طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

مبلمان صنعتی و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 شهریور 1400 در ساعت 15 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مبلمان نقش بسیار اساسی در دکوراسیون داخلی یک فضا ایفا می کند . این که سبک مبلمان استفاده شده در محیط از چه نوعی باشید می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذابیت فضا ایجاد کند .

می توان از مبلمان در محیط خانه ، دکوراسیون اداری و یا ... استفاده کرد . در ادامه ی این مقاله ما در شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد داریم تا شما کاربران محترم را با کاربرد مبلمان صنعتی در دکوراسیون اداری آشنا کنیم .

مبلمان نیز مانند معماری یک فضا ، سبک های مختلفی دارند . برای مثال می توان برای دکوراسیون کلاسیک از مبلمان با همین طرح استفاده کرد . مبلمان کلاسیک از چوب مرغوب ساخته شده و نقش و نگار فراوانی بر روی آن حکاکی شده است .

کاربردن مبلمان در دکوراسیون اداری

زیبا بودن محیط اداری می تواند تا حد بسیار زیادی در جذب مشتری تاثیر گذار باشد . به همین دلیل نیاز به توجه قابل قبولی دارد .

بهتر است برای طراحی دکوراسیون اداری از افراد متخصص کمک بگیرید ، تا بتوانید در عین زیبایی ، محیط شیک و جذابی را  فراهم کنید . شرکت دکوراسیون هیرادانا می تواند گزینه ی مناسبی در این زمینه برای شما باشد .

یک محیط اداری در هر قسمت ، نیازمند مبلمان مخصوص به خود می باشد . برای مثال مبلمان اتاق مدیر باید با اتاق کارمندان متفاوت باشد . از جمله فضاهای اداری که نیازمند مبلمان می باشد می توان به موارد زیرا اشاره کرد .

  • سالن همایش و کنفرانس
  • اتاق کارمندان
  • اتاق مدیر
  • فضای استراحت
  • فضای انتظار مشتریان

مبلمان استفاده شده باید علاوه بر زیبایی بصری ، باید از مقاومت و کیفیت مناسبی نیز برخوردار باشند .

مبلمان صنعتی و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

متریال مبلمان اداری

معمولا متریال مورد استفاده برای مبلمان اداری چوب می باشد . جنس چوب ها با یک دیگر متفاوت خواهد بود . از این رو می توان نتیجه گرفت که در کیفیت مبلمان نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت . در هنگام انتخاب مبلمان لازم است به دو نکته توجه داشته باشید . اول اینکه مبلمان انتخابی از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوان از آن ها مدت زیادی استفاده کرد و دوم اینکه مبلمان راحت باشند . زیرا کارمندان مدت طولانی از آن ها استفاده خواهند کرد . در ادامه به برخی از چوب های مورد استفاده در صنعت مبلمان خواهیم پرداخت .

چوب راش

راش ، در دسته ی چوب های نرم قرار دارد . جالب است بدانید که از این چوب برای تزئین مبلمان کلاسیک استفاده می شود . پس به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید دکوراسیون کلاسیک محیط مورد نظر خود را تکمیل کنید ، به دنبال مبلمان با این جنس چوب باشید .

چوب افرا

این نوع از چوب علاوه بر مقاومت در برابر ضربه ، ضد آب نیز خواهد بود . از این رو می توان گفت که کیفیت مناسبی دارد و می توان از آن در دکوراسیون اداری استفاده کرد . علاوه بر این موضوع ، قیمت پایین این نوع از چوب ، یکی دیگر از ویژگی های چوب افرا محسوب می شود .    

چوب گردو

یکی از محبوب ترین متریال ها برای مبلمان اداری ، چوب گردو می باشد . این نوع از مبلمان بسیار با کیفیت بوده و همچنین با داشتن رنگ بسیار خاص و زیبا ، ظاهر دکوراسیون اداری را شما را تا چندین برابر زیباتر خواهد کرد .

مبلمان صنعتی مورد استفاده در دکوراسیون اداری ، به دو دسته ی مدرن و کلاسیک طبقه بندی می شود . جالب است بدانید که طرفداران مبلمان مدرن از مبلمان کلاسیک بیشتر است . زیرا تنوع بسیاری بالایی دارد و نسبت به مبلمان کلاسیک ، کاربردی تر می باشد .

حال که با انوع مبلمان صنعتی وکاربرد های آن در دکوراسیون اداری آشنا شده اید ، لازم است تا چندین نکته را قبل از خرید مبلمان بدانید تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید .

 مبلمان صنعتی و کاربرد آن در دکوراسیون اداری

بودجه

مبلمان اداری تنوع بسیار زیادی دارند . از این رو شما می توانید مناسب با بودجه ی خود ، حق انتخاب داشته باشید . بهتر است قبل از خرید ، لیستی از خواسته های خود تهیه کنید تا بتوانید بهتر بودجه ی خود را مدیریت کنید .

فضا

سعی کنید با توجه به فضای اداری اقدام به خرید کنید تا با کمبود فضا رو به رو نشوید .

کلام آخر:

در این مقاله شما با انواع مبلمان که در ادارات قابل استفاده می باشد ، آشنا شده اید . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی طراحی داخلی از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجویید .

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات