طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

هزینه طراحی نمای ویلا چقدر میشود ؟

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 شهریور 1400 در ساعت 14 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در طراحی ویلا در گذر زمان تغییرات زیادی ایجاد شده است . به طور کلی ویلا ها در هر منطقه از جهان که قرار بگیرند با توجه به معماری بومی ، شهرسازی ، فرهنگ و وضعیت اقتصادی آن منطقه طراحی و اجرا می گردد . اما به طور کلی در طراحی تمام ویلاها نکاتی وجود دارد که این ساختمان را از دیگر بناها مجزا می سازد .

یکی از اصلی ترین ویژگی های ساختمان های ویلایی فاصله گیری بنا از اطراف زمین است و این فاصله باعث می شود که هم فضای سبز و محوطه سازی زیباتری اطراف بنا صورت گیرد و علاوه بر آن باعث می شود که فضاهای داخلی نورگیری بهتری داشته باشند .

طراحی ویلا با توجه به سبک های مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد و طبیعتاً انتخاب سبک در انتخاب صالح و در نهایت در میزان هزینه ها در طراحی نمای ویلا تاثیرگذار می‌ باشد .

شرکت معماری هیرادانا ارائه دهنده انواع خدمات خاص و متفاوت با کیفیت بالا در طراحی انواع پروژه های مختلف از جمله طراحی نمای ویلا با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه شما عزیزان می باشد .

طراحی نمای ویلا با استفاده از سبک های مختلفی از جمله طراحی نما به سبک مینیمال ، سبک مدرن ، سبک کلاسیک ، سبک نئوکلاسیک و غیره انجام می گیرد که به طور کلی طراحی نما با استفاده از برخی از سبک ها از هزینه بالاتری برخوردار می باشد . به عنوان مثال طراحی نما به سبک کلاسیک به دلیل استفاده عمده از سنگ در طراحی نما و همچنین ایجاد طرح های زیبا و پیچیده بر روی آن از هزینه بسیار بالاتری برخوردار می باشد . اما برای کاهش هزینه ها در طراحی نمای ویلا به این سبک می‌ توان از دیگر مصالح مانند سیمان سفید استفاده کرد . البته لازم به ذکر است که سیمان در طراحی نمای ویلا همان زیبایی سنگ را ندارد اما باعث کاهش چشمگیر هزینه ها شده و بر روی سیمان نیز می توان طرح های زیبا ایجاد کرد .

هزینه طراحی نمای ویلا چقدر میشود ؟

در ادامه این مقاله شرکت معماری هیرادانا به معرفی انواع مصالح پرکاربرد در طراحی نما و همچنین میزان هزینه آنها نکاتی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید ؛

  • انواع مصالح پرکاربرد در طراحی نمای ویلا

طراحی نمای ویلا با استفاده از مصالح مختلفی قابل طراحی و اجرا می باشد و از پرکاربرد ترین آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • سنگ

سنگ یکی از پرکاربرد ترین ، محبوب ترین و قدیمی ترین متریال ها در طراحی نمای ساختمان های ویلایی می باشد . این متریال طبیعی باعث ایجاد ظاهری بسیار زیبا در نمای ویلای شما می گردد .

می‌ توان گفت که سنگ اولین پیشنهاد معماران برای طراحی نمای ساختمانهای ویلایی به سبک کلاسیک است .

به طور کلی سنگ ها دارای تنوع زیادی در جنس ، طرح و رنگ می باشند و به همین منظور دست شما در انتخاب نمونه بهتر و مناسب تر و مطابق با سلیقه شخصی شما باز می باشد .

از مهمترین مزایای این متریال می‌ توان به مقاومت و استحکام بالای آن در برابر گرد و غبار و رطوبت اشاره کرد ، سنگ ها می توانند تا حد چشمگیری در شرایط دمای نامساعد از خود مقاومت نشان دهند .

اگر اجرای نمای سنگی به درستی انجام شود و از سنگ با کیفیت و مرغوب برای طراحی نما استفاده کنید مطمئن باشید که عمر آن ما تا حد چشمگیری افزایش پیدا می کند .

لازم به ذکر است که سنگ به عنوان یک متریال طبیعی و با کیفیت از هزینه بالایی نیز برخوردار بوده و گران قیمت می باشد .

  • آجر

یکی دیگر از مصالح پر کاربرد در طراحی نما آجر می باشد . آجر از زمان های گذشته تا به امروز با استقبال زیادی مواجه شده و بسیار پرکاربرد می باشد .

این متریال به دلیل برخی مزایا از جمله ایجاد حس گرما و تناسب زیاد با معماری برای طراحی نمای بنا های ویلایی گزینه بسیار مناسبی می باشد . علاوه بر آن این متریال نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی نداشته و عمر مفید بالایی نیز دارد ، آجرها عایق صوتی و حرارتی مناسبی نیز به شمار می رود و تا اندازه چشمگیری از اتلاف انرژی جلوگیری می کند .

آجر نسبت به سنگ از هزینه بسیار کمتری برخوردار می باشد .

  • چوب

یکی دیگر از متریال های طبیعی محبوب و پرکاربرد که عایق مناسبی در برابر سرما و گرما نیز می باشد ، چوب است . این متریال دارای سرعت اجرای بسیار بالایی است . با استفاده از این متریال در طراحی نمای ویلایی خود می توانید نمای بسیار زیبا ، متفاوت و طبیعی را ایجاد نمایید .

در زمان‌ های گذشته نماهای چوبی دارای مقاومت کمی در برابر رطوبت ، حشرات و غیره داشتند . اما امروزه با استفاده از مواد شیمیایی خاص بر روی چوب این متریال در مقابل رطوبت ، حشرات و غیره محافظت می نماید و در نتیجه عمر مفید بالایی دارد .

چوب نسبت به انواع مصالح نمای ساختمانی قیمت مناسب تری دارد و علاوه بر قیمت پایین آن حس آرامش و طبیعی بودن را به افراد القا می نماید .

هزینه طراحی نمای ویلا چقدر میشود ؟

شرکت معماری هیرادانا آماده ارائه ی برترین طراحی نما ، حین طراحی ویلای کارفرمایان عزیز است .

8 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات