طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکات ضروری در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 تير 1400 در ساعت 12 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

طبق نظرسنجی ها بیش از ۴۰ درصد افراد جهت بهبود محیط زندگی و کاری خود اقدام‌ به بازسازی ساختمان خود می کنند .

بازسازی منزل و اجرا می تواند باعث افزایش ارزش ملک شود و اگر موارد ضروری در بازسازی ساختمان کاملا رعایت شود طبیعتا در بهبود محیط زندگی و نتیجه کار تاثیر مثبتی دارد .

محبوب ترین فضاها برای بازسازی ( ابتدا ایجاد فضایی برای تفریح و فضای بازی در بیرون خانه ) فضای پذیرایی ، آشپزخانه و حمام است .

 نکات ضروری در بازسازی ساختمان

در ادامه این مطلب به معرفی ۱۰ نکته مهم در بازسازی ساختمان از نظر متخصصان می پردازیم با ما همراه باشید ؛

۱-

شما باید ابتدا ملک مناسب را انتخاب کنید و‌ نباید تنها سلیقه شخصی و احساسات در تصمیم گیری شما تاثیر داشته باشد .

شما اگر قصد فروش ملک را دارید سودی که در معامله است باید قابل لمس و تضمین شده باشد و اگر قصد نگهداری ملک را دارید باید گزینه‌ ای را انتخاب نمایید که با گذشت زمان به ارزش آن اضافه شود و سود بازسازی ساختمانی که می خواهید آن را نگه دارید باید طوری باشد که بازگشت اجاره به حداکثر برسد و در آینده به تعمیرات زیادی احتیاج نباشد .

۲-

پیش از اینکه بخواهید طراحی پلان و نقشه کشی ساختمان را انجام دهید باید سبک زندگی تان را ارزیابی کنید و از خودتان بپرسید چطور می خواهید زندگی کنید ؟ آیا اهل تفریح کردن هستید یا نه ؟ از نظافت یا سر و صدای زیاد بدتان می آید ؟

این نکات نکاتی هستند که نه تنها روی نقشه ساختمان و معماری داخلی تاثیرگذار است بلکه روی نوع و جنس سطوح و رنگ هایی که انتخاب می کنید نیز تاثیر بسیاری می گذارد .

۳-

سعی کنید در مورد معمار و طراح داخلی خود تحقیق کنید و بهتر است یک لیست از بهترین معمارها بر اساس مهارت های آنها تهیه کنید و پروژه های مختلف آنها را بررسی کرده و با مشتریان سابقشان صحبت کنید .

۴-

سعی کنید پول خود را در جایی هزینه کنید که به حساب بیاید به عنوان مثال حمام لوکس و آشپزخانه اصولی و زیبا به قیمت خانه می افزاید بنابراین سعی کنید در این فضا ها بیشتر هزینه نمایید .

۵-

باید ۵ درصد از ارزش کل خانه در آشپزخانه هزینه شود ، آشپزخانه شما باید بسیار زیبا و حیرت انگیز طراحی شود .

 نکات ضروری در بازسازی ساختمان

طراحی کابینت و قفسه بندی مناسب ، فلزات و اتصالات مرغوب ، کشو و مکانیزم بسته شدن درب آن ها از ویژگی های مهم یک آشپزخانه خوب می باشد .

۶-

یک درصد ارزش خانه باید در توالت و حمام هزینه شود . شما باید سعی کنید یک درصد ارزش فعلی منزلتان را صرف بازسازی حمام کنید .

اگر فضای سرویس بهداشتی به گونه ای است که به محض ورود چشمتان به کابینت زیر سینک می‌ افتد باید بیشتر پول خود را صرف یک سینک و یک کابینت بسیار زیبا ، مناسب و مرغوب کنید .

بعد از آشپزخانه ، حمام مهم‌ ترین قسمت خانه شما می باشد و نیاز است تا هزینه اساسی برای آن انجام دهید .

۷-

سعی کنید دوست دار محیط زیست باشید .

شما باید بر روی آخرین تغییرات رفتاری خریداران سرمایه گذاری نمایید به طور کلی میتوان گفت خریداران اغلب از بشکه جمع‌ آوری آب باران ، سیستم آبیاری قطره‌ ای و از آبگرمکن های خورشیدی استقبال زیادی می‌ کنند .

۸-

شما نباید به این علت که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید ، کار خود را انجام ندهید !

اگر کیفیت کاری در بازسازی در حد استاندارد ها نباشد از قیمت خانه می کاهد بنابراین پیش از شروع بودجه کافی برای این کار را کنار بگذارید .

  نکات ضروری در بازسازی ساختمان

۹-

یک موضوع مهم در طراحی و ساخت یک ساختمان چشم انداز می باشد ،  باید سعی کنید بخشی از بودجه خود را به طراحی چشم اندازی  زیبا اختصاص دهید تا مکمل کار هایی باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه انجام داده‌ اید .

شما می توانید اگر بودجه کافی برای این کار را ندارید کار های کوچک ولی جذاب و زیبا مانند استفاده از گل و گیاه و ایجاد فضای بیرونی تمیز و کاربردی انجام دهید .

۱۰-

کار را از داخل شروع کنید ؛

رمز موفقیت هر طراحی داخلی ، طراحی اصولی ، خوب و مناسب می باشد .

هر بخش از خانه باید متناسب با ساکنان آن خانه طراحی شود .

کار را باید از پایه شروع کنید ، ابتدا باید فضای کاربردی و راحت متناسب با سبک انتخابی برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنید و بعد به فکر لوازم تزئینی ، اکسسوری ، انتخاب رنگ و … باشید .

7 / 10
از 4 کاربر
ارسال نظر
پرستو : چقدر اشپزخونه های شیکی
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات