طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مشخصات طراحی نمای مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 بهمن 1396 در ساعت 12 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه طراحی نما به یکی از ملزومات زندگی شهری تبدیل شده است و تقریبا همه ی ساختمان های شهری باید آنرا رعایت نمایند تا ظاهر زیباتری از شهر ساخته شده و هر رهگذری که از شهر عبور میکند با دیدن نمای ساختمان ها از آن لذت ببرد. با توجه به مدرن شدن زندگی امروزه استفاده از نمای مدرن هم در بین افراد رواج خوبی پیدا کرده است. از این رو افراد و شرکت های مشغول در زمینه ی طراحی نما به این مهم رسیده اند تا با به کار بردن نمای مدرن در ساختمان ها ظاهری مدرن تر از شهر را نمایان نمایند. در صورتی که به طراحی نمای مدرن علاقه مند هستید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها با شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید تا در زمینه ی مشخصات طراحی نما بیش از پیش اطلاعات به دست آورید.

از گذشته تا به امروز طراحی نمای ساختمان یکی از کار هایی بوده است که افراد برای منازل خود در نظر میگرفتند.  در گذشته طرای نمای ساختمان ها در ایران داری سبک خاصی بوده است به طوری که طراحی نمای ساختمان در هر شهر با توجه به شرایط اقلیمی آن متفاوت بوده است. با توجه به گسترش روز افزون علم معماری در جهان امروزه شاهد به وجود آمدن سبک های زیادی در زمینه ی طراحی نمای ساختمان هستیم که طراحی نمای مدرن جدیدترین نوع طراحی نما می باشد. طراحی نمای مدرن میتواند تلفیقی از طراحی کلاسیک و سنتی باشد که با ترکیب این دو می توان به نمای جدیدی دست یافت.

در طراحی نمای مدرن ایجاد عمق و فضا سازی روال کاری می باشد و شخص یا شرکت حرفه ای و با تجربه ای که برای طراحی نما استخدام نموده اید می تواند با الگو برداری از طبیعت یا سایر ساختمان های همجوار نمای ساختمان شما را به زیبایی طراحی نماید. استفاده از طراحی نمای مدرن برای هر نوع ساختمانی با هر نوع کاربردی به کار برده میشود اما طراحان حرفه ای همواره پیشنهاد میکنند که برای ساختمان های اداری و تجاری که به صورت معمول تقارن در نمای آنها به کار نرفته است پیشنهاد میشود زیرا نمای مدرن از قابلیتی برخوردار است که میتوان به وسیله ی آن با در نظر گرفتن عدم قرینگی نمای زیبایی را طراحی نمود.

در طراحی نمای مدرن از طرح های مختلفی میتوان استفاده نمود یکی از این طرح ها طرح مفهومی می باشد که با استفاده از آن می توان مفهوم خاصی را در نمای خود به بیننده منتقل نمایید. به عنوان مثال یک نمای مدرن حرفه ای میتواند این حس را با افراد منتقل نماید که این ساختمان استحکام کافی را برای مقابله با حوادث طبیعی داشته و میتوان برای زندگی آنرا انتخاب نمود. اما یک طرح ضعیف میتواند عکس آن عمل کرده و در دید افراد ساختمان ضعیفی که قابل سکونت نیست را پدید آورد.

در صورتی که مایل باشید نیز میتوانید از طرح های مختلف متریال استفاده نمایید و این کاملا به سلیقه شما و البته منطقه و شهری که در آن زندگی میکنید بستگی دارد. در پایان امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی در زمینه ی مشخصات طراحی نمای مدرن به دست آورده باشید. برای انجام اموری همچون بازسازی ساختمان ، دکوراسیون داخلی ، طراحی نما ، تعمیرات ساختمان و غیره با کارشناسان ما در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا تماس حاصل فرمایید.

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات