طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

معرفی کابینت ممبران و معایب و مزایای آن

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 خرداد 1399 در ساعت 11 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از بخشهای مهم طراحی داخلی منزل بخش آشپزخانه می باشد در واقع آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های هر خانه ای است طراحی آشپزخانه نیز به سبک های مختلف قابل اجراست یکی از مهمترین عنصرهای آشپزخانه کابینت آشپزخانه می باشد که در انواع مختلف  وجود دارد  یکی از لوکس ترین و جذاب ترین انواع کابینت های آشپزخانه کابینت ممبران می باشد.

 این نوع کابینت ها از متریال ممبران ساخته شده است وکیوم یا ممبران در اصل یک نوع روکش پی وی سی می باشد که برروی مغزی های جنس های مختلف مانند چوب یا نئوپان ایا ام دی اف کشیده میشود پس از اتمام مراحل ساخت بر روی آن کشیده شده و یا اصطلاحاً وکیوم می شود. البته با روکش ممبران فقط روی یک طرفه ان متریال کشیده می‌شود و در طرف دیگر آنها از روکش ارزان تری مثل پی وی سی سفید استفاده می شود. توجه داشته باشید که نصب کابینت باید در انتهای کار اجرایی داخل ساختمان مانند گچ بری سقف و رنگ دیوارها صورت بگیرد دلیل آن هم جلوگیری از کثیف شدن کابینت ها می باشد.

  • کابینت ممبران طرح کلاسیک

    معرفی کابینت ممبران و معایب و مزایای آن

یکی از کابینت های پر طرفدار سبک کلاسیک کابینت ممبران کلاسیک  می باشد سبک کلاسیک یکی از سبک‌های مهم طراحی دکوراسیون منزل می باشد که دارای ویژگی های خاص خود است. کابینت آشپزخانه کلاسیک بیشتر با متریالهای چوب و روکش چوب ممبران طراحی و اجرا می شود . چوبی کابینت های بسیار گرانی هستند می توان برای جایگزین از کابینت‌های روکش چوب و کابینت  ممبران استفاده کرد. کابینت ممبران اکثرا دارای سبک های کلاسیک در طراحی می باشد البته این به این معنا نیست که تمامی این کابینت ها سبک کلاسیک است این کابینت ها به طرح های مدرن و ساده نیز وجود دارد و شما می توانید با توجه به سبک طراحی آشپزخانه تان در بازسازی ساختمان از آن استفاده کنید. روکش های پی وی سی نازک و مات هستند البته نوعی از این روکش ها وجود دارد که ریشه های آن ها از روکش های عادی ضخیم تر و براق تر می باشد از این رو کش ها برای طراحی کابینت ممبران مدرن استفاده می شود و کاربرد آنها خیلی کمتر از روکش های روتین ممبران می باشد. کابینت ممبران مدرن با توجه به طراحی می‌تواند به دو صورت براق و عادی باشد کابینتهای ممبران کلاسیک م می تواند به صورت کلاسیک و کلاسیک پرکار باشد لاستیک کم کار دارای طرح های بسیار ساده بوده و کلاسیک های پرکار دارای نقش و نگار و منبت بیش تر و پیچیده تر می باشد قیمت کابینت های پرکار گرانتر از دیگر انواع آن ها می باشد و در کابینت های کلاسیک ایرانی از کابینت ‌های پرکار استفاده می‌ شود.

معرفی کابینت ممبران و معایب و مزایای آن

از مزایای این نوع کابینت ها می توان به قیمت نسبتا مناسب آن نسبت به نتیجه لاکچری و مجللی که به شما می دهد اشاره کرد کابینت های مهم این است که امکان اجرای زیبا و متنوع را به راحتی دارد. قیمت کابینت ممبران از قیمت کابینت های هایگلاس و ام دی اف بیشتر است اما نسبت به کابینت های چوبی کمتر می باشد در صورتی که این کابینت ها می تواند با رنگ ها و طرح های خاص خود کاملاً شبیه به کابینت های چوبی باشد. اما برخلاف تمام تعریف و تمجید هایی که از کابینت کلاسیک انجام دادیم این نوع کابینت ها و و معایبی هم دارد از جمله وابستگی زیاد آن به کیفیت اجرای کابینت در صورتی که روکش وکیوم نشده باشد احتمال باز شدن روکش از روی مغزی نیز وجود دارد. از دیگر معایب این نوع کابینت ها می‌توان به مقاومت پایین آنها در برابر نور خورشید اشاره کرد البته خیلی از معایب این نوع کابینت ها است که می توان آنها را با کمک راه حل‌های برطرف کرد.

معرفی کابینت ممبران و معایب و مزایای آن

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات