طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

محبوب ترین ترند های طراحی اداری در سال ۲۰۲۱

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 25 فروردین 1400 در ساعت 11 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اکثر افراد بیشترین ساعت روزه را در محل کار خود سپری می‌ کنند بنابراین دفتر کاری باید شامل ویژگی های منحصر به فردی باشد و نیازهای کارکنان را برطرف کند تا باعث بهره وری بالاتر کارکنان شود.

 اگر بخواهیم این ویژگی ها را در طراحی‌ های سال ۲۰۲۱ در چند کلمه به طور خلاصه به شما عزیزان ارائه دهیم باید بگوییم که به کلماتی مانند آرامش صوتی و فضای کاری هیبریدی ، ترکیب فضای کاری و زندگی ، می رسیم در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد داریم ۴ ترند طراحی دفتر کار در سال ۲۰۲۱ را به شما عزیزان ارائه دهیم با ما همراه باشید ؛

  • کنج های دنج

    محبوب ترین ترند های طراحی داخلی اداری در سال ۲۰۲۱

هر کدام از ما در هنگام کار کردن عاداتی داریم و از این لحاظ با همدیگر متفاوت هستیم اغلب افراد از این نظر به سه دسته تقسیم بندی می شوند گروه اول افرادی هستند که باید در آرامش و سکوت به کار خود بپردازند و گروه دوم شامل افرادی می شود که با موسیقی های مختلف به کار خود ادامه می دهند و دسته آخر نیز شامل افرادی می باشند که می‌ توانند به راحتی در فضاهای شلوغ مشغول به کار باشد.

این تفاوت های ساختاری میان افراد باعث می شود که فضاهایی با پلان باز  کمی برایمان دشوار شود که نتیجه آن پایین آمدن بهره وری کاری برخی از کارکنان می شود .  اگر فضای کاری شما باز است لازم به ذکر است طراحی دفتر کار در سال ۲۰۲۱ فضاهایی می باشد که در آن سر و صدا و آلودگی صوتی به حداقل برسد و آرامش صوتی نقطه عطف طراحی داخلی اداری کار قرار گیرد .

  •  فضاهای ترکیبی

    محبوب ترین ترند های طراحی داخلی اداری در سال ۲۰۲۱

امروزه بسیاری از صاحبان شرکت ها بر این باورند که کارکنان نیاز به فضاهای کاری جدیدتری برای ورود نسل های جوان تر به بازار کار دارند به عنوان مثال تا به حال شده است در حین کار تلفن کاری برای شما پیش آید و شما نیازمند به محیط جداگانه برای صحبت کردن داشته باشید ؟ اضافه کردن قسمت هایی در دکوراسیون داخلی اداری مانند فون باکس ، اتاق های مخصوص صحبت،پ کردن که دارای عایق صوتی میباشد، باعث می شود که کارکنان در فضای کاری خود راحت تر باشند .

اگر قصد دارید مطابق با ترند طراحی دفتر کار در سال ۲۰۲۱ پیش روید از جدا کردن کامل کارمندان و قسمت بندی های سختگیرانه دوری کنید ، برای اتاق کنفرانس و جلسات و همکاری‌های میان کارمندان فضاهایی را  طراحی کنید این کار باعث می شود ایده و بازدهی کارکنان بالا رود .

محبوب ترین ترند های طراحی اداری در سال ۲۰۲۱

یکی دیگر از ایده های کاربردی و محبوب در طراحی دکوراسیون اداری ایجاد فضایی برای استراحت کارکنان می باشد.

  • حرکت

اگر وظایف کاری شما را مجبور به کم تحرکی می کند و پشت میز نشین هستید باید بدانید که این رویه باعث به خطر افتادن سلامت بدن شما می شود اگر شما به طور مستمر یک ساعت بنشینید گردش خون شما به مشکل می خورد و رگ های خونی شما درصدی از حجم خود را از دست می دهند بنابراین بهتر است به فکر سلامت خود و کارمندان خود باشید در سال جدید طراحی دکوراسیون اداری به گونه ای است که فضای تغییر و تحرک در آنجا ایجاد می شود و کارکنان نباید صرفاً به حالت نشسته و پشت میز باشند .

  • تبدیل فضای شرکت ها جهت بازاریابی

    محبوب ترین ترند های طراحی اداری در سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱ بیش از هر زمان دیگری شرکت ها از طراحی دکوراسیون خاص خود استفاده می‌کنند تا برند و نام تجاری خود را تقویت نماید .

 هرچقدر فضای کاری شما خلاقانه و بهتر طراحی شود معرفی برند شما به محیط بیرون آسان‌تر می‌شود شما می توانید برای ایجاد فضای خلاقانه تر در محیط کاری از اشکال و رنگ های گوناگون و المان های مربوط به شرکت و همچنین رنگ نام تجاری خود به عنوان رنگ اصلی فضای داخلی خود استفاده نمایید .

 برای اینکه کارکنان عملکرد بهتری داشته باشند بخش های مشخصی را برای استراحت و تفریح آنان در نظر بگیرید .

محبوب ترین ترند های طراحی اداری در سال ۲۰۲۱

به طور کلی در طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک بهتر است طراحی این فضا ها را نیز در نظر بگیرید تا فضایی بهتر و زیبا تر و همچنین با بهره وری بالاتری را ایجاد نمایید  به عنوان مثال طراحی قسمت هایی مانند کافه ، مبلمان راحت برای قرارهای غیررسمی و گفتگوهای میان کارکنان را نیز بهتر است در نظر گرفت .

5 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات