طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

هزینه طراحی نمای ویلا به سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 20 مرداد 1400 در ساعت 15 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 طراحی نما یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی و اجرای هر پروژه ای محسوب می شود .

طراحی نما به دلیل تاثیر چشمگیری که بر فضای اطراف و همچنین فضاهای داخلی دارد از اهمیت بالایی برخوردار است .

طراحی ویلا با استفاده از انواع سبک های مختلفی از جمله طراحی به سبک مدرن ، کلاسیک ، نئوکلاسیک و غیره اجرا می شود ، که شما میتوانید با توجه به اندازه فضا ، میزان بودجه ، سلیقه شخصی و غیره یکی از آنها را برای طراحی ویلای خود انتخاب نمایید .

سبک مدرن ، سبکی خاص و محبوب میباشد . هدف ما در این مقاله از شرکت معماری هیرادانا ارائه ی نکاتی درباره هزینه های طراحی نما به سبک مدرن به شما عزیزان میباشد . با ما همراه باشید ؛

  • هزینه طراحی نمای ویلایی بستگی به چه عواملی دارد ؟

از مهمترین عواملی که در طراحی نمای ویلایی تاثیرگذار می‌ باشد ، می‌ توان به نوع سبک طراحی ، متراژ نما ساختمان و نوع متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد .

هزینه طراحی نمای ویلای مدرن

در حقیقت میزان هزینه نهایی در طراحی نماهای ویلایی با توجه به موارد تعیین شده انجام می گیرد و تمام موارد نام برده شده می تواند با توجه به میزان بودجه کمتر یا بیشتر شود . به عنوان مثال نوع متری آن یکی از مهم ترین مواردی است که در هزینه های طراحی نمای ویلاهای مدرن تاثیر چشمگیری دارد .

از محبوب ترین و پرکاربردترین متریال هایی که برای طراحی نمای ساختمان های ویلای استفاده می شود ، می توان به بتن ، شیشه ، چوب ، لاشه سنگ و سنگ پلاک اشاره کرد که هر کدام از این موارد نام برده شده دارای قیمت های متفاوتی می باشند .

اغلب ویلا هایی که به سبک مدرن طراحی می شوند ، دارای پنجره های بزرگ و یکسره می باشند . در واقع یکی از بارزترین ویژگی های سبک مدرن استفاده از پنجره های بزرگ و یکسره برای طراحی ویلا می باشد . بنابراین می‌توان گفت که شیشه یکی از پرکاربرد ترین متریال ها در طراحی ویلا به سبک مدرن است .

به طور کلی در اغلب موارد طراحی ویلا به سبک مدرن نسبت به طراحی های سبک کلاسیک از هزینه کمتری برخوردار می باشد . به این دلیل که در طراحی ویلا های کلاسیک اغلب از سنگ و طرح های پیچیده و پرکار استفاده می شود . بنابراین نسبت به سبک مدرن هزینه بیشتری را در بر می گیرد .

هزینه طراحی نمای ویلای مدرن

  • سنگ

در میان متریال های مختلف که برای طراحی نمای ویلا مورد استفاده قرار میگیرد ، سنگ یکی از لوکس ترین متریال ها به شمار می رود . زیرا از زمان گذشت تا به امروز همچنان جذابیت خاص خود را حفظ کرده و به عنوان یکی از متریال های پایدار محسوب می‌ شود و در برابر شرایط جوی مختلف مانند گرد و غبار و باد و باران و ... از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده است .

همانطور که میدانید در مقایسه با سایر متریال ها سنگ از قیمت نسبتاً بالاتری برخوردار می باشد .

  • آجر

یکی دیگر از متریال هایی که هم در طراحی نمای ویلای مدرن و هم در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود آجر می باشد .

طراحی و چیدمان آجر دارای انواع مختلفی می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و تناسب آن با طراحی ویلای خود یکی آنها را انتخاب کنید .

امروزه آجر ها یکی از پرکاربرد ترین متریال ها در طراحی ویلا به شمار می روند . آجر ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌ شود و این موضوع باعث می‌‌ شود که شما گزینه های زیادی را برای انتخاب در اختیار داشته باشید .

از مهمترین ویژگی‌ های آن می ‌توان به عایق صوتی ، کاهش هدر رفت انرژی و عایق حرارتی و غیر اشاره کرد .

همانطور که در ابتدای این مبحث نیز به آن اشاره کردیم ، آجرها دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای هزینه های جداگانه و مختلفی هستند .

  • چوب

چوب یکی از پرکاربرد ترین متریال ها در طراحی ویلا های سبک مدرن می باشد .

نمای چوبی ساده و یا در ترکیب با شیشه و یا سایر متریالها در طراحی نماهای ویلایی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد .

هزینه طراحی نمای ویلای مدرن

چوب دارای انواع مختلفی می باشد که طبیعتا هر یک با توجه به ویژگی های مختص خود اعم از مقاومت در برابر آتش سوزی ، رطوبت ، نفوذ حشرات و غیره دارای هزینه های مختلفی می باشد .

یکی از پرکاربرد ترین چوب ها که می توان در طراحی ویلا های مدرن از آن استفاده کرد ترموود می باشد این نوع چوب از مقاومت بالایی برخوردار بوده و وزن سنگین ندارد و از مهمترین ویژگی های آن می توان به قابلیت شکل پذیری آن اشاره کرد .

شرکت معماری هیرادانا ، با استفاده از متریال های متنوعی از جمله ترمووود ، سنگ و ... طراحی نما های زیبا و منحصر به فردی را انجام داده است که میتوانید در بخش طراحی نمای سایت مشاهده بفرمایید .

 

8 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات