طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

لوكس ترين پنت هاوس هاي جهان قسمت دوم

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 دی 1399 در ساعت 11 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پنت هاوس در واقع بهترین واحد در یک ساختمان یا برج مسکونی است . در طبقه آخر ، که هرگز مجبور نیستید صدای همسایه خود را بشنوید . و احتمال دارد یک بام یا تراس مشرف به شهر وجود داشته باشد . همچنین در دکوراسیون لوکس پنت هاوس فضای زیادی وجود دارد که می توانید برای جلب رضایت خود استفاده کنید . پنت هاوس های لوکس و مدرن از محبوب ترین گزینه های مسکن در بازار هستند و نه تنها برای افراد مشهور و ثروتمند دست یافتنی هستند .

1-پنت هاوس SoHo در نیویورک

پنت هاوس سوهو

این پنت هاوس در SoHo در سال 2014 به پایان رسید و با قیمت 26.58 میلیون دلار ارائه می شود . با دیدن  این آپارتمان زیاد سخت نیست که دلیل قیمت بالای آن را بفهمید . طراحی توسط Piero Manara و Debla Manara-Berger  Casamanara ، انجام شده است . کف های چوبی و سنگی ، طراحی داخلی لوکس، دید (ویو) اتاق های خواب و حمام از ویژگی های آن است .

وقتی صحبت از پنت هاوس های لوکس و مدرن است ، سینمای خانگی و سالن ورزشی خانگی فقط نوک کوه یخ هستند . در پنت هاوس SoHo نیز یک دهلیز با شکوه در حمام، یک عرشه پشت بام و حتی یک استخر کوچک آب وجود دارد . یک اتاق سونای بخار شش نفره ، یک حمام آبگرم و یک اتاق ماساژ شبیه امکانات هتل را ارائه می دهند .

 

2-پنت هاوس دوبلکس در پارادیسو سوئیس

پنت هاوس دوبلکس در پارادیسو، سوئیس

یک خانه ایده آل برای گذراندن تعطیلات، این پنت هاوس دوبلکس واقع در تپه های بالای منطقه مسکونی Paradiso دارای سه اتاق لوکس بزرگ ، چهار حمام و بیش از 300 متر مربع داخلی است. این ملک در ابتدا در سال 2015 ساخته شده است و برای استفاده در طول سال کاملاً راحت است و در زمستان به اسکی در کوه های آلپ سوئیس و در تابستان به دریاچه های دیگر ایتالیا دسترسی دارد .

پنت هاوس دوبلکس در پارادیسو، سوئیس

این پنت هاوس مشرف به دریاچه لوگانو، دارای منظره ای از دریاچه های گسترده و رشته کوه با تعدادی فضای نشیمن در فضای باز است که می توانید در بهترین حالت از آنها لذت ببرید . این ملک با استانداردی بی عیب و نقص طراحی داخلی مدرن دکوراسیون شده است ، دارای استخر اختصاصی و گاراژ اختصاصی با فضای سرگرم کننده بسیار زیبا در داخل است .

3-پنت هاوسی در خیابان پارک نیویورک

پنت هاوسی در خیابان پارک نیویورک

در شهری که املاک آن از چنین قیمتی برخوردار هستند، این پنت هاوس یک سنگ قیمتی است و بیش از 650 متر مربع فضا را در قلب منطقه فلاتیرون ارائه می دهد. مناظر واقع در خیابان خیابان پارک جنوبی همچنین  نمای ساختمان های کرایسلر و امپایر استیت از این پنت هاوس قابل رویت است .

تراس این پنت هاوس با داشتن یک استخر اختصاصی لوکس و 10 متری با تراس گسترده، بار و آشپزخانه در فضای باز و حتی یک شومینه برقی، فضای تفریحی ایده آلی است. پنت هاوس خود دارای هشت خواب، سقف های بلند و فضای نشیمن بزرگ است که به زیبایی با چوب های سبک طراحی شده است .

پنت هاوسی در خیابان پارک نیویورک

 

4- پنت هاوس رودخانه، تایلند

پنت هاوس رودخانه، تایلند

با چشم اندازهایی از رودخانه پادشاهان ، پنت هاوس B بیش از 250 متر بالاتر از شهر بانکوک قرار دارد. با داشتن چشم انداز وسیع و متنوع از یک شهر شلوغ و پر جنب و جوش، این ملک دارای دکوراسیون لوکس باشکوهی است .

این اقامتگاه با ارائه سخاوتمندانه پنج اتاق خواب و حمام، دارای چندین استخر شنا، سالن بدن سازی، آبگرم خصوصی است. با پنجره هایی از کف تا سقف، فضاهای باز و بسیار روشن و یک بالکن گسترده که کاملاً زیبا و مبله است. طراحی نما ی این برج به سبک مدرن است .

5-اقامتگاه بوید، سیدنی

این پنت هاوس مجلل در بالای برج ANZ در CBD سیدنی واقع شده است و دارای زیربنای ناخالص تقریبی 2400 مترمربع در سه طبقه است. ساکنان پنت هاوس دسترسی آسانی به تمام سواحل، پارکها و مراکز خرید مرکزی سیدنی دارند. دکوراسیون داخلی این پنت هاوس چهار خوابه با شکوه با فضاهای باز گسترده و نور طبیعی فراوان، با پنجره های کف تا سقف به نحوی است که می توان از منظره زیبای شهر لذت می برد .

هر حمام مرمری تعادل کامل حریم خصوصی و مناظر زیبا را برای لذت بردن هنگام استحمام ارائه می دهد. پنت هاوس Boyd Residence دارای آسانسور اختصاصی، فضای گاراژ و دربان 24 ساعته است و همچنین دارای یک استخر اختصاصی در پشت بام است .

9 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات