طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مبلمان مناسب فضاهای اداری را بشناسیم

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 آذر 1400 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با توجه به شرایط به وجود آمده و پیشرفتی که تمامی مردم در خیلی از زمینه ها می کنند ، باعث شده تا توجه ها به دکوراسیون های داخلی به ویژه دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری بیش از گذشته شود . یک دکوراسیون اداری می تواند تاثیرهای زیادی بر وجهه ی شرکت بگذارد و این به آن علت است که هم از نظر ظاهری و زیبایی باعث جذب مشتری ها می شود و هم باعث بالا رفتن راندمان کاری کارمندان می شود و به بهبود و پیشرفت کاری آن ها کمک می کند . امروزه خیلی از افراد زمان زیادی را در سرتاسر دنیا در محل کار خود می گذرانند و این یکی دیگر از علت هایی است که باید به دکوراسیون اداری و طراحی آن کمال توجه را نشان داد .

انواع سبک ها در دکوراسیون اداری از زبان شرکت دکوراسیون اداری و معماری هیرادانا :

v   سبک کلاسیک در دکوراسیون اداری

دکوراسیون کلاسیک از ابتدا تا کنون یکی از پر طرفدار ترین سبک ها در معماری و دکوراسیون داخلی می باشد . این سبک ویژگی های خاصی دارد که در دیگر سبک ها کمتر پیدا می شود . از جمله ویژگی های این سبک میتوان به استفاده از رنگ های گرم ، متریال هایی مانند چوب ، استفاده از عناصر تزیینی زیاد و جزییات فراوان در عناصر مختلف و ... اشاره نمود . دکوراسیون کلاسیک در یک اداره می تواند وجهه ای شیک و کیفیت بالا به ظاهر اداره بدهد و به اطمینان می توان گفت این سبک به دلیل جلال و شکوهی که دارد هر بیننده ای را به خود جذب می کند .

مبلمان مناسب فضاهای اداری

v   سبک مدرن در دکوراسیون اداری

سبک مدرن که یکی دیگر از محبوب ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی در سرتاسر دنیا می باشد ، جای خود را در دکوراسیون اداری نیز باز کرده است . این سبک به دلیل مانورهای زیادی که می توان روی آن داد و طراحی های بروز و خاص و متفاوتی که می توان با آن انجام داد سبکی پر استفاده در معماری و دکوراسیون اداری می باشد . از جمله ویژگی های این سبک سادگی در عین زیبایی ، استفاده از احجام ساده و استفاده از متریال ها و رنگ های محدود می باشد . در این سبک همچنین می توان جسارت زیادی به خرج داد و طرح های جالبی را پیاده نمود .

v   سبک مینیمال در دکوراسیون اداری

این سبک هم در طراحی داخلی و هم در دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری دارای وجه اشتراک های زیادی با سبک مدرن می باشد . اما می توان گفت که سبک مینیمال دارای سادگی بیشتری می باشد و در استفاده از متریال ها و رنگ ها محدود تر می باشد . این سبک نیز امروزه در میان افراد در سرتاسر دنیا بسیار محبوب می باشد .

مبلمان مناسب فضاهای اداری

v   سبک اسپورت در دکوراسیون اداری

سبک اسپورت در دکوراسیون اداری به شما این اجازه را می دهد که بتوانید از عناصر جالب تر و متفاوت تری نسبت به دیگر سبک ها استفاده کنید و این از جمله ویژگی های این سبک می باشد .

v   و ...

 

v   نکات قابل توجه در دکوراسیون اداری :

v   توجه به زیبایی عناصر هنگام طراحی دکوراسیون اداری

از آنجایی که امروزه افراد وقت زیادی از عمر خود را در محل کارشان می گذرانند ، به زیبایی دکوراسیون اداری و چشم نوازی آن اهمیت بیشتری باید داده شود . این امر باعث کمتر خسته شدن و عدم کسلی افراد شده و راندمان کاری را بالا میبرد و علاوه بر این هم در نظر مشتریان شرکت حرفه ای تر بنظر می رسد .

v   استفاده از عناصر با استاندارد مناسب

زیبایی و شیک بودن به تنهایی نمی توانند یک اداره را اداره ای مطلوب کنند . نیاز است که تمامی عناصر به ویژه مبلمان و صندلی ها و میزها دارای استاندارد مناسب باشند تا جسم کارکنان بر اثر کار زیاد آسیب کمتری دیده و کمتر خسته شوند .

v   توجه به نورپردازی در دکوراسیون اداری

استفاده از نور طبیعی باعث احساس نشاط بیشتر در کارمندان می شود ، چرا که نور مصنوعی اگر زیاد استفاده شود می تواند تا حد زیادی کسالت آور باشد .

v   استفاده از رنگ های جذاب

امروزه دیگر فقط یکسری رنگ های کلیشه ای در فضاهای اداری و تجاری استفاده نمی شوند . بلکه مهندسین و طراحان در شرکت دکوراسیون اداری و کارفرمایان به دنبال استفاده از رنگ های خاص تر و طراحی فضاهای منحصر بفرد تری هستند. چرا که دکوراسیون اداری را می توان وجهه ی یک برند دانست و بهتر است که این وجهه بسیار خاص طراحی شود .

مبلمان مناسب فضاهای اداری

v   استفاده از گیاهان در دکوراسیون اداری

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون اداری نکته ای است که این روزها بسیار جا افتاده است . گیاهان به دلیل ویژگی های خاصی که دارند باعث نشاط و انرژی می شوند و انرژی های منفی و حس های خسته کننده را از فضا میزدایند .

v   استفاده از ترندهای روز دنیا

در هر زمانی عناصر و سبک های خاصی در دنیا در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری ترند می شود و برای عرضه ی بهتر محصولات و فعالیت های یک شرکت به بیرون بهتر است که در تمامی وجهه های خود بروز باشد و با ترندهای روز دنیا جلو رود که دکوراسیون نیز از این قضیه مستثنا نیست .

v   استفاده از مبلمان مناسب

مبلمان و میز و صندلی ها بیشترین عناصر استفاده شده در دکوراسیون اداری می باشند و به همین جهت می توانند تاثیر زیادی در ظاهر شرکت و توانایی افراد و جذب مشتری نیز بگذارد .

v   و ...

مبلمان چه نقشی در دکوراسیون اداری دارند؟

 چیدمان و انتخاب نادرست مبلمان یک اداره می تواند تا حد زیادی بر راندمان کاری و دقت و تلاش آن ها تاثیر بگذارد . یک فضای اداری اگر دارای مبلمانی شلوغ باشد ، باعث هرج و مرج و عدم تمرکز کارمندان می شود و همچنین اگر بسیار خلوت باشد نیاز آن ها را کسل می کند . بهتر است که برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری کمال دقت را نشان داده و بهترین انتخاب صورت بگیرد . باید توجه شود که مبلمان یک اداره متناسب با کابری آن اداره انتخاب شود . برای مثال نمی توان مبلمان یک شرکت معماری را مانند یک شرکت تجاری در حوزه ی نفت یک مدل انتخاب و طراحی کرد .

استفاده از صندلی ها و میزهایی که راحت هستند ، می تواند بهترین گزینه برای یک اداره باشد . چرا که کارمندان زمان زیادی در روز را باید روی صندلی ها و پشت میزهایشان بگذرانند و استفاده از صندلی و میزهای نامناسبی که استاندارد نیستند می تواند در طولانی مدت آسیب زیادی به آن ها رسانده و همچنین هر روز باعث خستگی آن ها و نتیجتا پایین آمدن تلاششان برای کار شود .

 

سخن آخر :

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید دکوراسیون داخلی مخصوصا دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که بالاتر به آن ها اشاره نمودیم . در طراحی دکوراسیون اداری باید نکاتی را نیز رعایت نمود که از جمله ی مهم ترین آن ها انتخاب مبلمان درست می باشد و برای این کار بهتر است از یک شرکت دکوراسیون اداری و معماری مشورت گرفته و طراحی و اجرا را به آن ها بسپارید تا بتوانند بهترین ها را با توجه به عملکرد شرکتتان برایتان انتخاب کنند . شرکت دکوراسیون اداری و معماری هیرادانا یکی از موفق ترین شرکت های ایران در زمینه طراحی نمای اداری ، دکوراسیون اداری ، دکوراسیون داخلی و تمامی فعالیت های مربوط به دیزاین و معماری می باشد که کارنامه ی پرباری دارد و پروژه های موفق زیادی را در سرتاسر کشور انجام داده است . شما می توانید کارهای خود را به مهندسان وطراحان این شرکت سپرده و از نتیجه ی کر خود مطئن باشید و بدانید که کاری رضایت بخش و زیبا با استاندارد درست متناسب با عملکرد شرکتتان تحویلتان می دهند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09125754921 تماس حاصل بفرمایید .

5 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات