طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معماری ساختمان اداری مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 20 آذر 1398 در ساعت 13 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکات برجسته طراحی دکوراسیون اداری مدرن

همه به این نکته واقفیم که محیط های اداری به عنوان خانه دوم کارمندان آن مجموعه به حساب می آید و بیشتر افراد نیمی از زندگی خود را در این مکان ها سپری می کنند . طراحی درست دکوراسیون اداری مدرن و به طور کلی بازسازی ساختمان اداری میتواند بر روی روند کاری کارکنان تاثیر بسزایی بگذارد علاوه بر این طراحی یک دکوراسیون زیبا برای محیط های اداری باعث راندمان بیشتر کارکنان میشود و باعث جلب رضایت بیشتر رجوع کنندگان می گردد. فرد معمار یا شرکت معماری  باید به این نکته توجه داشته باشند که طراحی دکوراسیون اداری  علاوه بر زیبایی باید کاربردی  نیز باشد.علاوه بر این باید دکوراسیون اداری  به گونه ای طراحی شود که جذابیت لازم را برای کارکنان و ارباب رجوع داشته باشد .

 نکته حایز اهمیت برای اجرای دکوراسیون داخلی اداری انتخاب وسایل کاربردی،مبلمان اداری و چیدمان وسایل است که باید به آن توجه بسیار بالایی به خرج داد . همچنین رنگ یکی از عناصر تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون اداری مدرن است و این عنصر در قسمت هایی نظیر سقف مبلمان دیوار و وسایل تزیینی بسیار حایز اهمیت می باشد.استفاده از رنگ های متنوع در محیط اداری باعث شادابی ، سرزندگی و پویا بودن آن محیط اداری می گردد استفاده از رنگ های متنوع باعث به چشم آمدن عناصر مختلف به کار برده در طراحی دکوراسیون اداری میشود . برای داشتن دکوراسیونی مدرن انتخاب نور پردازی درست و انتخاب رنگ بسیار مهم است استفاده از نور پردازی های مناسب و وجود  نور کافی در محیط اداری می تواند بر روحیه کارکنان تاثیر بسزایی بگذارد .

 در اجرای دکوراسیون داخلی اداری مدرن باید به هماهنگی بین اجزا و رنگ وسایل به کار برده شده توجه شود زیرا هماهنگی در بین اجزا باعث جلوه زیبایی بیشتر محیط نیز می گردد . یکی دیگر از نکات مهم دیزاین دکوراسیون های اداری تهیه مبلمان و میز و صندلی های مناسب برای راحتی بهتر کارکنان است. اگر تمایل به روندکاری بهتر کارکنان انتخاب میز و صندلی های راحتی میتواند این امر را برای شما میسر کند . همچنین برای ایجاد نظم در محیط شرکت و اداره خود بهتر است از کمد و قفسه های برای رفع نیاز کارمندان استفاده نمایید که البته طراحی درست این کمد و یا قفسه ها هم میتواند در زیبا کردن محیط کاری شما تاثیر گذار باشد. همچنین بهتر است برای تمرکز و روند کاری کارکنان از فضا های مجزا برای هر بخش استفاده نمایید و محیط اداره خود را به بخش و قسمت های مختلف تقسیم بندی نمایید این کار تاثیر بسزایی در آرامش و بالا بردن سطح کاری کارکنان دارد .

در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری باید به بهینه سازی فضا کاربردی و بصری و صوتی توجه ویژه ای شود . همچنین شما میتوانید برای سرزندگی بیشتر و حس نشاط و آرامش بیشتر در کارکنان خود در گوشه هایی از فضای خود از گلدان ها کوچک و بزرگ استفاده نمایید همچنین استفاده از اکسسوری و تابلو و یا حتی کاغذ دیواری هایی با رنگ و طرح های متنوع میتواند در زیبایی و ایجاد حس آرامش و سرزندگی در محیط کاری شما گردد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات