  سعی کنید با کلیشه طراحی نکنید

طراحی داخلی مناسب به این معنی نیست که همه چیز طبق عادت ها و رعایت کلیشه طراحی شود برای مثال اگر نوع خاصی دکور در شهر و نقطه رواج دارد دلیل نمی شود به صورت کاملا وارد از همان طراحی برای فضای داخلی خانه استفاده کنید گاهی اوقات به کاربردن کمی ذائقه غیر معمول در دکور باعث می‌شود که فضای خانه از حالت خسته کننده و یکنواخت بودن در بیاورید.

 از ترکیب کردن چند نوع طراحی ترس نداشته باشید

ترک کردن متریال ساده و ابتدایی با موارد لوکس یک رویکرد بسیار جالب و چشمگیر است .برای مثال می توانید از صندلی های با طرح سالادینو و کاورهای قابل تعویض همراه با یک میز عریض که از جنس چوب طبیعی است استفاده کنید.

 آثار هنری را در کنار هم به دیوار آویزان کنید

باید ها و نباید ها در طراحی داخلی کلاسیک

سعی کنید از تابلوهایی که عتیقه هستند و قدمت بسیار بالایی دارند و به صورت منظم در کنار یکدیگر از آنها استفاده کنید برای مثال از قاب هنری با درون مایه های یکسان استفاده کنید که حس یک اثر هنری و بزرگ را به بیننده القا کند.

 از میز کناری برای مبل ها استفاده کنید

 استفاده از میزهای کناری برای مبل ها در طراحی و چیدمان خانه باعث گرم تر و خودمانی تر شدن فضا  می کند. هنگامی که برای یک اتاق می‌شویم و می‌بینیم که یک میز کوچک و جمع و جور در کنار آن قرار داده شده ناخودآگاه دوست دارید که روی آن مبل لم دهید.

باید به یاد داشته باشید که ترکیب الگوههای متنوع کار آسانی نیست

باید ها و نباید ها در طراحی داخلی کلاسیک

به کار بردن رنگ ها و نقشه ها و الگوهای طراحی کار آسانی نمی باشد و اگر در این زمینه تجربه ندارید مجبور می‌شوید وقت زیادی را صرف به تنظیم کردن آنها کنید. برای مثال در اتاقی که غذاخوری در آن قرار دارد نسبت رنگ قالی با کاغذ دیواری و صندلی ها با یکدیگر متفاوت هستند ولی با این وجود می‌توانند انتخاب رنگ آنها به گونه‌ای باشد که با یکدیگر هارمونی داشته باشد.

 از فضای کوچک نهایت استفاده را ببرید

باید ها و نباید ها در طراحی داخلی کلاسیک

 برای مثال اگر از آشپزخانه تان کوچک است و می خواهید نهایت استفاده را از آن بکنید باید کابینت‌ها را به صورت افقی قرار دهید تا سهم آنها را بالا ببرید به جای درهای چوبی نیز از شیشه ای استفاده کند که فضا را بازتر نشان دهد‌.

در سبک کلاسیک باید از رنگ‌های تیره استفاده کنید مانند زرشکی به کرم طلایی و غیره.

 هر وسایلی را که برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک انتخاب می کنید باید تجملاتی و عاری از سادگی باشد .این سبک اشرافی و سلطنتی است و وسایلی که برای آن انتخاب می‌کنید باید مطابق با ساختار این سبک باشد.

 سعی کنید از عتیقه جات و بشقاب های دکوری قدیمی در طراحی داخلی منزل استفاده کنید زیرا علاوه بر اثبات اصالت باعث  زیبایی محیط می شود. فرش های دستباف و قدیمی یکی از بهترین گزینه ها برای پوشاندن کف فضای داخلی هستند.

 دکوراسیون سرویس بهداشتی

 بسیاری از خانم‌های خانه‌دار اهل ذوق و هنر می‌باشد و به دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت میدهند. شما باید  با استفاده از قاب های آینه با دور های طلایی و نقره‌ای و استفاده از تم رنگی کرم در سرویس بهداشتی می توانید یک دکوراسیون زیبا داشته باشید، همچنین استفاده از کابینت مخصوص سرویس بهداشتی به شما کمک می کند تا سرویس بهداشتی منظم و جمع و جور داشته باشید.می‌توانید جنس و رنگ کاسه روشویی ،روشویی ،کابینت روشویی ،وان حمام و توالت فرنگی را با یکدیگر ست کنید و رنگ دیوار و سقف ها را متضاد با این رنگ ها انتخاب کنید. استفاده از رنگ سفید و مشکی ،مشکی و قرمز ،کرم و سرمه ای انتخاب مناسب برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد.

باید ها و نباید ها در طراحی داخلی کلاسیک

 

10 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات