طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در زمینه طراحی محل کار

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 آبان 1397 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی محیط و فضای کار در هر عنصر و قسمتهایش یک کار بسیار حرفه ای و مهم است . با تعداد انبوه فضاهای کار در کشور فقط تعداد اندکی از آنها آنچنان که باید یک فضای کاری باشند هستند چه از لحاظ عملکردی و کارکردی و چه از نظر حسی که این فضا به ارباب رجوع و بلاخص به کارمندها میدهد و این مورد بسیار مهم است که با یک دقت کوچک فرق بین کسی که با اشتیاق به محل کار خود میرود تا کسی که در محل کار خود هرچیزی باعث خستگی او میشود را درک کنیم . اگر تصمیم به استخدام یک طراح داخلی و معمار برای بازسازی محیط کار خود کرده اید و یا اینکه خود میخاهید که بازسازی و دکوراسیون را تغییر دهید این مطالب که در این بخش از شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا برای شما آماده کرده ایم بسیار میتواند به شما کمک کند .

محیط انعطاف پذیر

کارکنان شما ممکن است ارتقا و افزایش پیدا کنند پس به همین دلیل نیازهای آنها دائما در حال تغییر است . اگر طرح داخلی و قسمت های آن از مصالح بنایی درست شده باشد . بازسازی ساختمان و گسترش آن به طور مرتب و در آینده های نزدیک هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت . داشتن یک محیط بزرگ و باز به شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی کل محل کار را مدیریت کنید و رویدادها و کنفرانس ها را به طور یکجا برای همه اجرا کنید علاوه بر این شما میتوانید از هر مترمربع فضا استفاده بهینه را داشته باشید. دیوارهای انعطاف پذیر و با قابلیت جابجایی راحت و صندلی و میزهای چرخ دار برای شروع بسیار خوب هستند . اگر میخاهید یک فضای کار باز و انعطاف پذیر داشته باشد باید به شبکه های برق رسانی توجه کنید حال میخواهید آن ها را از روی دیوارها عبور دهید و یا از سقف آویزان کنید و یا از کف آنها را به کارکنان و میزها برسانید .نورپردازی هم بسیار مهم است تا یک فضا با جو مثبت و مناسب برای کارکنان ایجاد شود.

تعاملات بین کارمندان

انسان هایی که برای یک هدف خاص کنار هم جمع میشوند یک جامعه کوچک تشکیل میدهند که میتوان به آن جامعه همکاری گفت . اما جمع کردن جمعی از افراد صرفا به این امید که بتوانند در کنار هم تعاملی مفید در جهت پیشرفت خود و کسب و کار شما داشته باشند کاری غیر حرفه ای است و بازدهی بسیار کمی دارد . چیزهایی مثل گفت و گوهای  کنار آبسردکن ، پیدا کردن دوست ، پیدا کردن شریک کاری و غیره و شنیدن فرصت های منحصر به فرد برای توسعه و پیشرفت هستند که باعث میشوند یک محیط کاری موفق بوجود بیاید و طراحی دکوراسیون داخلی باید در جهت محقق کردن این موارد باشد .بیشتر ما میدانیم که هسته مرکزی یک خانه آشپزخانه است این مسئله برای محیط های کاری هم صدق میکند حال شاید به شکل آشپزخانه نباشد و فقط یک آبسرکن و قهوه ساز این نقش را بازی کنند یا حتی یک مبل راحتی در کنار محل کار میتواند افراد را تشویق به این کنند که میز خود را ترک کرده و با لپتاپ خود روی مبل کار را ادامه دهند . محیط های کاری بزرگ و باز پتانسیل خوبی دارند که میتوان با طراحی مناسب و خوب تعادل خوب و مناسبی بین حریم خصوصی برای کار و ایجاد تعاملات مفید بین کارمندان ایجاد کرد . میزهای بزرگ و میزهای گرد برای کار بسیار عالی و راحت هستند و برای تعاملات هم بسیار کارا هستند . وسایل بازی مثل فوتبال دستی هم بسیار مفید هستند . به شکلی فوق العاده میتوانند شور و اشتیاق کارکنان را زیاد کنند و در زمان استراحت افراد بتوانند روحیه خود را عوض کنند و بهتر بتوانند به کارشان ادامه دهند. 

در ادامه مقالات با شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا همراه باشی تا اطلاعات جامع تری در مورد تعمیرات ساختمان و نحوه طراحی محل کار در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات