طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نحوه اجرای دکوراسیون اداری لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 10 مرداد 1400 در ساعت 11 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانطور که میدانید کارکنان ساعات زیادی را در محل کار می گذرانند و محل کارخانه دوم کارکنان به حساب می‌ آید . بنابراین طراحی دکوراسیون اداری از اهمیت بالایی برخوردار است .

طراحی داخلی تاثیر زیادی بر روحیه کارمندان دارد و راندمان کار را بالا میبرد و نتیجه بهتری از کارکرد کارمندان را برای شما فراهم می سازد .

طراحی یک فضای اداری حساسیت‌ های بسیار زیادی دارد و طراحی محیط کار باید با دقت و ظرافت طراحی و اجرا شود .

ما در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم نکاتی را درباره طراحی لوکس فضا های اداری خدمت شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید ؛

  • چیدمان دکوراسیون اداری لوکس

چیدمان وسایل و طراحی کمد دیواری و قفسه ها در محیط کار یکی دیگر مواردی هستند که در طراحی دکوراسیون اداری لوکس باید به آن توجه زیادی کرد . زیرا باعث نظم بخشیدن به محیط کار و زیبایی فضا می شود .

در گام اول باید برای جلوگیری از خستگی کارکنان از صندلی های استاندارد و مناسب استفاده شود .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری لوکس

اگر فضای محیط اداری شما کوچک است ، باید تقسیم بندی محیط را به کمک پارتیشن انجام دهید . برای فضاهای کوچک پارتیشن های شیشه ای گزینه مناسبی هستند و اگر در قسمتی از کمبود فضا برخوردار هستید ، میتوانید از قفسه و کتابخانه به عنوان پارتیشن استفاده کنید .

حتماً باید نوع پارتیشن و فضای اتاق را طوری تنظیم کنید که هر کارمند برای خود فضای نیمه خصوصی داشته باشد .

فضایی که در آن کارکنان به کار خود میپردازند در چیدمان اداری بسیار مهم می باشد و همین باعث آن شده تا نوع چیدمان مبلمان اداری و طراحی آن ها دقیقاً ارتباط مستقیمی با میزان فضایی که در اختیار دارید داشته باشد .

تقسیم محیط اداری به قسمت های گوناگون با توجه به کارکرد ، باعث افزایش آرامش و تمرکز کارکنان می شود .

  • نحوه طراحی دیوار

استفاده از کاغذ دیواری های زیبا متناسب با سبک انتخابی برای دکوراسیون داخلی و یا پوستر های با تصاویری از طبیعت باعث ایجاد حس آرامش بیشتری در پرسنل می شود ، البته باید به هماهنگی رنگ وسایل ، سبک و دیگر اجزا در محیط توجه کرد .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری لوکس

شما می توانید محیط های اداری را با گل های طبیعی ، گلدان های مصنوعی ( البته توصیه میشود از گیاهان‌ طبیعی استفاده کنید ) تابلو های زیبا و آکواریوم و … استفاده کنید .

طراحی داخلی اداری با استفاده از سبک های گوناگونی قابل اجرا است ، در میان سبک ها سبک مدرن یکی از پرکاربرد ترین سبک ها می باشد که دارای ظاهری لوکس ، زیبا و کاربردی می باشد البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس در شرکت ها و اداره جات مختلف بهتر است از‌ طراحی های مدرن و ساده استفاده کنید .

  • انتخاب رنگ

رنگی که در دیوار ، مبلمان و لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عواملی است که در طراحی دکوراسیون اداری لوکس تاثیر چشمگیری دارد .

به همین خاطر توصیه می شود از رنگ های شاد و مناسب فضا استفاده کنید ، انتخاب درست و اصولی رنگ ها تاثیر مثبتی در روحیه کارکنان می گذارد .

در دکوراسیون اداری باید از رنگ هایی استفاده شود که با فعالیت اداری در ارتباط باشد . سبک انتخابی نیز در انتخاب رنگ تاثیرگذار است . از رنگ های پرکاربرد در طراحی فضاهای اداری لوکس می‌ توان به رنگ های سفید ، بژ ، کرم ، قهوه ای ، آبی و … اشاره کرد .

  • نورپردازی

نحوه نورپردازی در فضاهای اداری از اهمیت بالایی برخوردار است ، که باید توسط طراحان طراحی و اجرا گردد . نحوه نورپردازی با توجه به سبک انتخابی انجام میگیرد .

سعی کنید تا جای امکان از نور طبیعی برای تامین نور مورد نیاز بهره مند شوید .

نور کافی در محیط باعث می شود خستگی و خواب آلودگی کارکنان تا حدی از بین رود .

نحوه اجرای دکوراسیون اداری لوکس

  • طراحی اتاق مدیریت

اتاق مدیریت یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی فضاهای اداری می باشد .

محل قرار گیری پنجره ، اندازه و متراژ اتاق از مواردی است که در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت حتماً باید توجه ویژه ای به آن کرد و طراحی باید بر این اساس انجام گیرد .

شما باید با توجه به اندازه فضای اتاق ، میز و صندلی های استاندارد و مناسب با فضا را انتخاب کنید .

یک ایده کاربردی استفاده از یک کتابخانه کوچک که در قفسه آن کتاب‌ هایی مرتبط با فعالیت مدیریت باشد استفاده کنید .

بهترین گزینه برای نورپردازی اتاق مدیریت این است که باید از منابع طبیعی جهت نورپردازی استفاده کنید و اگر از منبع مصنوعی استفاده کردید از نور هایی که با نور زرد تنظیم می شود استفاده کنید .

بیشترین نوردهی باید به اتاق مدیریت تعلق داشته باشد و میز مدیریت باید حتما در جایی قرار بگیرد که بیشترین نور اتاق به قسمتی از میز منعکس شود ، هرچه نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت به روز تر و با استاندارد باشد نتیجه بهتری در روند کاری و ایجاد ظاهری لوکس تر در شرکت شما دارد .

شرکت معماری هیرادانا آماده طراحی داخلی و دکوراسیون اداری لوکس فضا ی اداری شماست .

6 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات