طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی آپارتمان ۳۰ متری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 25 فروردین 1399 در ساعت 15 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 امروز به دلیل محدودیت ‌های بسیار در خانه های کوچک طراحی دکوراسیون داخلی این ساختمان ها را بسیار سخت کرده است مشکلاتی از قبل از فضای کم، نور کم و دیوارها که در خانه های کوچک دارای پرتی بسیاری می باشد  برای بازسازی و دکوراسیون داخلی خانه های کوچک باید تکنیک های خاصی را به کار بگیریم در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم چند نمونه موفق دکوراسیون داخلی آپارتمان ۳۰ متری را به شما معرفی کنیم.

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک

تمام عناصر دخیل در چیدمان دکوراسیون داخلی یک آپارتمان کوچک را می توان در این آپارتمان ۳۰ متری که دارای طراحی فوق العاده منحصر به فرد و زیبا می باشد را مشاهده کنید. استفاده از رنگ های خنثی مبلمان ساده و همینطور راه کار های ذخیره سازی نکات مهم و تاثیر گذار در طراحی داخلی منزل کوچک می باشد.

با این کار علاوه بر اینکه فضای زیادی را برای افراد ایجاد می کنید از فضای خانه نیز به بهترین نحوه استفاده می کنید. در این دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید و سیاه که پشت آن حمام  را پوشانده است این نکته را در نظر داشته باشید که در طراحی خانه هایی که متراژ خیلی کمی دارند می‌توان درب های ورودی قسمت را با اطراف آن هم رنگ کنید تا در پنهان بماند و از فضای بصری خانه کم نشود.

نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی آپارتمان ۳۰ متری

رنگ سفید انتخاب شده برای آشپزخانه دارای جلا می باشد کابینت آشپزخانه سفید و وضوح بالا، نورا به سوی بخش نشیمن منعکس می‌ کند. برای رفع یک نواختی در آشپزخانه از پنل های چوبی در پشت سینک ظرفشویی و روی اپن استفاده کرده اند.

یک ایده ی جالب دیگر به کار گیری سرویس بهداشتی برای چند منظور می  باشد همانطور که مشاهده می کنید با قرار دادن سینک ،لباس شویی ،حمام و سرویس بهداشتی در یک اتاق ایده جالبی را برای حفظ فضای خانه به کار گرفته  شده است.

نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی آپارتمان ۳۰ متری

در طراحی داخلی فضاهای کوچک می توان برای استفاده بهینه از فضاهای خانه تان از یک میز تلویزیون باریک در وسط خانه استفاده کنید علاوه بر این استفاده از میز غذاخوری کوچک دارای صندلی های بدون پشت  پیشنهاد دیگر می باشد زیرا با این کار از شلوغ شدن فضای خانه جلوگیری کرده اید از این میز غذاخوری به عنوان میز کار و عسلی نیز می توان استفاده کرد.

برای ایجاد فضای کافی برای چیدمان دکوراسیون می توانید از تخته های چند حالت استفاده کنید این تخت ها هم به عنوان مبل و هم در قسمت پایین برای جای کتاب و وسایل دیگر استفاده کنید.

استفاده از رنگ های خنثی و ترکیب رنگ سرد و گرم و دیوارها و حجم خانه در خانه های کوچک وی اضافه می‌کند همان گونه که در طراحی داخلی کرم و قهوه ای این خانه مشاهده می کنید با استفاده از این دو رنگ عمق خانه افزایش پیدا کرده است از لحاظ بصری در یک خانه‌ای بزرگ شده است.

با استفاده از  تو رفتگی دیوار و نصب کمد مکانی برای ذخیره سازی فضا استفاده شده است همان طور که مشاهده می کنید کند ها کاملا به صورت بهینه طراحی شده‌ اند و در انتخاب رنگ هم رنگ آنها را با رنگ دیوارها یکی انتخاب کرده اند تا یکپارچگی خانه حفظ شود برای افزایش عمق بصری از لامپ های هالوژن بر روی دیوار هایی که هم رنگ کردن فضا نیستند استفاده شده است قابل توجه دیگر این است که با استفاده از رنگ هایی که دارای جلا هستند می توانید باعث انعکاس نور در فضای خانه شوید.

نکاتی در مورد دکوراسیون داخلی آپارتمان ۳۰ متری

در بازسازی ساختمان  این خانه یک ایده جالب و متفاوت را مشاهده می کنید برای طراحی این خانه از رنگ سفید و کرم برای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده شده است و همین طور طراحی اتاق خواب در بالای پله ها علاوه بر طراحی جالب در آزاد سازی فضا نیز کمک چشم گیری کرده اند . در این طراحی از فضای داخل پله ها به عنوان کشو استفاده کردند که این کار فضای ذخیره سازی زیادی را برای شما به وجود می‌آورد می‌توانید کمد ها را حذف کنید تا فضای بیشتری داشته باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات