طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 تير 1400 در ساعت 10 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استارت آپ ها در حقیقت سازمان های مدرنی هستند که در جوامع امروزی شاهد شکل گیری و به وجود آمدن آنها هستیم . نوع فعالیت این سازمان ها با آنچه در گذشته درباره سازمان متصور بود ، تفاوت فاحشی دارد . از این رو دکوراسیون داخلی محیطی که برای فعالیت کارکنان استارت آپ ها در نظر گرفته می شود ، کاملا جدید و برگرفته از اصول نوینی می باشد . در فضای داخلی یک کسب و کار نوپا ، دیگر خبری از اتاق های مجزا نیست و چیدمان و طراحی دکوراسیون به نحوی صورت می گیرد که پاسخگوی نیاز افراد برای انجام کارهای مشترک باشد و صمیمیت و کاربری لازم را نیز در خود نهفته داشته باشد .

 نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

لازمه کسب موفقیت در یک سازمان استارت آپی ، طراحی فضایی است که دعوت کننده باشد و کارکنان را به سمت مشارکت فعال در انجام کارها سوق دهد . همچنین در طراحی دکوراسیون یک استارت آپ تازه تاسیس لازم است تا فضایی را برای استراحت کارکنان در نظر گرفت تا در زمان هایی که پرسنل احتیاج به رها سازی فکر دارند ، بتوانند از آن بهره گیرند . طراحی بخشی به دور از هیاهو برای انجام کارهایی که نیازمند تمرکز بالاست ، در فضای سازمان کاملا ضروری است تا پرسنل در صورت لزوم بتوانند از آرامش این بخش استفاده نموده و به بررسی و تحلیل پروژه خود بپردازند . البته نکته مهمی که در طراحی تمام بخش ها باید در نظر گرفته شود این است که هیچ یک از قسمت ها در سازمان استارت آپی به طور کامل از سایر بخش ها جدا و مجزا نمی شود .

 نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

انعطاف پذیری لازمه طراحی فضای استارت آپ

انعطاف پذیری را می توان جزء لاینفک طراحی محیط های استارت آپی دانست . با توجه به وجود فضاهای اشتراکی در استارت آپ ها ، ممکن است در طول زمان تغییراتی در فعالیت های سازمان و یا تعداد پرسنل به وجود آید . در نتیجه لازم است تا در طراحی برای استارت آپ به این مسئله توجه ویژه ای شده و فضا به گونه ای بخش بندی و طراحی شود که بتوان در اسرع وقت ، دکوراسیون موجود را با نیاز پیش آمده منطبق نمود .

 نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

طراحی فضای داخلی استارت آپ بر مبنای وظایف

برای طراحی فضای کسب و کارها و ادارات در گذشته ، اتاق های خصوصی در نظر گرفته می شد و هر یک از پرسنل در اتاق اختصاصی مربوط به خود ، مشغول به انجام امور محوله به خویش می شد . این سبک طراحی در استارت آپ ها به هیچ عنوان مورد قبول نیست و اهداف کاربردی سازمان استارت آپی را تامین نمی نماید . اغلب برای اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن بخش های داخلی یک استارت آپ ، وظایف و مسئولیت ها ، به عنوان پایه در نظر گرفته می شوند و برای هر مسئولیت و وظیفه ، فضا و میز مشخصی در نظر گرفته می شود . در این حالت فردی که مسئول انجام کاری می شود باید به بخش مربوطه مراجعه نموده و در جهت انجام فعالیت خواسته شده اقدام نماید . ممکن است یک نفر در آن واحد مسئول انجام چند فعالیت متفاوت باشد که در این حالت ، فرد باید برای انجام هر یک از کارهای مورد نظر ، به بخش از پیش تعیین شده مراجعه نماید .

 نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت استارت آپ

برای راه اندازی یک استارت آپ تازه تاسیس معمولا آمد و شد های زیادی به دفتر مدیریت صورت می گیرد . فعالیت ها و خدمات ارائه شده در هر کسب و کاری در طی این مراجعات به بازدیدکنندگان معرفی می شود . بنابراین لازم است تا برای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت ، طرح منحصر به فردی در نظر گرفته شود . بهتر است برای اعتماد سازی و کسب جایگاه ذهنی مطلوب در فکر مراجعین ، دستاوردها ، جوایز ، پروژه های موفق و موارد دیگری از این دست ، در معرض دید قرار گیرد .

 نکات طراحی فضای کار یک استارت آپ

همچنین لازم است تا در تجهیزات و تکنولوژی های به کار رفته در دفتر مدیریت و سایر بخش ها از آخرین تکنولوژی های موجود استفاده شود تا هم کارکنان ابزار لازم برای ارائه کارهای خلاقانه را در اختیار داشته باشند و هم در دید بازدیدکنندگان شرکت ، ذهنیت مثبتی از گروه استارت آپی ایجاد گردد .

شرکت دکوراسیون هیرادانا از صفر تا صد ملک شما از جمله طراحی نما ، طراحی ویلا ،دکوراسیون داخلی ، بازسازی منزل و ... همراهتان خواهد بود .

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات