طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مراحل نقاشی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 23 فروردین 1396 در ساعت 17 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مراحل ساختن رنگ مورد نظر  

یکی از مهمترین مراحل در نقاشی های ساختمانی دست یابی به رنگ مورد نظر می باشد . میزان زیادی از دستمزد نقاش های ساختمانی نیز در رابطه با همین موضوع است . برای مقال شما قصد دارید یکی از اتاق های خود را به رنگ کرم روشن در بیاورید و اتاق دیگر را با سفید استخوانی مزین کنید . نقاش باید در ابتدای کار با توجه  به کد های رنگی موجود در بازار و تجربه ی لازم اقدام به ترکیب کردن چند رنگ برای رسیدن به رنگ اصلی کرد و بعد از آن کار اجرای رنگ را اغاز کند . هر گونه اشتباهی که در این زمینه صورت گیرد موجب میشود تا دیوار ها دو رنگ بشوند که به هیچ وجه جلوه ی مناسبی ندارند و موجب میشود تا زیبایی محیط از بین برود .

آغاز به کار نقاشی ساختمان

ابزار و وسایلی که در نقاشی ساختمان از آنها استفاده میشود بسیار متنوع و گوناگون هستند . در مراحل مختلف بازسازی ساختمان رعایت برخی نکات و پرداختن به ریزه کاری ها بسیار ضروری و پر اهمیت است . لازم است تا همیشه نقاشی فضاهای داخلی از مرتفع ترین قسمت یعنی از سقف آغاز شود و بعد از آن برای جداره های عمودی از قسمت بالا به پایین کار را آغاز میکنیم . لازم است توجه شود تا فشار دست در تمامی طول کار به یک اندازه باشد تا کار بسیار یکنواخت و زیبا به اتمام برسد چرا که این امر موجب میشود تا سایه رو روی سطوح ایجاد نشود .

برداشت رنگ به وسیله ی قلم مو

یکی از مواردی که در کار نقاشی ساختمان به خصوص در کارهای بازسازی خانه به آن پرداخته میشود غلظت رنگی است که قصد داریم از آن استفاده کنیم . رنگی که برای اجرا آماده میشود نه باید چندان رقیق و شل  باشد نه چنان غلیض باشد که پوشش مطلوبی ایجاد نکند . هر یک از این موارد ذکر شده میتوانند کار را خراب کنند و زیبایی مجموعه را از بین ببرند پس در نتیجه لازم است تا غلظت رنگ با دقت مورد بررسی قرار بگیرند . اگر رنگ بسیار رقیق باشد می تواند تا از روی دیوار شره کند و رد نا پسندی ایجاد کند و اگر خیلی غلظ و سفت باشد ممکن است علاوه بر اینکه یکنواختی خوبی ایجاد نمیکند باعث به جای ماندن رد و خط قلمو بر روی رنگ می شود . 

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیردانا 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات